Mislim da malo preterujete sa odbranom opravdanosti pruge do Subotice bez mađarskog nastavka. Gledajući koliko ljudi prelazi granicu sa Mađarskom, te koliko ima naših gasterbajtera, mislim da je dobar deo opravdanosti investicije upravo u tome što se nastavlja ka Evropi. Isto kao što sad ima mnogo više putnika na BG-NS, kad ljudima ponudiš komfornije, a brzo putovanje, lako će da se da se uveća broj putnika do Budimpešte.
Poenta je da ako već Mađari kasne i neće praviti svuda brzu prugu, mogli smo i mi da sređujemo više prioritete, npr prugu ka Nišu, pa onda tek do Subotice. E sad, naša vlada ne može da upravlja bilo čime u Mađarskoj, ali ako su potpisali ugovor sa Mađarskom, a Mađarska ne poštuje ugovor, onda bi trebalo da pokrene odgovarajuće procedure, jer na kraju krajeva postoji i finansijska šteta od karata koje su mogle da se prodaju do Budimpešte, a neće moći dok Mađari ne završe. Sa druge strane, ako ne postoji takav ugovor, a u ceo posao su ušli "na reč", onda su krivi za svoju nestručnost.