Ma gde imaju.Šalju 5 Vectrona na remont u "Želvoz Smederevo" (Baš se forsira ovaj remonter, ali to je za neku drugu temu).
Otkad imaju licencu za remont
Šalju 5 Vectrona na remont u "Želvoz Smederevo" (Baš se forsira ovaj remonter, ali to je za neku drugu temu).
Otkad imaju licencu za remont
Ma gde imaju.
Direktor SK lupeta za sve pare. I o kakvom remontu se priča za lokomotive koje su stare koliko su stare i prešle tek jedan delić kilometraže.
Nego sve ovo što je nabaljezgao je priča za "široke narodne mase" i održavanje socijalnog mira i pokušaj da spreči egzodus izvršne službe u privatni sektor.
Tako što će se u stanicama gde voz staje organizovati i srpska i mađarska kontrola. Jedini uslov će verovatno biti da putnici dođu određeno vreme pre voza kako bi prošli kontrolu. Nakon ulaska u voz, nema dodatnih pregleda. Sličan model kao eurostarКако би то онда требало да функционише? У тексту се наводи да ће то смањити гужве на границама.
Da li postoji neki tačan interval na koliko se mora raditi podbijanje koloseka? Da li bi se redovnijim podbijanje moglo odložiti uvodjenje prelaganih vožnji na mnogim deonicama? Jedini put sam video podbijačicu kao klinac krajem 90ih u Priboju i nikada više.
Valjalo bi znati više detalja. S obzirom da će biti klasična kompozicija, vrlo moguće da će biti 2 dela voza (1 za Suboticu jer je svakako veća tražnja tu i 1 za Budimpeštu). Treba to naravno to iskontrolisatiБиће то поприлично граничних контрола. А и на путнике који не прелазе границу мораће неко да пази. Или се у возу за Пешту неће продавати карте за Суботицу. То би био хит.
Требало би разне Весиће, искусне продавце магле, неко да обавести да постоје и проблеми кад се нешто науми да се то и спроведе, илити сила трења, отпора, то... и да се разни озбиљни људи баве решавањем тога, и понекад ни не успеју. Али, ако је он рекао да ће бити...
Или се у возу за Пешту неће продавати карте за Суботицу. То би био хит.
Remont Simensovih lokomotiva mogu da obavljaju samo oni sa Siemens sertifikatom. Sertifikat dokazuje da imaju obrazovan kadar. Ovo više nisu lokomotive kao 441, kada svako može da bude pomalo svoj. Ako se ne servisira Vectron kako treba, on prelazi u bezbednosni režim, i više ne može da ga pokrene. Ne znaju svi kako da pregledaju senzor požara, pumpe za ulje i vodu itdŠalju 5 Vectrona na remont u "Želvoz Smederevo" (Baš se forsira ovaj remonter, ali to je za neku drugu temu).
Otkad imaju licencu za remont
Pa kad prodjes granicnu u BGD/NS mozes slobodno da izadjes u SuboticiБиће то поприлично граничних контрола. А и на путнике који не прелазе границу мораће неко да пази. Или се у возу за Пешту неће продавати карте за Суботицу. То би био хит.
A kako bi izasao iz voza?Наравно, али, морали бисмо да ту контролу пролазимо са пасошима, ако бисмо да будемо слободни, јер би у супротном неко ушао са картом Београд-Суботица у воз без пасоша, а имао би и дуплу карту за Пешту, и тако би прешао границу.
Da li postoji neki tačan interval na koliko se mora raditi podbijanje koloseka? Da li bi se redovnijim podbijanje moglo odložiti uvodjenje prelaganih vožnji na mnogim deonicama? Jedini put sam video podbijačicu kao klinac krajem 90ih u Priboju i nikada više.
Ovo više nisu lokomotive kao 441, kada svako može da bude pomalo svoj.
Мислиш, биће пасошка на долазној станици у Мађарској, па га неће пустити да уђе? То за шенгенске земље свакако није опција, да им се возе фантоми од границе до главног града. А за "антимигрантску" Мађарску тек није.A kako bi izasao iz voza?
Da li je bas tako? Finska je isto u sengenu i, ako se dobro secam, njihova granicna policija je ulazila u voz iz Sankt Peterburga tek posle prelaska finske granice i kontrolisala je pasose na putu do Helsinkija. Isto tako, u voz koji je isao iz Helsinkija do Sankt Peterburga ruska policija je ulazila u Viborgu, dakle posle prelaska ruske granice. A trebalo bi da su granicne procedure izmedju Rusije i Finske mnogo rigoroznije uzimajuci u obzir da su potrebne vize kako Fincima (za ulazak u Rusiju) tako i Rusima (za ulazak u Finsku).Мислиш, биће пасошка на долазној станици у Мађарској, па га неће пустити да уђе? То за шенгенске земље свакако није опција, да им се возе фантоми од границе до главног града. А за "антимигрантску" Мађарску тек није.
На аеродромима се то много лакше контролише, али опет авиокомпаније плаћају силне казне ако испоруче путника са неправилним папирима - зато контролишу пасоше и мимо полиције.
Čak i ako bi tolika glupost ovim našima pala na pamet, Mađarima sigurno neće.Sa druge strane mogu i da onemoguće putovanja unutar zemlje jer će svakako postojati frekventan IC voz na sat vremena (verovatno). Meni je ovo glupo, ali se možda za to odluče.
Čak i ako bi tolika glupost ovim našima pala na pamet, Mađarima sigurno neće.