Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.440
- Pohvaljen
- 9.067
Уууу замисли да се тамо нађе репортер Н1 и да се подели са утиском преко социјалних мрежаst*** bez repa. I ti što uđu u taj voz. Dabogda ostali u defektu posred Ripanjskog tunela.
Уууу замисли да се тамо нађе репортер Н1 и да се подели са утиском преко социјалних мрежаst*** bez repa. I ti što uđu u taj voz. Dabogda ostali u defektu posred Ripanjskog tunela.
Možeš li da objasniš po kom redosledu su numerisana?По систему истом као и у свим возовима у Европи преко пола века. Проблем је што су неспособни да среде резервациони систем.
Saobraćaj ovih polazaka kreće 11. juna, greška je samo što je neko omogućio kupovinu karata danas većСве ми се чини да је и онај пар касновечерњих возова 752/755 (Београд - Нови Сад) специјалан јер су га у току дана избацили из продаје. Мада се појављује опет од 11. јуна.
Pogledajte prilog 162735
Možeš li da objasniš po kom redosledu su numerisana?
Naši Stadler KISS su u istoj konfiguraciji kao Westbahn sve osim konfiguracije sedišta. U WestBahnu je 2+2 sedišta koja gledaju u par prekoputa i numeracija brojeva je takva, a naš KISS je u konfiguraciji 2+2, samo što kod nas samo sedišta u sredini vagona gledaju u ova prekoputa (drugi razred), ostala gledaju sedišta prekoputa u “leđa”. Brojevi sedišta su ista kao što bi bila u Westbahn-u. Ovaj snimak će ti pomoći da razumeš šta sam napisao.Možeš li da objasniš po kom redosledu su numerisana?
TGV i AVE su “samo” mali deo evropske mreže, ostatak evrope i dalje bez problema koristi isti sistem numeracije. Ne bi rekao da je sistem prevaziđen.Ako je razlog (izgovor) prevaziđeni međunarodni standard, pri tom potpuno nebitan za Soko koji saobraća i saobraćaće samo u Srbiji, zašto TGV i AVE ne koriste tu numeraciju? TGV koristi normalnu, redom, a AVE kao avion, broj reda+A/B/C/D.
A šta bi drugo moglo da bude nego mts 4g komercijalna bazna stanica.Zna li ko čemu tačno služe antene koje se nalaze duž pruge, koje su instalirarane pre oko godinu dana?
Konkretno ova na slici je kod tunela Tošin bunar.
Hvala
На страну буразерско пословање МТС, зар место уз пругу није управо идеално за базне станице? Ту су струја и оптика, не троши се ни пољопривредно, нити грађевинско земљиште, није на, сачувајмебоже, стамбеној згради… не видим ниједан разлог зашто не, у принципу.A šta bi drugo moglo da bude nego mts 4g komercijalna bazna stanica.
Apsolutno sve poslove vezane za državu i javna preduzeća oni dobijaju bez ikakvog tendera. I to nije dosta, nego im daju ovakva mesta za bazne stanice.
Ako je razlog (izgovor) prevaziđeni međunarodni standard, pri tom potpuno nebitan za Soko koji saobraća i saobraćaće samo u Srbiji, zašto TGV i AVE ne koriste tu numeraciju? TGV koristi normalnu, redom, a AVE kao avion, broj reda+A/B/C/D.
Ovi tornjevi imaju direktnu vezu sa prugom Beograd Novi Sad Subotica državna granica sa Mađarskom.Zna li ko čemu tačno služe antene koje se nalaze duž pruge, koje su instalirarane pre oko godinu dana?
Konkretno ova na slici je kod tunela Tošin bunar.
Hvala
Daj mi tačnu lokaciju, pa da vidimo u registru RATEL
Stub za GSM-R sistem 35 metara visine slaže se po projektu (svaka promena boje je 5 metara), moguće je da je i operaterima mobilne telefonije dato u zakup ostatak tornja pošto koliko vidim ima Repeater pri vrhu sa desne strane(šiljak koji viri).Zna li ko čemu tačno služe antene koje se nalaze duž pruge, koje su instalirarane pre oko godinu dana?
Konkretno ova na slici je kod tunela Tošin bunar.
Hvala
Našao sam, samo si trebao da tražiš po nosiocu prava i vrsta službe COpo Registru RATEL-a, koliko sam ja umeo da rastumačim, na toj KP 6631/19 postoje bazne stanice sva tri operatera i ni jedna koja se vodi na Infru/železnice šta god.
Ko ume bolje neka vidi.
Evo dela dozvola koje sam našao:
Toranj o kom mi pričamo je u vlasništvu Infrastrukture, na tom tornju se nalaze antene za potrebe GSM-R-a.Ovo što si našao je stara dozvola za UHF uređaj, kakvi postoje duž koridora i barske.
Ovde pričamo o novom stubu sa koga rade komercijalni operateri.
U pitanju su antene za GSM-R mrežu, odnosno komunikaciona mreža rezervisana za železnicu. Služi kao zamena za pružne telefone i radio-dispečersku vezu, sa tim što ima značajno veće mogućnosti, i koristi se u sistemima za upravljanje vozova koji su ETCS 2 ili veći.Zna li ko čemu tačno služe antene koje se nalaze duž pruge, koje su instalirarane pre oko godinu dana?
Konkretno ova na slici je kod tunela Tošin bunar.
Hvala
Pogledajte prilog 162757
"SRB40 Фреквенцијски опсези 876–880 МHz и 921–925 МHz намењени су за UIC системе на железници (GSM-R) и радио системе Органа Одбране – Војске по принципу усаглашене географске поделе."Toranj o kom mi pričamo je u vlasništvu Infrastrukture, na tom tornju se nalaze antene za potrebe GSM-R-a.
Infrastruktura rentira ostatak stuba mobilnim operaterima kako bi najverovatnije smanjila troškove održavanja i izgradnje samog tornja, što je generalno praksa svugde u Srbiji i u svetu.
Na slici koju sam poslao pre par objava se nalazi tačna skica ovog tornja i njegova visina, ako se malo uporedi ta skica sa ovom slikom koju imamo videćemo da se skica i slika(toranj) poklapaju 1/1. Postolje je krug, toranj ima tri dela i izgleda kao trougao, toranj je visine 35 metara kao gle čuda u projektu. Ako pogledamo sliku sa Google mape koju je poslao Torima, vidimo da se pored tornja nalazi objekat za skladistenje opreme za GSM-R sistem.
Link do projekta za objekte na pruzi Beograd - Novi Sad sa šematskim prikazom objekata duž pruge.
Što se tiče RATEL-a, Frekvencijski raspon na kom radi GSM-R po odluci CEPT organizacije je od Uplink: 876–880 MHz, Downlink: 921–925 MHz što je UHF standard. Moguće je da je frekvencija kod nas drugačija nemam nikakav izvor da to potvrdim ako neko zna neka slobodno napiše. Na Sajtu RATEL-a ni jedna frekvencija ne postoji u gore pomenutom rasponu, a da je nosilac prava Infrastruktura. Možda zbog neažurnosti sistema ili nečeg drugog.
GSM-R Network Towers, Investor China Railway 21st Bureau Group Co. Ltd Belgrade Branch:
» KM0 + 709 Exit portal "Senjak"
» KM3 + 150.53 Railway Station "New Belgrade"
» KM5 + 534.51 Station "Tosin Bunar"
» KM7 + 506.39 "Bežanijska Kosa"
» KM9 + 097.99 Station "Zemun"
Teško da balize i ostali sigurnosni sistemi komuniciraju preko GSM-R, koji ima manji koeficijent pouzdanosti od žičanih/optičkih veza.Obzirom da je kod nas implementiran ETCS 2, evrobalize koje su postavljene na kolosecima služe samo za detekciju lokacije voza, a sva komunikacija sa sigurnosnim uređajima i dispečerima se odvija preko GSM-R. Mašinovođa dobija sve signale unutar kabine i voz se praktično sam vozi. Pritom, nema potrebe da postoje signali i signalne oznake pored pruge, osim za električnu vuču, jer se sve to prosleđuje direktno na displej.
Balize ne komuniciraju sa GSM-R, već sa staničnom postavnicom, koji komunicira sa radio blok centrom, koji preko GSM-R prenosi uputstva u kabinu.Teško da balize i ostali sigurnosni sistemi komuniciraju preko GSM-R, koji ima manji koeficijent pouzdanosti od žičanih/optičkih veza.
GSM-R služi samo za komunikaciju između dispečera i posade voza. Kako glasovnu, tako i digitalnu koja prenosi stanje signala i ostale informacije.
Sistem ETCS 2 je funkcionalan i u slučaju pada GSM-R mreže, kada prelazi u neki režim sličan klasičnom APB.
Zna ko mora.Vrlo se malo zna kod nas o svim ovim sistemima.