Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Veruj mi, jedini način da Beograd ikada iskoreni šverc u prevozu jeste kontrola pristupa. Po meni je to potrebno.
Apsolutno. I da Beograđani nauče već jednom ono što Nišlije, Kragujevčani, Novosađani i Subotičani odavno znaju, a to je da je*******eni prevoz mora da se je***o plati.
 
Apsolutno. I da Beograđani nauče već jednom ono što Nišlije, Kragujevčani, Novosađani i Subotičani odavno znaju, a to je da je*******eni prevoz mora da se je***o plati.
Izvini ali u vozovima se najmanje švercuju Beograđani, jer voz koristimo sporadično i nemamo pojma za sve te forice. Posebno ne znam gde nađe Nišlije, aj u 100 marke da blagajna Niš nije prodala u istoriji više od 20 karata ka Pirotu po polasku.

Beograđani se samo švercuju u GSP-u, jer se to dopušta zarad socijalnog mira i jer se državi ipak više isplati da st*** (kako nas oni vide) dođe do posla makar i o trošku budžeta, nego da sedi kod kuće.
 
Izvini ali u vozovima se najmanje švercuju Beograđani, jer voz koristimo sporadično i nemamo pojma za sve te forice. Posebno ne znam gde nađe Nišlije, aj u 100 marke da blagajna Niš nije prodala u istoriji više od 20 karata ka Pirotu po polasku.

Beograđani se samo švercuju u GSP-u, jer se to dopušta zarad socijalnog mira i jer se državi ipak više isplati da st*** (kako nas oni vide) dođe do posla makar i o trošku budžeta, nego da sedi kod kuće.
Ne govorim o vozovima, tačno je da se na pruzi Niš-Zaječar i južno od Užica najviše švercuje. Govorim o gradskom prevozu.
Tu su Beograđani, da prostiš, nenadje*******ivi. A iskreno smatram da je sa tim cenama koje, činjenica, kupuju socijalni mir teška sramota da se švercuje i pozivam komunalnu miliciju da pretuca stoku.
 
Papirne karte nemaju QR kod, SMS karta nema QR kod, Samo karta iz aplikacije ima QR Kod. Može se rešiti da Papirne karte krenu da imaju QR Kod, A da sa smsom stiže link na stranicu sa slikom QR Koda, a da one bez interneta da otvore link puštaju sa pokazanom sms porukom.
1693571161135.png
 
SKG Vektron - 193 911 stigao u Bratislavo Východné depot na popravku. Interesantno, odakle SKG novac ili je to samo pregled koliko će morati da plati?

Popravka nakon čeonog sudara sa 461-155 samo je malo duže čekao, cenu ne znam..
Btw 155 je gurnuta u MIN-u isto zbog opravke al čekaju se sredstva za nju i još jednu 444, jedna 444 je otpisana, a sada skoro su vratili jednu 444 u saobraćaj.
Koprcaju se koliko toliko pogotovo u Nišu sa dizelima gde su uspeli da vrate 661-152 u život i gde odlično održavaju 661-118, a ostale vrte delove sa jedne na drugu, Kraljevo je puklo skroz..
U Crvenom Krstu imaju problem sa elektro depoom pa tu ni ne mogu da održavaju lokomotive, dok su oni u Makišu postali lenji.

Ne govorim o vozovima, tačno je da se na pruzi Niš-Zaječar i južno od Užica najviše švercuje.

Od kada prugu Niš-Zaječar opslužuje Zaječarsko osoblje šverca nema, a i ni kondukterske tarife nisu toliko aktuelne, iako kamera nema u remontovanim 710, narod je shvatio da to ide na njegovu štetu pa je prestao sa tim. Ako ideš jednu stanicu neki kdk ti neće naplatiti kartu, ali za više obavezno ide naplata.
Dok je išao voz za Dimitrovgrad/Preševo svih tih negativnih stvari je već bilo više, mada sam ja kartu uvek imao.
 
Ne znam koja je propisana kazna za šverc na železnici, ali kada bi jedno mesec-dva redovno udarali kazne od 50ak evra rešili bi problem i još bi inkasirali nešto, a umesto toga oni sve neke beskorisne anti mere. Aktiviraće turnikete na beogradskim stanicama gde se skoro niko ne švercuje u međugradskom prevozu. Baš me zanima da li će prihod od prodaje karata uspeti da poraste za 1%.

Turniketi samo smetaju putnicima koji plaćaju kartu - na Tošinom Bunaru već sad zbog te kretenske igračke moraš da podigneš bicikl na ramena da bi ga uneo. Onaj koji planira da se švercuje će ga preskočiti za pola sekunde ili čak ući preko koloseka (sem ako nije u pitanju starija osoba).
 
Nije problem u turntiketima već što mi imamo neke praistorijske modele koji su ostali u nekom prošlom vremenu radničkog samoupravljanja.
Slažem se sa delom da bi trebalo da postoje kontrole u samom vozu.

Sada se svuda primenjuju kapije koje su više "user friendly", ali treba i toga neko da se seti.
Evo ovako u Holandiji izgledaju kapije (slike sa neta):
800_fotografieutrechtovpay4van9.jpg

ovpay-ns-public-transport-trains-netherlands.jpg
 
Znam, ali kod nas ne izgledaju tako. Sumnjam da planiraju da menjaju tek nabavljene turnikete. Ne znam što se pravimo pametni, ako gotovo svaka evropska zemlja može da funkcioniše bez njih. Znači oni zbog sopstvene nesposobnosti da kažnjavaju šverc deranžiraju mene i ostale putnike koji se u životu nisu švercovali u vozu.

Pritom, ponavljam, najmanje je šverca u Beogradu. Baš me zanima da li će da stave turnikete na stanici Petrovac-Gložan ili u Sevojnu.
 
Pritom, baš na tom Tošinom Bunaru ni nemaš blagajnu, a čini mi se ni automat (koji svakako ne prima keš). Znači ako nemaš aplikaciju, otišla baterija i slično, šta onda? Da idem do Novog Beograda da kupim kartu? Bezobrazluk.
 
Znam, ali kod nas ne izgledaju tako. Sumnjam da planiraju da menjaju tek nabavljene turnikete. Ne znam što se pravimo pametni, ako gotovo svaka evropska zemlja može da funkcioniše bez njih. Znači oni zbog sopstvene nesposobnosti da kažnjavaju šverc deranžiraju mene i ostale putnike koji se u životu nisu švercovali u vozu.

Pritom, ponavljam, najmanje je šverca u Beogradu. Baš me zanima da li će da stave turnikete na stanici Petrovac-Gložan ili u Sevojnu.
Ovi turniketi nisu zbog Srbija voza beć zbog BGvoza. Dakle nisu ugrađeni da bi rešavali šverc u nacionalnom saobraćaju već lokalnom prevozu unutar Beograda. Prevoz u Beogradu je gorući problem i jedino rešenje je kontrola pristupa tamo gde je moguće (metro, BGvoz, tramvaj). Da, u drugim gradovima nema kontrole pristupa, ali je tamo uređeno i ljudi plaćaju karte u velikoj meri. Da se plaća i u Beogradu, nikad ne bi ni vodili ovu konverzaciju.
 
Iskreno, baš me briga za gradski prevoz. Večito zbog onih koji ne poštuju propise ispaštaju oni koji ih poštuju. Znači ja treba zbog nesposobnosti 56 različitih službi koje bi mogle da uvedu red u gradski prevoz da se maltretiram kada putujem u Novi Sad. Super. Nek ide onih dvesta zaposlenih iz Beogradskog metroa i voza pa nek kontroliše karte, a mene nek ostave na miru.

A da ne pričam da sa aspekta gradskog prevoza to nema nikakvog smisla. Najveći broj ljudi koje poznajem se već sada ne vozi BG vozom jer misle da mora da se plati karta, a bus je jelte besplatan. Tako da dok se ne uvede red u ostalim podsistemima, turniketi će samo terati putnike od voza. Kada se, s druge strane, uvede red u buseve, tramvaje itd, ljudima će ući u naviku da plaćaju karte i za BG voz i tada (opet) za turniketima neće biti preterane potrebe već će biti dovoljne sporadične kontrole uz rigorozno kažnjavanje.
 
Korupciju u KISS-u i FLIRT-u mogu da reše tako što će uspostaviti posebnu telefonsku liniju i mejl adresu koje će polepiti po vozovima i stanicama tako da svaki putnik može lako da prijavi gde, kada i šta se desilo.
Potom oni to provere na kamerama i ako je istina, putniku isplate nagradu.
Kondukteru ne mora otkaz ako ih nema dovoljno, može i malo jača kazna.
A za početak bi mogli da im povećaju plate da ljudi ne gube obraz za sto dinara.
 
I da
441-316 crkla kod Slovca.
Izgleda da su tri putnička vagona na 22°C preveliko opterećenje
Pogledajte prilog 171909Pogledajte prilog 171910

Nema ko time sada da se bavi, jer su svi u Kladovu na sindikalnim olimpijskim igrama koje organizuje jedan član Skupštine Srbija Voza.. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Svaka lokomotiva ima dozvoljen stepen opterećenja u zavisnosti od pruge (zato te je mvbg1 ispravio), ovo svakako nije ništa za jednu 441 iako ima mane na Barskoj pruzi u odnosu na seriju 461.
Nažalost i ova 316 je malo izmorena te su i defekti učestali mada mislim da joj nije puno ostalo do izbacivanja i livade.
A da je tragično jeste, da nama Barac ne može da saobraća normalno bez dve lokomotive izlišno je pisati bilo šta, ako ste Vi putovali žao mi je..:(
Od sledeće sezone dnevni Barac će saobraćati sa novim materijalom pa neće biti puno problema u ovakvoj meri, barem što se tiče defekata ili se barem nadam, za noćni Barac se traži drugačija solucija u vidu lokomotiva, ali se nije puno odmaklo..
 

UVOĐENJE POSEBNOG VOZA U SAOBRAĆAЈ ZA MANIFESTACIЈU ,,DANI BERBE GROŽĐA“ U VRŠCU OD 14.-17.09.2023.

Zbog očekivano uvećane tražnje za prevozom za vreme Manifestaciјe Dani berbe grožđau Vršcu, dana 15., 16., 17. i 18.09.2023.godine se uvodi u saobraćaј poseban voz broј 2620 sa polaskom iz stanice Vršac u 00:00 časova i dolaskom u stanicu Beograd Centar u 01:40 časova. Voz će staјati u službenim mestima: Vlaјkovac, Uljma, Nikolinci, Banatski Karlovac, Alibunar, Vladimirovac, Banatsko Novo selo, Pančevo varoš, Pančevo Glavna stanica, Pančevački most, Vukov spomenik, Karđorđev park.
Cene voznih karata su iste kao kod redovnih vozova koјi saobraćaјu na relaciјi Vršac – Beograd Centar.
 
Ne govorim o vozovima, tačno je da se na pruzi Niš-Zaječar i južno od Užica najviše švercuje. Govorim o gradskom prevozu.
Tu su Beograđani, da prostiš, nenadje*******ivi. A iskreno smatram da je sa tim cenama koje, činjenica, kupuju socijalni mir teška sramota da se švercuje i pozivam komunalnu miliciju da pretuca stoku.
Molim te, nemoj, već imamo jednu temu koja se pretvorila u ispovedaonicu i izlive neprerađenog emocionalnog sadržaja svih vas koji, iz nadam se sebi znanih razloga, ne možete prežaliti što vlast dopušta šverc u BG.
 
Vrh