Krenula sezona znači...Kašnjenje IC vozova oko 10 min
Razlog nepoznat, ali verovatno krađa?
Krenula sezona znači...Kašnjenje IC vozova oko 10 min
Razlog nepoznat, ali verovatno krađa?
Novi vijadukt zaobilazi staru stanicu i gradi se nova (Vrbas Nova), u toj stanici će biti denivelisano odvajanje ka staroj stanici odakle će trasa dalje ići ka Somboru. Dakle svi vozovi ka Somboru će stajati na staroj stanici Vrbas.Радови на вијадукту у Врбасу.
Нова траса и вијадукт померени су око 600 метара западно у односу на стари прелаз.
Гледано од стране Новог Сада према Суботици вијадукт пролази изнад пута Врбас - Кула између силоса и Меделе и затим преко Великог бачког канала.
Врбас добија нову железничку станицу а према неким најавама стара железничка станица постаје теретна.
Да ли неко зна како ће тачно изгледати нови чвор у Врбасу?
Хвала.Novi vijadukt zaobilazi staru stanicu i gradi se nova (Vrbas Nova), u toj stanici će biti denivelisano odvajanje ka staroj stanici odakle će trasa dalje ići ka Somboru. Dakle svi vozovi ka Somboru će stajati na staroj stanici Vrbas.
Da, nova stanica je na tom putuХвала.
Не знам тачну локацију нове станице али претпостављам да ће бити доста јужније од старе и удаљенија од места, у пољу, негде ближе пута Врбас - Куцура?
Ако се у обзир узме удаљеност нове станице која ће драстично смањити број путника из Врбаса на линији СУ - НС - БГ и то да ће уклапање пруге Врбас - Сомбор ићи преко старе станице она Весићева најава електрификације и ремонта пруге Врбас - Сомбор делује мало извесније мада и даље нисам превелики оптимиста
 In collaboration with our partners, European Loc Pool (ELP) will be conducting homologation test runs across the region: Slovenia and Croatia are scheduled for this June, followed by Serbia and Montenegro in July 2023!
 In collaboration with our partners, European Loc Pool (ELP) will be conducting homologation test runs across the region: Slovenia and Croatia are scheduled for this June, followed by Serbia and Montenegro in July 2023!Да ли неко зна како ће тачно изгледати нови чвор у Врбасу?
Што се Сомбора тиче, пруга Богојево - Сомбор пролази кроз Сонту и Пригревицу, села која природно гравитирају општини Апатин којој и припадају, радника који путују за Сомбор готово да и нема а све и да их и има воз им не би превише користио јер се железничка станица у Сомбору и индустријска зона налазе на потпуно супротном ободима града а градски превоз не постоји. Воз би био користан, рецимо, оним малобројним ђацима који иду у средњу пољопривредну пошто је школа релативно близу железничке станице и људима који иду до болнице, не више од тога. Озбиљан хендикеп железничке станице је то што се налази на ободу града а Сомбор је вероватно једини град где се и железничка и аутобуска станица налазе на ободима града, на потпуно супротним странама. Релативно велики број људи из Сомбора ради у Суботици у привредној зони Мали Бајмок али воз не одговара ни њима јер је станица Бајмок далеко од привредне зоне а ићи возом до Суботице па се враћати градским према Бајмоку нема превише смисла. Ти људи који раде у Суботици су се самоорганизовали, путују колима и деле трошкове горива, изађе их јефтиније од воза, стижу много брже, од врата до капије и назад.Iz radoznalosti sam pregledao red vožnje po celoj Srbiji, i zapazio na koliko su mnogo pruga ukinuti vozovi usmereni na makar smene radnika. ukinuti su na prugama:
1) Subotica - Sombor
2) Sombor - Bogojevo za smene u Somboru
3) Šabac - Ruma za smene u Rumi
4) Ranojutarnji iz Rume za Beograd
5) Beovoz za Valjevo
6) Vozovi usmereni na smene radnika u Užicu iz smera Požege
7) Iz Raške za Kraljevo
8) Vozovi usmereni na smene radnika u Zaječaru iz sva tri pravca
Ni jedno od ovih pogoršanja nije vezana sa manjkom garnitura, niti propusne moći pruge. Da ne govorimo o beskrajnim zatvaranjima Rakovica-Mala Krsna, južno od Niša, južno od Zrenjanina, ni jedan normalan voz uklopljen sa smenama u Kragujevcu itd.
Ali brate 200 na sat, u krivinu, 200 na sat obožavam tu brzinu...
Да. Најбоље је стимулисати куповину еуро 2 кршева из Јевропе, у сваком дворишту 2'3 крша. И нек се вози народ кад му треба.Deluje kao loš biznis plan, imati autobuse u svakom mestu...


