Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

@AleksandarGrf

Bolje da ti ne pričam kakav sam tretman prošao na ukrajinsko-mađarskoj granici sa ukrajinske strane 😄 tamo im je vojska držala granicu...

Pričam ruski - što pričaš ruski?
Pričam engleski - ne razumem.
2 sata su me držali propala mi vozna karta zbog njega...

U povratku mi taj isti vojnik listao slike sa fotoaparata 😄 hteo da ih prebaci na komp... Pravo privatnosti nisu čuli za to...
 
@AleksandarGrf

Bolje da ti ne pričam kakav sam tretman prošao na ukrajinsko-mađarskoj granici sa ukrajinske strane 😄 tamo im je vojska držala granicu...

Pričam ruski - što pričaš ruski?
Pričam engleski - ne razumem.
2 sata su me držali propala mi vozna karta zbog njega...

U povratku mi taj isti vojnik listao slike sa fotoaparata 😄 hteo da ih prebaci na komp... Pravo privatnosti nisu čuli za to...
Ne znam kad si išao u Ukrajinu, ali ja nikad nisam imao problem sa ljudima na granici. Pola i sami pričaju ruski, i apsolutno nikad nisam imao problem što pričam ruski sa njima.
 

U prvim danima aprila se pokreće druga faza radova na stanici u Novom Sadu, šalteri, kartomati i sve ostalo se seli u pothodnik, ulaz će biti ispod sata i izlazi se na perone. Vozovi će takođe stajati na drugim mestima. Za to vreme će se rekonstruisati sadašnji hol.
 
Ne znam kad si išao u Ukrajinu, ali ja nikad nisam imao problem sa ljudima na granici. Pola i sami pričaju ruski, i apsolutno nikad nisam imao problem što pričam ruski sa njima.

2014. leto, Zahony Čop želehnički prelaz, vrlo nadrndan graničar, mene je još nekako i svario al druga koji ima rusko poreklo jer je potomak imigranata s početka prošlog veka, njega nije mogao da svari nikako...

I te kako mu je bio problem ruski, prilično me je iznervirao tada, bio sam spreman da se vratim nazad... 2, 3 puta je zamerio ja sam mu odgovorio sećam se dobro "ruski, ukrainski i serbski slavjanski jaziki" gledao sam da mu nađem neku zajedničku slovensku crtu i u fazonu ne maltretiraj me odgovaram ti na jeziku koji je najbliži tvom...
 

U prvim danima aprila se pokreće druga faza radova na stanici u Novom Sadu, šalteri, kartomati i sve ostalo se seli u pothodnik, ulaz će biti ispod sata i izlazi se na perone. Vozovi će takođe stajati na drugim mestima. Za to vreme će se rekonstruisati sadašnji hol.
Плашим се ове реконструкције ентеријера. Помињу мењање крова и доградњу галерије. Очекујем неку прекомерну дивљу комерцијализацију станичног хола.
 
Na NS stanici nema video nadzora. Otvorena terasa (na delu zgrade kod/iznad parne lokomotive) je već sva pod grafitima...
 
Evo projekta, sem ako nisu menjali.

Zeleznicka-stanica-Novi-Sad-6.jpg


Zeleznicka-stanica-Novi-Sad-4.jpg


Zeleznicka-stanica-Novi-Sad-3.jpg


Zeleznicka-stanica-Novi-Sad-5.jpg
 
Evo projekta, sem ako nisu menjali.

Zeleznicka-stanica-Novi-Sad-6.jpg


Zeleznicka-stanica-Novi-Sad-4.jpg


Zeleznicka-stanica-Novi-Sad-3.jpg


Zeleznicka-stanica-Novi-Sad-5.jpg


Ne daj Boze da urade nesto normalno i npr. postave eskalatore
 
Staničnom holu u NS ama baš ništa falilo nije, izgradnja ove bespotrebne i beskorisne galerije je obično uzimanje love i ugrađivanje... Zašto bi se neko peo i šetao u krug oko hola? Stanica je velika i ima prostora za ugostiteljske objekte sasvim dovoljno, tako da ovaj kafić na novoj galeriji u ćošku (ako je to kafić) nema nikakve svrhe.. Budalaštine..
 
Staničnom holu u NS ama baš ništa falilo nije, izgradnja ove bespotrebne i beskorisne galerije je obično uzimanje love i ugrađivanje... Zašto bi se neko peo i šetao u krug oko hola? Stanica je velika i ima prostora za ugostiteljske objekte sasvim dovoljno, tako da ovaj kafić na novoj galeriji u ćošku (ako je to kafić) nema nikakve svrhe.. Budalaštine..
Meni se čak i sviđa ova galerija koju su zamislili. Sa ovom staklenom fasadom i pogledom koji ide ka Bulevaru Oslobođenja meni sasvim korektno mesto za neki kafe/bife,gde se može u prijatnoj atmosferi prekratiti vreme do dolaska voza.
PS. Subjektivni doživljaj. ☝️☝️☝️
 
Ali na spratu pored staničnog hola već imaš kafić, a pored i veliku praznu prostoriju-galeriju iz koje se izlazi na terasu ka staničnom trgu.. ovo što rade je potpuno nepotrebno..
 
338965839_881539623076459_587385052054391274_n.jpg


Šina između stanica Štrpci i Jablanica, barska pruga. Da li je normalno da šina bude toliko utonula u šljunak ili je ovde podbijanje bilo zadnji put kad je Tito prošao ?

 
338965839_881539623076459_587385052054391274_n.jpg


Šina između stanica Štrpci i Jablanica, barska pruga. Da li je normalno da šina bude toliko utonula u šljunak ili je ovde podbijanje bilo zadnji put kad je Tito prošao ?

Ovde me više brine ova glava šine koja je potpuno izdeformisana!
 
Staničnom holu u NS ama baš ništa falilo nije, izgradnja ove bespotrebne i beskorisne galerije je obično uzimanje love i ugrađivanje... Zašto bi se neko peo i šetao u krug oko hola? Stanica je velika i ima prostora za ugostiteljske objekte sasvim dovoljno, tako da ovaj kafić na novoj galeriji u ćošku (ako je to kafić) nema nikakve svrhe.. Budalaštine..
Ne bih se složio sa tobom, svaki dodatni sadržaj bi samo doprineo boljem ambijentu. Ovo je sasvim okej rešenje. Koliko znam menjaće i vrata pa će se možda konačno rešiti problem golubova.
 
Znam, žalosno što smo došli u ovu situaciju. Nadamo se skorom početku rekonstrukcije
Projekat je bio pri kraju i početak se nazirao početkom prošle godine, saznao sam tada od priče Rusa koji je radio u ržd ovde kod nas.
I onda je počeo rat i stalo se sa tim. Šta će biti sam Bog zna. Zaista velika šteta. Plan je bio da se cela ta pruga radi za brzine 100km/h, projekat je kao da se radi skroz nova pruga, toliko je valjda zahtevna rekonstrukcija.
 
Vrh