Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
BEOGRAD Potpredsednica EIB Pavlova potpisala je drugi grant EU za železničku prugu Beograd–Niš Ugovor o drugom grantu za deonicu Beograd–Niš Koridora 10 potpisan je danas u Beogradu Na ceremoniji potpisivanja, potpredsednica EIB Pavlova naglasila je...
Konačno se vare šine izmedju Zvižda i Majdanpeka, pored tunela i stanica, ovo je jedan od uslova da se brzina poveća sa 50 na 80 km/h na toj deonici uz naravno ponovno podbijanje i rešetanje.
Ja se nadam da će brzinu povećati od sledećeg RV-a!
Da, WLBI spavaća kola, nekada u sastavu "Plavog Voza" idu redovno sada na "Lovćena"...
Iz tog sasatava Ima i "Salonaca" pa čak i kola pod oznakom "MD" koja služe za prevoz automobila, ali se gotovo ne koriste.
Konačno se vare šine izmedju Zvižda i Majdanpeka, pored tunela i stanica, ovo je jedan od uslova da se brzina poveća sa 50 na 80 km/h na toj deonici uz naravno ponovno podbijanje i rešetanje.
Ja se nadam da će brzinu povećati od sledećeg RV-a!
Не верујем да ће радити поновно решетање јер му то дође као мини ремонт. Тиме се избацује туцаник и поставља нов или се постојећи пере па поново враћа. На тим реконструисаним деоницама је довољно подбијање колосека.
Projekat je bio pri kraju i početak se nazirao početkom prošle godine, saznao sam tada od priče Rusa koji je radio u ržd ovde kod nas.
I onda je počeo rat i stalo se sa tim. Šta će biti sam Bog zna. Zaista velika šteta. Plan je bio da se cela ta pruga radi za brzine 100km/h, projekat je kao da se radi skroz nova pruga, toliko je valjda zahtevna rekonstrukcija.
Чуо сам да се РЖД враћа у посао тј. да траже особље, маневристе и слично. Могуће да ће некако добити неки посао. Можда Врбас - Сомбор јер ће то вероватно бити финансирано из Буџета. За сада је све рекла - казала. РЖД је и даље присутан у Србији иако не ради ништа.
Једна сасвим неочекивана и лепа вест. Добио сам информацију од пријатеља који ради у Жељезницима Републике Српске да су се ХЖ путнички превоз, Србија Воз, ЖФБиХ и ЖРС на мултилатералном састанку коначно договорили око саобраћања Талго воза између три главна града.
Почев од 24. априла 2023. биће уведени ноћни возови Сарајево - Добој - Бања Лука - Загреб, Сарајево - Добој - Винковци - Београд, као и дневни воз Београд - Загреб. На све три релације ићи ће ноћне Талго гарнитуре ЖФБиХ, тако што ће две спојене гарнитуре ићи од Сарајева до Добоја, а онда се у Добоју одвајати за Загреб и Београд. Исто и у повратку, две гарнитуре из Загреба и Београда се спајају у Добоју и даље заједно иду до Сарајева.
Ред вожње је тако конципиран да када возови из Сарајева (полазак око 22ч) дођу у Загреб и Београд ујутру (долазак око 7ч), ова гарнитура која је стигла у Београд по реду вожње воза 412 (полазак око 11ч) иде за Загреб (долазак око 19ч) и онда се увече враћа из Загреба (полазак око 22ч) за Сарајево (долазак око 7ч), док гарнитура која је стигла у Загреб, по реду вожње воза 413 (полазак око 11ч) иде за Београд (долазак око 18ч) и онда се увече враћа из Београда (полазак око 21ч) за Сарајево (долазак око 7ч). У Сарајеву постоји веза за преседање за Мостар, а у летњим месецима суботом и недељом до Плоча.
Није могућа куповина карата за унутрашњи саобраћај на територији Србије, Хрватске и Републике Српске. У Србији и Хрватској се карте за ове возове продају искључиво у међународном саобраћају, док у Републици Српској искључиво у међународном и међуентитетском саобраћају. Цена карата из Сарајева за Београд и Загреб, као из Београда за Загреб ће бити иста, 25 евра у једном смеру и 40 евра повратна. За лежај у двокреветној кабини, доплата је 15 евра по смеру. Ако хоћете сами да будете у кабини, цена је 30 евра по смеру. Места у спаваћим кабинама су у продаји само на релацији Сарајево - Загреб и Сарајево - Београд. На релацији Београд - Загреб се продају само места за седење.
За неколико дана ће бити јавно објављено и кренуће продаја карата.
Наравно, иако би ово пре неких 15 година, кад су постојали возови између ових градова, било сасвим нормално, сада је немогућа мисија. Срећан први април.
"Vojvođanska prestonica", čuj ti to. Ovaj tekst je objavio Blic, nije ni čudo, Ringijer aksel Springer je u vlasništvu CIA-e kao i N1 i NOVA S. Ako se ikada sagradi pruga Raška-Novi Pazar, oni će pisati o "sandžačkoj prestonici" Njihovo uredništvo bi izgleda bilo najsrećnije kada bi ovaj voz imao graničnu kontrolu u Batajnici, ili čak na Novom Železničkom Mostu.
Reč prestonica je kolokvijalni izraz.
Ispravno je "glavni grad Autonomne pokrajne Vojvodine". Po Ustavu takav status ima još i Kosovo sa Prištinom, a glavni grad ima poseban status.
Da je Srbija normalna država bilo bi još takvih teritorijalnih samouprava.
Reč prestonica je kolokvijalni izraz.
Ispravno je "glavni grad Autonomne pokrajne Vojvodine". Po Ustavu takav status ima još i Kosovo sa Prištinom, a glavni grad ima poseban status.
Da je Srbija normalna država bilo bi još takvih teritorijalnih samouprava.
Железнодорожный вокзал станции Нови-Сад (Новый Сад) — это железнодорожный вокзал, что находится в городе Нови-Сад. Железнодорожный вокзал станции Нови-Сад (Новый Сад) - Нови-Сад на карте.
In den Kämpfen um Wien im April 1945 wurde der alte, nach Plänen von Moritz von Löhr errichtete Wiener Westbahnhof weitgehend zerstört. Nach provisorischer Betriebsführung wurde der Altbau 1949 abg...
The historic Vienna Westbahnhof has been shining in new splendor since November 2011. With modernized interiors and exteriors, numerous shops and an extended gastronomic offer on four floors, the completely refurbished station welcomes domestic and
Najužasnija je ona poluraspala mreža za golubove na ulazu koja ne služi ničemu jer golubovi ulaze ali zato se stvaraju redovi ispred nje i nije po pp propisima ni dostupna za invalide.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.