direktor
Professional
- Učlanjen(a)
- 10.10.2008.
- Poruke
- 39.103
- Pohvaljen
- 45.975
I farba/lak koja ne propada posle dve godine...Све може, само да не буде штрокаво, ишарано и рђаво
Nije nikakav veruj mi brat nego moj kum tako putuje.U novije vreme sve više imam tendenciju da verujem makar i ovakvim vlastima, nego “veruj mi, brt” pričama. No, kako ipak najviše verujem svojim očima, kad budem išao vozom za NS, presuduću.
Kad smo kod toga, prošle godine sam se povezao Sokolom od Prokopa do Novog Beograda na vratima bez karteNa BG-NS ima minimalno korupcije, svakako mnogo mnogo manje nego pre radova. Najviše se svodi na to da neko ide jednu stanicu recimo od Batajnice do Pazove pa čeka na vratima i kaže izlazim na sledećoj ili osobe koje uđu kasnije pa čekaju konduktera da ih primeti što može trajati par stanica. Neki ga čak i ignorišu iako je kazna za to 6000 dinara prilikom kontrole.
Po meni bi trebalo pojačati kontrolu, ja sam jednom u životu video kontrolu i to prošle godine. Osobe koje putuju svaki dan ih nikad nisu videli u životu. To treba pojačati, a prodaju karata nekako pomeriti sa konduktera na druge metode. Možda ubacivanje kartomata u svaki voz bi bila dobra stvar.
Neko je pominjao šverc u Sokolima.
Pogledajte prilog 171869
Apsolutno stoji da je cirkus, naročito po unutrašnjosti, međutim, ovde je baš bila reč oko "Sokola" i svelo se na "veruj mi, brt, moj kumašin tutne plavu kondukteru, pa ne kupi kartu".Pa da, u Sokolu ne, ali ajde nek se provoza malo u Regio vozu pa da vidi cirkus, pa valjda verujem svojim očima što vidim.
U Poslednjih 3-4 godine prošao skoro celu Srbiju vozom pa svuda se videlo malo korupcije iako su moram da priznam radili dosta da je smanje, jednostavno takav smo narod.
Pravi se mutav, jer zna da ako bi stvarno pratili situaciju ostali bi bez 50% vozopratnog osoblja pa daje ovakve odgovore.
Tja eto u Požarevcu kdk dele prazne račune, postoje kamere i šta mislite jel im fali nešto?
Pa naravno da ne, jer ako ih sve otpuste neće imati osoblje pa se toleriše..
+ svi su dobro zaštićeni od sindikata i samo ih pošalju na suspenziju nekoliko meseci i tjt, retko ko stvarno dobije otkaz.
ajdeee....
Inače, rasprodali su lokomotive 441 u Lapovu što su trunule godinama, u seriju 441 više neće ulagati (remonti, modifikacije itd..) čekaju nove lokomotive, al to neće skoro.
Kako će se onda ulaziti na BG Voz obzirom da je BusPlus mrtavOktobar/novembar - ulaze u funkciju turniketi
1) Nisu odvojeni jer postoji pothodnik kojim se može pristupitiVidim dva moguća odgovara na ovo pitanje:
1) Koloseci su, recimo, na Prokopu odvojeni za BG voz i za ostale vozove. Osim ako ne bude preskakanja koloseka, to je prvi korak.
2) Sve karte za gradski prevoz sada imaju QR kod, koji je lako integrisati.
Pa super, samo nam je to još falilo u našem logoru Beograd.Ako treba, posle ću okačiti printscreen, tek, isto Bulajić izvor (putem četa sa mojom komšijskom ekipom):
Oktobar/novembar - ulaze u funkciju turniketi.
Veruj mi, jedini način da Beograd ikada iskoreni šverc u prevozu jeste kontrola pristupa. Po meni je to potrebno.Pa super, samo nam je to još falilo u našem logoru Beograd.
Onda je samo ovo pod 2) rešenje, zaboravih na pothodnik.1) Nisu odvojeni jer postoji pothodnik kojim se može pristupiti
2) Od kad imaju QR kod?