mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.673
- Pohvaljen
- 10.715
Postaviće.зашто не поставе ваздушне завесе?
Postaviće.зашто не поставе ваздушне завесе?
Zar je toliko pun šidski RE? Onda bolje da se uvedu dodatni polasci RE voza jer je ovaj trenutni red vožnje redukovan.Nema potrebe za brzom prugom do Ljubljane, ali mogli bi vratiti onaj jedan večernji polazak koji je saobraćao pre Korone, makar kao ispomoć šidskom RE vozu.VESIĆ NASTAVIO POSETU SLOVENIJI Uspostavljanje brze pruge od Beograda, preko Zagreba do Ljubljane od obostranog značaja
Ministar saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture Goran Vesić nastavio je danas dvodnevnu posetu u Sloveniji sastankom sa predstavnicima Slovenskih železnica. Predstavnici srpske i slovenačke železnice složili su se da je potrebno raditi na poboljšanju putničkog železničkog saobraćaja i da se...www.blic.rs
Ako je ne sklone pre nego sto sledeci put budem isao Sokolom, ja cu je licno sklonitiNajužasnija je ona poluraspala mreža za golubove na ulazu koja ne služi ničemu jer golubovi ulaze ali zato se stvaraju redovi ispred nje i nije po pp propisima ni dostupna za invalide.
Bukv nek puste onaj dnevni voz što stoji u redu vožnje, pa posle ako ima putnika što da ne i noćni.
Pitanja u vezi karata, jer sam ja stara K-15 garda i ne snalazim se sa novim tarifama.
- Koliko sada važe povratne karte do 100 tarifnih kilometara i preko 100 ?
- Da li je neophodno da se ispoštuje tačan polazak i povratak kod karata kupljenih preko sajta ("online") ili je bitno da datum povratka bude u okviru perioda važenja karte?
(pitanje je za Re voz koji ne spada u sistem rezervacije)
hvala
Kartu možeš iskoristiti tokom celog dana, nije vezana za voz(Re), takav sam ja odgovor dobio a tako i putovao.Do 100km period važenja karte je jedan dan, tj. zaključno sa sutrašnjim danom. Preko 100km važe 15 dana.
Poželjno je da se ispoštuje tačan polazak voza. Ako imaš dobrog konduktera progledaće ti kroz prste, ali ne mora...
Ja tu mrežu svaki put kada ulazim čupnem ili ju povučem u nadi da će se raspasti.Ako je ne sklone pre nego sto sledeci put budem isao Sokolom, ja cu je licno skloniti
Pa to i nije neka iznenađujuća vest. Što bi se reklo očekivana stvar. Pruži pojas postoji samo na papiru. Grane se seku samo kada se desi ovo što se desilo u Makišu. Takođe stabla u pružnom pojasu se seku samo kada neko usled teškog snega legne preko pruge, itd, itd...Ceo dan je haos.
Voz Jagodina-Kraljevo ima kašnjenje od 2h zbog pada drveta na prugu, Voz 2605 sa 50 min zakašnjenja zbog problema.
U Makišu požar zbog kontakta KM-a i naleglih grana pod snegom.
Izgleda da i železnicu pored putara iznenađuje sneg..
Čudi me da voz Jagodina-Kraljevo kasni, pošto se ne sećam kada je u zadnjih godinu dana normalno ostvaren neki polazak na toj i lapovskoj liniji, tj. jako retko im se dešavalo da uopšte napuste kraljevačku stanicu. Svakog dana "voz izuzetno ne saobraća zbog tehničkih smetnji". Jel možda u međuvremenu popravljen neki od hronično zapuštenih DM 711, pa sad idu malo redovnije?Ceo dan je haos.
Voz Jagodina-Kraljevo ima kašnjenje od 2h zbog pada drveta na prugu
Jel možda u međuvremenu popravljen neki od hronično zapuštenih DM 711, pa sad idu malo redovnije?
To se uklapalo tada, sada se mnogo toga izmenilo/pogoršalo. 210/211 Beograd - Minhen su pre ukidanja počeli da pomeraju svake godine po 10 minuta, i pred napredno ukidanje, oko 5:00 je polazio iz Beograda i oko 23:40 stizao u Beograd. Dok je polazio iz Beograda oko 6:00 a iz Zagreba stizao u Beograd 22:30-23:00 to mi je bio najkorisniji voz. Sada taj voz ide Vinkovci-Minhen i ako bi iz Beograd polazio, polazio bi oko 5:00 i stizao oko 23:50 u Beograd. Svi ostali 540-547 Vinkovci-Zagreb su domaći brzi, ali sa 3 para od njih se može napraviti korisni upotrebljiv spoj. Kada je vreme putovanja bilo BG-ZG 7 sati i ZG-BG 6 sati imali smo pola godine dobru popunjenost. Sada je pre svega zbog lošijeg stanja Zagreb-Vinkovci putovanje sat vremena duže. Ali kako u vozovima Beograd-Zagreb preovlađuju putnici kojima krajnja tačka nije ni Beograd ni Zagreb, to nije presudno i kritično loše. Pogotovu kod noćnog voza. Red vožnje sa usklađivanjem sa drugim međunarodnim vozovima bi bio:Не не и не. У једном дневном возу неће бити путника, макар их молио да иду возом и максимално спустио цену карте, јер нико неће да потроши цео дан у возу и да му то за назад буде једина опција. Једино решење које ће привући путнике је оно какво је било до пре 10ак година, а то је да буде 4 поласка дневно за Загреб, од чега 3 продужавају за Љубљану. Из Београда у 6, 11, 15 (до Загреба само) и 22ч. Из Загреба назад у 6, 11, 17 и 23ч. Из Љубљане у 8, 14, 20ч, Заокружено на сате, отприлике. Ови дневни се уклапају као наставци већ постојећих возова на релацији Загреб - Винковци - Загреб. И да се иде левим колосеком од Руме до Шида и не губи се сат времена. Под тим редом вожње мање више су ишли возови од поновног успостављања саобраћаја након рата (једно време је био и један додатни полазак), под тим редом вожње мање више иду аутобуси. Путнику је потребно да има више опција у току дана и једну ноћну.
(HŽ540) EC 212 | (HŽ542) | IC210 | (HŽ544) IC410 | (HŽ546) IC412 | |
Beograd | 22:00 | 8:00 | 14:00 | ||
Šid | 00:30 | 10:30 | 16:30 | ||
Šid | 1:50 | 11:00 | 17:00 | ||
Vinkovci | 2:26 | 5:31 | 8:39 | 11:38 | 17:27 |
Zagreb | 6:48 | 9:40 | 12:40 | 15:50 | 21:56 |
Zagreb | 7:05 | 12:50 | (16:10) | ||
Ljubljana | 9:14 | 15:08 | (17:20) | ||
Villach | 10:58 | 17:08 | (19:10) |
(HŽ541) IC413 | (HŽ543) | (HŽ545) IC 411 | IC211 | (HŽ547) ЕС 213 | |
Villach | (10:40) | 12:53 | 16:53 | ||
Ljubljana | (12:40) | 14:45 | 18:37 | ||
Zagreb | (14:50) | 17:10 | 20:45 | ||
Zagreb | 6:16 | 12:58 | 15:15 | 17:35 | 21:33 |
Vinkovci | 10:28 | 17:12 | 19:30 | 21:45 | 1:52 |
Šid | 11:00 | 20:00 | 2:30 | ||
Šid | 11:30 | 20:30 | 4:30 | ||
Beograd | 13:00 | 22:00 | 6:00 |
Sada taj voz ide Vinkovci-Minhen