Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Evo čisto pogled sa prozora mog radnog mesta u Brestu, Belorusija. Štedler ima fabriku u Belorusiji od 2012. Sve nešto "hoće da napusti Belorusiju" pa ipak neće. Uzgred, pošto sam na Pinku i Hepiju čuo da naš preCednik jako ulaže u železnicu, mislim da ovako nešto često viđate u Srbiji.

Stadler.jpg
 
Sekundarci krivi ili samo palo?
Dešava se da sam izolator konzole koja nosi poligonator voznog voda usled zamora i stalnih vibracija pukne. Tada "kosnik" ostane da visi vertikalno iznad koloseka i dešava se ovo kao na fotki.
Nema poremećaja u snabdevanju električnom energijom jer sve je i dalje izolovano, do trenutka kada čelo voza ne dođe u kontakt sa njime.
Otuda pored fizičkog oštećenja čeonog stakla i prisustvo gareži nastalo delovanjem strujnog luka koje može da se primeti na fotografiji.
 
Želvoz...
Danas je trebala 001 na probu, ali je procurila klima pa je odloženo sve.
Kada se završi ta TV Novela DMV dolazi u Zaječar i ako sve bude bilo u redu 053/054 se vraća u Lapovo gde je situacija sa DMV "fiasco".
Na 710-002 je odrađeno peskarenje, dok se 009 kompletira polako sa delovima i inventarom.
Biće raspisan tender za još jednu 710 (006).

Na 061/062 se radi nešto oko obrtnih postolja tako da će i ona uskoro u saobraćaj.
Radi se i Tentova 441 imaće svetla raspoređena isto kao i lokomotive iz Žos-a, blaga modifikacija.
Tu je i jedan RVR kao i IŽS-ov TMD.
Toliko od mene pozz.
 
Na sajtu Srbija Voza nema o ovome nema nikakvih informacija, niti su u pretraživač RV ponovo unete stanice Palić, Bački Vinogradi i Horgoš. Iz teksta nije jasno da li će modernizovanom prugom saobraćati tramvoz MAV-a, samo kažu da će biti 10 polazaka dnevno Subotica-Segedin.
 
Na sajtu Srbija Voza nema o ovome nema nikakvih informacija, niti su u pretraživač RV ponovo unete stanice Palić, Bački Vinogradi i Horgoš. Iz teksta nije jasno da li će modernizovanom prugom saobraćati tramvoz MAV-a, samo kažu da će biti 10 polazaka dnevno Subotica-Segedin.
U pretraživač se bilo šta može uneti za 5 minuta preko baze podataka i ništa od toga nije merodavno da li će se neka usluga pokrenuti u određenom vremenskom periodu. Kad se dogovore oko pojedinosti, verujem da će biti uneto u sve sisteme.
 
Ne znam šta će da vozi ako smo u krizi sa voznim sredstvima? Flirt?
 
Flirt ne može, održavanje se radi u TPS-u, a s obzirom da je Subotica odsečena (alternativni pravac ne računam u ovo) teško da tako nešto može da se organizuje..
Sa 711 vlada nestašica i to otpada, najrealnije je da MAV daje materijal, al videćemo.
Ne zaboravite, pruga nije još završena sa Mađarske strane (elektrifikacija itd..)
 
Fascinantno je da su sve ovo uradili za nepuna dva meseca...
Meni je ovo očekivano, s obzirom na važnost saobraćajnice. Mislim da je promena podizvodjača u zadnji čas bila ključna. Oni su radili nadvožnjak kod Pionira i završili ga u roku.
Betonske konstrukcije se jako brzo rade. Prekoputa moje zgrade se radi nova zgrada pa im pratim dinamiku itd. Kad se izliva beton npr ploča, jako brzo se suši i već isti dan hodaju po njoj. Naredni dan već izlivaju stubove za sledeći sprat. Tkd ova betončina brzo ide. Nisu bušili ni šipove (osim potpornih da ne krene zemlja) Nadam se da će oni ovo završiti i pre roka, jer je faktički dobar deo posla već odradjen. Sad izlivaju ploču i čim stegne prebacuju saobraćaj na nju. Da dodje do te čvrstine sigurno treba bar 2-4 nedelje. Nakon toga ide rušenje starog dela.
Drgao mi je da su ispravili dosta problema starog (visina, podela sao traka širina itd)
Nadam se da gradjani neće voziti po sećanju te da će držati dobar smer pri prolasku

I da dodam, nije mi jasno zašto se novi nadvožnjak kod Aleksandrova ne pušta nego samo tako stoji završen u njivi.
 
Страшно је што ЕУ (или други међународни) ту нема зезања, а са нашим унутрашим, а понекад за нас и важнијим има зезе
 
Vrh