Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Znam gomilu fabrika gde su najavljivane hiljade zaposlenih, a zapravo neke nemaju ni 50.... Ne bih da nabrajam imena.
 
Ili što je još gore, da ne navodim ovde primere, ja znam za desetak.

Najave fabriku 1000 radnika. Dođe strani investitor. Otvaranje veličanstveno, narod, autobusi.
Gazda uzme na PROBNI rad 250 ljudi i za njih dobije subvenciju. Ozbiljne pare, realno veće od ulaganja.
Gazda je već "dobar".
Onda primi oko 160 ljudi, radi par godina i ode.
Za to vreme na većinu dažbina ima ozbiljne olakšice.

A ti bato, ako hoćeš da otvoriš neku malu radnjicu u svom selu, niko ti neće dati kredit, tražiće sva dokumenta, na svaku dozvolu ćeš neopravdano čekati. Eventualno, ako imaš vezu, dobićeš za jednog radnika program preko Zavoda.
 
Sajt Srbija voza danas nije u funciji, a prethodnih dana sam imao ozbiljnih poteškoća da ga otvorim
 
Poslednja izmena:
Ako nije DDOS.
Ažuriranja se obično spreme offline, pa se samo push-uju na server.
 
Kakav je trenutni status preduzeća Železnice Srbije? Vidim da im je aktivan sajt.
 
Кад ће да се прекине то безобразије? Ено фабрике плачу за радном снагом. А и буџету неће бити згорег да мало одмори своје сисе.
 
Meanwhile, "Kombinovani Prevoz" je sve više prisutniji na prugama Istočne Srbije, sada i sa BDŽ kolima.

Lok 647-005

Pogledajte prilog 154542

Pogledajte prilog 154543

Meni uvek zanimljiva kola tipa Eaos (kockasto izgledaju):

Pogledajte prilog 154544

Naravno, pošto se na čelu nalazi gotovo manevarska lokomotiva, mora i potisak na kraju voza sa lokomotivom istog tipa.

U ovom slučaju Lok 647-004:

Pogledajte prilog 154545

Pogledajte prilog 154546

Одличне слике, да нема ових црвених црепова мислио би да је негде на Дивљем Западу.
 
Imam lepe vesti za Došljaka.

Naime bivša lokomotiva "Kombinovanog Prevoza" tkzv Ličanka će izgleda nastaviti karijeru.
Lepotica je zadržala staru šemu bojanja, ali je dobila novi natpis (NRE - firma koja se bavi obnovom lokomotiva svuda u svetu).
Postoje neproverene priče da će "RCC" uzeti ovu lokomotivu za potrebe rada u Srbiji, svakako nam ostaje da vidimo da li će se to i dogoditi.😉

Nisam uspeo da iščupam ko je autor fotografija, slike se dele "interno":

received_436335188678023.jpeg


received_1219804308658334.jpeg


E sad, idemo na možda još veću zanimljivost u vezi "RCC-a", naime uzeće i dve bivše Izraelske lokomotive koje su se vratile pre određenog vremena u CRO.
To su lokomotive serije 664 po HŽ 2062, ali podserije 300, izuzetno moćne i prijatne za vožnju.
Po modelu to je G26CW, i evo jedna je već izašla iz Gredelja sveža sa SP, da li je to baš ta za "RCC" očekujemo da saznamo.
Ove lokomotive sa motorom 710 ne ispunjavaju EU regulative o izduvnim gasovima, pa se postavlja pitanje da li se nešto menjalo, mada nema neke preke potrebe mi nismo u EU, inače imaju i EDK - Elektro Dinamičku kočnicu.

Foto: Leonardo Šestan

received_560265839395870.jpeg


FB_IMG_1677148189387.jpg


FB_IMG_1677148181365.jpg


I za kraj Homologaciju su im prošla sva 4 Taurusa u Srbiji, odnosno 021, 022, 023 & 024.
 
Дакле, може се, само да се лепо све планира и организује.

јбт, говориш о српским железницама. ту лепо, планирање и организација никако не иду заједно у истој реченици. заправо, планирање и организације не постоје уопште у речнику српских железница. лепо постоји, али за друге ствари
 
Stadler-KISS-for-DB-IC2-exterior.jpg

Ovaj bolje izgleda.. ipak, ni to mi nije lepo, preglomazan je, nabijen.. nema elegantnu, aerodinamičnu liniju kakve smo navikli da viđamo na brzim vozovima po svetu.. nije mi to, to.
 
Vrh