Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.459
- Pohvaljen
- 49.254
Zanimljivo da su sve zajednicke granice van teritorije nase zemlje..da li ima neki specifičan razlog za to?
Trasa je takva kakva je, izgrađeni su gradovi i industrija ono nje, a izmeštanje trase na novu bi bilo skupo zbog eksproptijacije. Ovde nije cilj brzina kao što je Beograd-Subotica već da se ponudi kvalitetna alternativa gde će moći i teretni i putnički vozovi da idu. Jedino moguće izmeštanje trase jeste ukoliko radijus krivine ne odgovara za brzine od 120 km/h.Imam pitanje vezano za ovu prugu Pancevo Zrenjanin Banatsko Milosevo Senta Subotica.
Jel se prilikom rekonstrukcije i elektrifikacije te pruge planira neka nova trasa jer ta pruga bas mnogo krivuda nije pravolinijska jer prolazi kroz gradove koji nisu na istoj osi vec su svi rasporedjeni malo levo malo desno.
Mislim nekako je cudna pruga i reklo bi se cak da se sastoji od vise razlicitih pruga spojene medjusobno, kapiram da je to proizvod jos iz doba autrugarske ali ako se vec pravi moderna pruga za 120 nekako mi cudno da je ostave u takom obliku jer ce vozna vremena biti duza nego da pruga ide pravolinijski ali za to bi moralo da izostave po neki grad u banatu i backoj da bi se skratila trasa.
Ako me razumete sta sam hteo da kazem.
Danas sam na radio Beogradu slušao vest da pravimo zajedničke granične prelaze za vozove i to u Bijelom Polju, Tabanovcima i Segedinu.
Nisam našao vest na našem portalu pa kačim makedonski
ÐаÑава од ÐелгÑад: ÐамеÑÑо на гÑаниÑа, конÑÑолиÑе на возовиÑе меÑÑ Ð¡ÑбиÑа и ÐакедониÑа Ñе Ñе вÑÑÐ°Ñ Ð½Ð° ТабановÑе - СÐÐÐСÐÐ ÐÐ¥Ð
ÐаедниÑки железниÑки ÑÑаниÑи Ñо ÐакедониÑа, ЦÑна ÐоÑа и УнгаÑиÑа за да Ñе забÑза движеÑеÑо на паÑниÑи и ÑÑоки наÑави ÑÑпÑÐºÐ¸Ð¾Ñ Ð¼Ð¸Ð½Ð¸ÑÑÐµÑ Ð·Ð° гÑадежниÑÑво, ÑÑанÑпоÑÑ Ð¸ инÑÑаÑÑÑÑкÑÑÑа, ÐоÑан...skopskoeho.mk
Melasa. Na svu sreću.Pragovi pamte Franca Jozefa
Šta je u cisternama?
Na svu sreću ni ovo nije realan scenario.Uskoro niko više neće slati teret preko Srbije, preveliki je rizik..
Zafrkavas se ali nisi pogresio, pruga je napravljena 1906. godine a u losem je stanju ima dobrih 30 godina. Ranije dok je bio stari sajt Srbija Karga moglo se videti da je u delu Vrbas-Crvenka nosivost pruge 20 tona po osovini a u delu Crvenka-Sombor 18 tona (pisem po secanju pa mozda gresim brojeve). To mi govori da se u delu gde se i desila havarija najverovatnije originalne sine i pragovi, dok je deo do Crvenke remontovan u nekom trenutku sto se inace jasno videlo dok je isao putnicki saobracaj. Moja pretpostavka je da je taj deo remontovan zbog industrije u Kuli i Crvenki koje su inace i primarni korisnici ove pruge.Pragovi pamte Franca Jozefa
Šta je u cisternama?
Uh, baš se pretrgo. Bio bi korisniji na noćnoj straži kod pruge nego što laprda kao da postoji samo jedna banda ili nameračen, zglonameran pojedinac. Smešno mi kad pomislim da Srbija već neko vreme muku muči s železničkom infrastrukturom kao Južna Afrika. Tamo su tokom vanrednog stanja digli čitave favele na kolosecima, pokrađena mreža, pruga, rasprodato u staro gvožđe. Ko šiša javnu imovinu. Al dok god ima ovaca za šišanje biće i vune.Nema dva dana kako je vesic rekao da nema vise kradje jer je uhapsena organizovana grupa
Aforizam:Malo ozbiljniji VD kod Crvenke.
Nisam znao za mazalice..kako rade? Mehanicki, automatski? Da li su u funkciji?