Po najavama nove garniture stižu martu intenzitetom od 1 garnitura na 2 nedelje. Novim RV su planirani polasci PA-NS-PA (2 dnevno doduše). Verujem da će im ta linija biti prioritet.Hoće li se uskoro uvoditi voz Pančevo-Novi Sad? Kada stižu te naručene garniture? Od oktobra ću češće imati posla u NS, baš bi mi značilo..
Do kada se očekuje dolazak svih 18 naručenih Flirtova?Po najavama nove garniture stižu martu intenzitetom od 1 garnitura na 2 nedelje. Novim RV su planirani polasci PA-NS-PA (2 dnevno doduše). Verujem da će im ta linija biti prioritet.
Pored PA-NS sa istom garniturom se uspostavlja i Pančevo-Stara Pazova. Takođe se neki Vršački vozovi produžavaju do Zemuna.Hvala.. Znači, tek od marta..
A hoće li pojačati liniju Pa-Bg?
Hoće li se uskoro uvoditi voz Pančevo-Novi Sad? Kada stižu te naručene garniture? Od oktobra ću češće imati posla u NS, baš bi mi značilo..
Samo mala ispravka, nije Đep nego DžepIspod Leskovca ne znam, ali ono oko Leskovca nije bilo loše još se držalo krajem 2021.
Ovo su sada brzine:
1) Niš-Brestovac "će bidne" 120 km/h
2) Brestovac-Pečenjevce 30 km/h
3) Pečenjevce-Vinarci 50 km/h sa tendecijom pada brzine
4) Vinarci-Đorđevo 100 km/h
5) Đorđevo-Grdelica 65 km/h
6) Grdelica-Đep ukrsnica 50 km/h
7) Đep ukrsnica-Vladičin Han 30 km/h
8) Vladičin Han-Vranjska Banja 50 km/h
9) Vranjska Banja-Ristovac 90 km/h
10) Ristovac-Bujanovac 50 km/h
11) Bujanovac-Bukarevac ukrsnica 95 km/h
12) Bukarevac ukrsnica-Preševo 40 km/h
У том случају би Кинези могли да одреше кесу и да реконструишу пругу комплет када им већ толико треба.U principu tako je.
Od 2019 pa do sada konstantno raste količina i procenjeno je da će taj trend trajati barem do 2030.
Zbog svega toga u stanici Bor Teretna napravljeno je novo utovarno mesto, trebalo bi uskoro i nova manevarka da stigne itd..
Nije baš ni Kargova krivica tu 100%, već i IŽS koji između Požarevca i Bora preko dana ima 4 stanice, dok je situacija u noćnim terminima još lošija.
Za sada pored ove šeme i Karga jedan voz prevozi i RTL.
Ne treba zaboraviti da ima i vozova Šabac-Prahovo, Kaona-Požarevac itd.. koji guše dodatno saobraćaj.
Kinezi već neko vreme lobiraju da se ukine putnički voz Zaječar-Majdanpek, ali jako je teško da će se tako nešto dogoditi, već im je dosta učinjeno sa ukidanjem Požarevac-Majdanpek i ukidanjem trećeg para vozova Zaječar-Majdanpek koji je davao vezu za Zaječar-Niš.
Kada smo već kod pruge Zaječar-Niš, teretnog saobraćaja skoro da nema, nekada zna da prođe i 7 dana bez teretnog voza, nekako je više postao alternstivni pravac za Bor-Požarevac.
I nije toliko loše, meni je počelo da se dopada. Jedino bih natpis Srbija voz napred izbacioЛеп воз, штета што је брендирање лоше одрађено.
Budapest-Belgrade railway hits a roadblock
Spiralling costs and technical systems setback halt work on major upgrade projectwww.construction-europe.com
Tekst daje fokus na 3 stvari:Zaustavljena izgradnja pruge Beograd-Budimpešta: Presušio budžet, a i Kinezi ne mogu da ispune standarde
Izgradnja pruge Beograd - Budimpešta traje godinama, međutim, nema naznaka da su Kinezi uspeli da ugrade sigurnosne uređaje i ETCS sistem upravljanja vozom. Kako piše mađarski Telex, Kinezi ne mogu da završe izgradnju, a za to postoji dva razloga - manjak novca i činjenica da Kinezi ne mogu da...nova.rs
Ma samo su preveli onaj tekst što je neko ovde okačio pre neki danLepo se Nova izlupetarala, pruga od 750 milijardi evra i sigurnosna oprema koja se rucno proizvodi...