Verovatno jer donosi više političkih poena otvaranje ganc nove pruge koja ima betonske pragove, ošišana je, vrišti od novog nego da realno učine dobru stvar za one kojima to možda znači.Jer u Srbiji da nešto funkcioniše mora da se izgradi pruga za velike brzine očigledno.
Ova tema je odlicna i ljudi koji pisu na njoj su informisani bolje od vecine ljudi koji rade u ministarstvu i po ovim zeleznickim preduzecima. Sigurno za mene jedna od najpoucnijih tema na forumu.Реално боље да свака пруга има своју тему а ова тема да се затвори.
Pruga je rekonstruisana u potpunosti pre nekih 10 godina.Brzine su solidne. Sarajevo - Bradina 75, Bradina - Konjic 60-80 (doživljaj kao šarganska osmica), Konjic - Žitomislići 70-100; dalje ne znam. Nigde se ne vuče 20-30.
Ne postoji osnova da se ne koriste oba koloseka na dvokolosečnoj pruzi.Na kraju imam pitanje. Da li išta drugo osim nesposobnosti rukovodstva Srbija Voza sprečava šidske vozove da između Rume i Šida idu samo onim kolosekom koji je u boljem stanju da ljudi ne gube sat vremena svaki put kada putuju? Teretni mogu i lošijim ako je tolika gužva.
Var je u potpunosti izbrušen, gladak kao bebina guza. Šta je tačno problem?Pozdrav,
Fotografija je iz Tošinog Bunara, upao mi je var u oči:
Pogledajte prilog 168000
Zar var između šina ne bi trebao da se izbrusi skroz a ne da stoji ovako??
Pozdrav,
Petar
Ne gubi, novim podvožnjakom će biti sa obe strane i pešačke i biciklističke staze kao ranije, pasarela je tamo samo privremeno za vreme izvođenja radova jer ispod prolaze vozovi od Segedina ka Somboru i dalje Novom Sadu...Ovaj podvožnjak u Subotici gubi biciklističku i pešačku stazu? Nikad nije bilo pasarele preko pruge na toj lokaciji. I narravno da moraju ovde da žure ovo je žila kucavica Subotice. Malo je alternativa za Palićki put.
Da li stižu novi vagoni i lokomotive za produženi barac?Dame i gospodo, važne vesti. Izvor je časopis Pruga, dakle prvi put se javno priča o ovome
Novi Flirtovi će u saobraćaj biti puštani od marta sledeće godine sa intenzitetom od 1 novo vozilo na 2 nedelje.
Na mnogim relacijama je RV pravljen od nule
Novine od novog RV:
1) Uvođenje linije Sremska Mitrovica - Novi Sad
2) Uvođenje linije Novi Sad - Bar
3) Svi polasci sa niške, barske i vršačke pruge se produžavaju do Zemuna sa stajanjem na Novom Beogradu.
4) Uvođenje linije Leskovac - Niš - Aleksinac sa taktom od sat vremena. Spominju se IC polasci sa novim FLIRTom i RE sa starim.
To je ono što se spomenulo u časopisu, ali verujem da će u narednom periodu izaći još neka značajna informacija
Poslednji časopis pruga (za ovaj mesec) intervju sa Ivanom Bulajićem kao i tekst o novosadskoj stanici.@Boki123
Koji tekst?
Ovo za barac prvo dal će biti vagoni na toj linijiDa li stižu novi vagoni i lokomotive za produženi barac?
Koliko dugo bi putovao voz pirot aleksinac?
Da bi išao NS-PA kako bog zapoveda, moraju se spustiti peroni na Vuku.PS. Uvodi se i Novi Sad-Pančevo, ali je ispod napisano