Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Videćemo dokle će da dopušta, samo ću to reći. I kupovina socijalnog mira ima svoje limite.
 
Синоћ сам погледао репортажу једног Руса који је био шлогиран што су седишта (четворка) окренута једна ка другим. Не знам шта се чуди, тако је у свим старим електирчкама, и само у новим је сад једна страна или јадан салон у једну страну што ја мислим да је глупо. Али нисам то хтео да кажем: Наиме, кад саам видео да чувен а седишта која брат брату и за 2 сата пута су на граници, запањио сам се колико су шторкава. Сам флирт је био споља чист и уредан чак и унутра је било доле чисто, али седишта су смеша неке браон боја кроз коју се помаља оригинална плава.

1. Који геније је изабрао ова седишта и са којим циљем (надам се просто зато да би било јефтиније, тада бар постоји логика, претпостављам да није узимано тако јер ће некад у будућности најдужа вожња да буде два сата што је по мени незамисливо још дуги низ година и филртови моогу већ силно да остаре...)
2. Хоћемо ли се научити да је нама одржавање сложена наука (мада нема ништа сложено постоје одавно водени усисивачи за дубинско правње, седишта би могла бар једном у три месеца да се оперу)
3. Имамо ли слике интеријера новиог флирта који је дошао из Пољске? Каква су тамо седишта?
 
Mora da se angažuje radnik, da se kupe dubinski usisivači, organizovati to. I opet ti ista plata čistio - ne čistio. Sve što rade železničke firme je čisto koprcanje u 90% disfunkcionalnom preduzeću. Sve bi ih poslao mesec dana da rade kod privatnika
 
Već nema održavanja ni za Soko. Zavesa pada, ne može više da ostane u gornjem položaju, jer je ispala iz ležišta. I sad tako landara o sedište i leži mi na ramenu. Premium doživljaj u I klasi.
IMG_1919.jpeg
IMG_1921.jpeg
 
3. Имамо ли слике интеријера новиог флирта који је дошао из Пољске? Каква су тамо седишта?
Screenshot_20230902_131250_Gallery.jpg


Новим материјалом? Неће ваљда кичмоломац Флирт да ставе до БП па преседање (давна идеја генијалаца из СВ)? :ROFLMAO:

Onda mogu slobodno reći da je ideja opet aktuelna, čak štaviše na korak od realizacije + produženje do Novog Sada.
A slažem se da će putnik negativno osetiti posledice, veliki downgrade u odnosu na Z1 i Crnogorske vagone, jedino makar neće više trpeti česte kvarove 441..
 
Аха, исто значи, Видим само да је под са ћилимом, тако да буде штрокаво све, не само седишта. Браво гумњерци! Браво!



Onda mogu slobodno reći da je ideja opet aktuelna, čak štaviše na korak od realizacije + produženje do Novog Sada.
A slažem se da će putnik negativno osetiti posledice, veliki downgrade u odnosu na Z1 i Crnogorske vagone, jedino makar neće više trpeti česte kvarove 441..
Страшно је слаба реч. а 441 обавезно мора да се квари? Да се опере од масноћа и прашина да се дотегну контакти и замени истрошени део, то није решење?

Mora da se angažuje radnik, da se kupe dubinski usisivači, organizovati to. I opet ti ista plata čistio - ne čistio. Sve što rade železničke firme je čisto koprcanje u 90% disfunkcionalnom preduzeću. Sve bi ih poslao mesec dana da rade kod privatnika

А што на месец? Мислиш да ће да цени кад се врати? Потребно је ефективно управљање, увести у све сфере железнице, (повећати плате, и кажњавати пропусте) па коме се не свиђа, нека иде.
 
Pogledajte prilog 171935



Onda mogu slobodno reći da je ideja opet aktuelna, čak štaviše na korak od realizacije + produženje do Novog Sada.
A slažem se da će putnik negativno osetiti posledice, veliki downgrade u odnosu na Z1 i Crnogorske vagone, jedino makar neće više trpeti česte kvarove 441..
Oni su baš odlepili. Pa bolje je i autobusom ići nego sedeti sedam i po sati na ovakvom sedištu da bi stigao do mesta u sred ničega. Srbi se gnušaju presedanja i kada sve funkcioniše kako treba, a kamoli na barskoj pruzi.
 
Onda mogu slobodno reći da je ideja opet aktuelna, čak štaviše na korak od realizacije + produženje do Novog Sada.
A slažem se da će putnik negativno osetiti posledice, veliki downgrade u odnosu na Z1 i Crnogorske vagone, jedino makar neće više trpeti česte kvarove 441..
Eh da nam NATO nije smakao Gruevskog pa da se uz ručak i poziv pusti Flirt Subotica - Kumanovo, gde bi nam bio kraj... :cry::cry:
 
Onda mogu slobodno reći da je ideja opet aktuelna, čak štaviše na korak od realizacije + produženje do Novog Sada.
A slažem se da će putnik negativno osetiti posledice, veliki downgrade u odnosu na Z1 i Crnogorske vagone, jedino makar neće više trpeti česte kvarove 441..
Nekoliko Flirtova iz prve serije bi moglo da dobije udobnija sedišta i police za kofere. Time se dobija bolja kabina nego u Z1 svejedno srpskom ili crnogorskom. Najbolje rešenje je svakako uzeti par polovnih Pendolina to je idealan voz za BB prugu i pustiti ih celom dužinom
 
Аха, исто значи, Видим само да је под са ћилимом, тако да буде штрокаво све, не само седишта. Браво гумњерци! Браво!

To je samo rezultat njihovog (ne)razmišljanja i sami su konfuzni oko toga gde će novi Flirtovi saobraćati te su izabrali ovaj paket opreme.
U jednu ruku žele da povežu novitetom Kraljevo i Požegu, a u drugu žele Bijelo polje-Novi Sad, pa pobratime ne može to isti materijal da pokriva.
I nisu problem samo sedišta već i ostali dodaci, taj Barski voz bi morao da ima utičnice, zavese, stočić itd.. Fali tu dosta toga.
U principu ponavlja se "ICS situacija" kada su tadašnje nove flirtove slali na dugolinijske relacije, ispada da za 10 godina ništa nismo naučili.

Страшно је слаба реч. а 441 обавезно мора да се квари? Да се опере од масноћа и прашина да се дотегну контакти и замени истрошени део, то није решење?

Ne mora, ali oni u 441 ne žele da ulažu više te je sve ovo za očekivati, taljigaće se dok ne ispadnu sve iz saobraćaja, do tada će valjda naći zamenu za "Lovćena".

Eh da nam NATO nije smakao Gruevskog pa da se uz ručak i poziv pusti Flirt Subotica - Kumanovo, gde bi nam bio kraj... :cry::cry:

Hahah istina, mada sve je kod nas moguće.. :cool:

Nekoliko Flirtova iz prve serije bi moglo da dobije udobnija sedišta i police za kofere. Time se dobija bolja kabina nego u Z1 svejedno srpskom ili crnogorskom. Najbolje rešenje je svakako uzeti par polovnih Pendolina to je idealan voz za BB prugu i pustiti ih celom dužinom

Sada je kasno za to, ugradnja novih sedišta bi iziskivalo da se EMV izbaci na neko vreme, nemamo taj luksuz više zbog stegnutog RV-a.
Nije mi baš najjasnije zašto se o tome nije razmišljalo pre upućivanja na reviziju u Mađarsku, ali eto.
Mada oni predviđaju drugu seriju da radi Barsku tako da je greška već učinjena, ja sam za to da se najmi nova lokomotiva, a da sastav ostane klasični dok se ne uzme adekvatna zamena u bilo kom obliku.
 
Malo danas između Borske Slatine i Zagrđa, dobro poznata loša deonica u tom delu, jer je i pre 2 godine došlo do VD-a na sličnom mestu.
Inače, brzina je tu ograničena na 20 km/h vozi se oko 7 km tako.
Stalno pišem da postoji par kritičnih mesta koje da se reše iskliznuća bi bilo dosta manje.

Screenshot_20230902_195507_Facebook.jpg

Screenshot_20230902_195446_Facebook.jpg
 
Pogledajte prilog 172047Pogledajte prilog 172048

Hmmm nešto mi sumnjivo ovde, ko je koga kopirao? 🤔
Они нас вероватно,али нису успели до краја да ископирсју,јер наши су успели да надстрешнице поставе даље од зграде па су онда накнадно стављали још једну надстрешнице између. Још гледам да ми је јако позната зграда,свака част.
 
Ako pričate o nadstrešnicama u Novom Sadu, one prate oblik krova ulaznog hola. Takođe, ako bolje pogledate, nadstrešnica Mostre je sastavljena od trouglova, a na železničkoj je prostija, od pravougaonika.
 
Vrh