U Zaječar je došla i 666-001 na ugradnju AS Uređaja, neću puno o samoj lok, jer sam već pisao kada je bila 003.
Biće ovog puta malo više teksta i fotki o samom ZOVS-u i trenutnom stanju.
Btw, danas je na KTP1 bio Šulcer, Zovs im je dao kanal, a braća Rumuni su radili na njoj, inače u najmu je "RTL-u".
Nažalost, nisam stigao da ga uftokam , pa ću fotografiju pozajmiti ovog puta.
Da se vratimo temi, 666-001, od danas se radi na njoj i već je dosta toga skinuto unutra.
Lokomotiva je u boljem stanju nego 003, no ima dosta "štap-kanap" rešenja koja se ne mogu videti odmah na golo oko, neću kačiti takve stvari ovde, ali moglo bi se povesti računa o kontrolno prijemnim organima nakon pojedinih radova..
"Altpro" koji izvodi radove na ugradnji AS uređaja radi veoma dobro i takve zamerke nemam za njihov rad. (nadam se da ovo ne zvuči kao reklama.
)
Za sve ljubitelje "pilula" logotipa, pod uslovom da takve osobe postoje.
Ovo ste već imali prilike da vidite.
Da ne bi smetali, pojedini delovi inventara su sklonjeni u radionicu.
Hasler-ov brzinomer, on se za razliku od ostalog inventara odstranjuje, njega će zameniti "Altpro-ov" brzinomer, za razliku od onog u 003, ovaj će biti skroz na skroz digitalan, nažalost ne mogu da vam ga pokažem (za sada).
Okrećemo se malo radionici, radionica ima 2 koloseka koja su delimično natkrivena vani i ovaj jedan unutrašnji.
Stanje je jednostavno žalosno i haotično, svuda su razbacani delovi sve je užasno prljavo.
Šef održavanja deluje kao dobar čovek, ali definitivno mu je potrebna veća podrška.
Ova mašina je jako zanimljiva, naime skida osovine sa i prebacuje ih na kolosek pored koji je vani i gde se sada nalazi Maršalka, a može i da radi i suprotno u zavisnosti iz koje perspektive gledate.
Malo "igranja", inače izuzetno viskozno.
Hteo sam da iskoristim šansu i da vam pokažem depo koji je nezavisna zgrada od radionice, ali jbg 6 sati uveče i bio je zaključan (nisam hteo da mlatim da se otključa.)
Pogled od depoa ka stanici.
Raskupusana 711 009/010, pisao sam o njoj i njenoj trenutnoj nameni, tako će i ostati do neke buduće IO-a.
Istrošeni delovi kočnica.
Nekadašnja "tehnička soba", pošto su oni digli ruke od tehnike (zezam se
) ona je praktično bila zapuštena dok je momci iz "Altpro-a" nisu iskoristi kao "štab" hehe.
"Žat-ov" telefon domaće proizvodnje (Pupin), inače i dalje radi, služio je nekada za komunikaciju železničkog osoblja.
Jedna zanimljivost, kafana u blizini stanice nosi naziv "Bife 92", brojka bifea je povezana sa radaom ovog uređaja.
Im svašta u ovoj kancelariji, ovaj Haslerov stariji model brzinomera je na primer zanimljiv dosta.
Ili pak bogata literatura, ima dosta ovih originalnih uputstava i ostale stručne železničke literarture, ja ću ih samo malo postaviti ovde.
Optimizam na delu.
Ovaj "specijalni kofer" služi za proveru brzinomera/merača brzina, jedan takav je i nabavio Srbija Voz, jer je potrebno ove brzinomere proverati s vremena na vreme.
Umalo da zaboravim, original sedište iz šinobusa.
Malo hidroprenosnika, Fiat.ovi su.
Motorić, takođe Fiat-ov.
Jedna zanimljivost za neupućene, Fiatovi motori na seriji 710 su slabiji, ali i izdržljiviji.
Volvo motori su jači, ali zbog same svoje konstrukcije lakozapaljivi, manje više nama su goreli svi "švedi" sa Volvo motorima.
Pogled na 666-001 čime završavam ovu reportažu.
Nadam se da ću uskoro moći da vam spremim i reportažu sa remonta pruge od Trnavca do Zaječara, no u poslednje vreme imam dosta obaveza koje diktiraju doslovno sve moje ostale aktivnosti.