Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

To sam i ja primetio da je ovo bukvalno iskopirana SBB šara s tim da je po meni ona već prevazidjena jedno 10 godina ali sta da se radi, bolje to nego ovo trenutno stanje.
 
Meni je sasvim ok tj. sviđa mi se i trenutna siva kolor-šema, ili ova sa plavim štraftama što je direktor okačio. Ali su me doveli dotle da lako prihvatam sve što nisu štrafte u boji zastave i slične majmunarije iz 2. osnovne.
 
1000003633.jpg
 
Шта се сматра под унификацијом колор шеме? Сви флиртови у нову шему флирта? Шта ће са 441/461 у флирт шеми? Шта ће са ДМВ? Шта ће са оно мало дизел локомотива што имају?
 
U novije vreme sve više imam tendenciju da verujem makar i ovakvim vlastima, nego “veruj mi, brt” pričama. No, kako ipak najviše verujem svojim očima, kad budem išao vozom za NS, presuduću.
 
Na BG-NS ima minimalno korupcije, svakako mnogo mnogo manje nego pre radova. Najviše se svodi na to da neko ide jednu stanicu recimo od Batajnice do Pazove pa čeka na vratima i kaže izlazim na sledećoj ili osobe koje uđu kasnije pa čekaju konduktera da ih primeti što može trajati par stanica. Neki ga čak i ignorišu iako je kazna za to 6000 dinara prilikom kontrole.

Po meni bi trebalo pojačati kontrolu, ja sam jednom u životu video kontrolu i to prošle godine. Osobe koje putuju svaki dan ih nikad nisu videli u životu. To treba pojačati, a prodaju karata nekako pomeriti sa konduktera na druge metode. Možda ubacivanje kartomata u svaki voz bi bila dobra stvar.
 
Na BG-NS ima minimalno korupcije, svakako mnogo mnogo manje nego pre radova. Najviše se svodi na to da neko ide jednu stanicu recimo od Batajnice do Pazove pa čeka na vratima i kaže izlazim na sledećoj ili osobe koje uđu kasnije pa čekaju konduktera da ih primeti što može trajati par stanica. Neki ga čak i ignorišu iako je kazna za to 6000 dinara prilikom kontrole.

Po meni bi trebalo pojačati kontrolu, ja sam jednom u životu video kontrolu i to prošle godine. Osobe koje putuju svaki dan ih nikad nisu videli u životu. To treba pojačati, a prodaju karata nekako pomeriti sa konduktera na druge metode. Možda ubacivanje kartomata u svaki voz bi bila dobra stvar.
Kad smo kod toga, prošle godine sam se povezao Sokolom od Prokopa do Novog Beograda na vratima bez karte 😂
Ne znam ja nisam primjetio u zadnje vrijeme korupciju, pogotovo ne u Sokolu, a ni na relaciji npr. Beograd - Užice na dnevnom barskom, svi su uredno platili karte u vozu što su kupovali i to 30% skuplje, iako su svi imali izgovor da je bila gužva na blagajni, konduktera to nije zanimalo.
 
Neko je pominjao šverc u Sokolima.
Pogledajte prilog 171869

Pa da, u Sokolu ne, ali ajde nek se provoza malo u Regio vozu pa da vidi cirkus, pa valjda verujem svojim očima što vidim.
U Poslednjih 3-4 godine prošao skoro celu Srbiju vozom pa svuda se videlo malo korupcije iako su moram da priznam radili dosta da je smanje, jednostavno takav smo narod.

Pravi se mutav, jer zna da ako bi stvarno pratili situaciju ostali bi bez 50% vozopratnog osoblja pa daje ovakve odgovore.
Tja eto u Požarevcu kdk dele prazne račune, postoje kamere i šta mislite jel im fali nešto?
Pa naravno da ne, jer ako ih sve otpuste neće imati osoblje pa se toleriše..
+ svi su dobro zaštićeni od sindikata i samo ih pošalju na suspenziju nekoliko meseci i tjt, retko ko stvarno dobije otkaz.
ajdeee....

Inače, rasprodali su lokomotive 441 u Lapovu što su trunule godinama, u seriju 441 više neće ulagati (remonti, modifikacije itd..) čekaju nove lokomotive, al to neće skoro.
 
Ako treba, posle ću okačiti printscreen, tek, isto Bulajić izvor (putem četa sa mojom komšijskom ekipom):
Oktobar/novembar - ulaze u funkciju turniketi.
 
Pa da, u Sokolu ne, ali ajde nek se provoza malo u Regio vozu pa da vidi cirkus, pa valjda verujem svojim očima što vidim.
U Poslednjih 3-4 godine prošao skoro celu Srbiju vozom pa svuda se videlo malo korupcije iako su moram da priznam radili dosta da je smanje, jednostavno takav smo narod.

Pravi se mutav, jer zna da ako bi stvarno pratili situaciju ostali bi bez 50% vozopratnog osoblja pa daje ovakve odgovore.
Tja eto u Požarevcu kdk dele prazne račune, postoje kamere i šta mislite jel im fali nešto?
Pa naravno da ne, jer ako ih sve otpuste neće imati osoblje pa se toleriše..
+ svi su dobro zaštićeni od sindikata i samo ih pošalju na suspenziju nekoliko meseci i tjt, retko ko stvarno dobije otkaz.
ajdeee....

Inače, rasprodali su lokomotive 441 u Lapovu što su trunule godinama, u seriju 441 više neće ulagati (remonti, modifikacije itd..) čekaju nove lokomotive, al to neće skoro.
Apsolutno stoji da je cirkus, naročito po unutrašnjosti, međutim, ovde je baš bila reč oko "Sokola" i svelo se na "veruj mi, brt, moj kumašin tutne plavu kondukteru, pa ne kupi kartu".
 
Vidim dva moguća odgovara na ovo pitanje:
1) Koloseci su, recimo, na Prokopu odvojeni za BG voz i za ostale vozove. Osim ako ne bude preskakanja koloseka, to je prvi korak.
2) Sve karte za gradski prevoz sada imaju QR kod, koji je lako integrisati.
 
Vidim dva moguća odgovara na ovo pitanje:
1) Koloseci su, recimo, na Prokopu odvojeni za BG voz i za ostale vozove. Osim ako ne bude preskakanja koloseka, to je prvi korak.
2) Sve karte za gradski prevoz sada imaju QR kod, koji je lako integrisati.
1) Nisu odvojeni jer postoji pothodnik kojim se može pristupiti
2) Od kad imaju QR kod?
 
Vrh