Boki123
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.02.2019.
- Poruke
- 2.297
- Pohvaljen
- 4.895
Stoje svi ti argumenti, ali bih samo dodao da bi izmeštanje autobuske bilo efikasno sa stanovišta autobuskog saobraćaja koji će ići autoputem i neće morati da prolaze kroz grad do stanice. Ako se autobuska izmesti na ovaj deo grada, ta lokacija će biti povezana prigradskim autobusima sa centrom (ok, može se poboljšati veza uvođenjem kružne linije u tom slučaju)Розе зграда код станице је стара зграда управе Подринске окружне железнице, касније преименоване у Железницу Дринске бановине која је после 2. светског рата укинута као посебно предузеће.
Ја сам против сеобе станице. Јавни превоз у Шапцу је више приградски и нема нити такт, нити је разгранат по граду да покрије све крајеве, а и становници немају баш навику коришћења истог.
Садашња станица је близу центра на пешачкој удаљености, близу већине средњих школа (медицинска и уметничка преко пута станице, гимназија, економска и музичка су даљи можда 10 минута ходом) као и центар града са најбитнијим устанивама (суд, општина, полиција, катастар, тужилаштво, позориште, музеј, цркве-католичка је поред станице, тржница, хотели, вашариште, Стари град са друге стране у наставку Савске авеније).
Железница се у Шапцу и овако мало користи и то због никаквог реда вожње (није могуће отићи у једном дану до БГ или Лознице, бање и Зворника и вратити се).
Предложена локација код бувљака је тешка периферија, живео сам пре близу, то је слепо црево града.
Železnica se malo koristi i to si u pravu, i stoga ne treba ovo se apsolutno ne isplati sa sadašnjim saobraćajem. Ali ako bi imali ozbiljnu liniju ka Loznici verovatno bi se i isplatilo. Najvažniji aspekt ovog plana je integracija sa JPP i to bi donekle nadomestilo udaljenost od centra. Smatram da bi se i taj kraj urbanizovao ukoliko bi se ovo čvorište tu izgradilo, možda još neki javni sadržaji i omogućio bi razvoj grada na tu stranu.
Edit: u blizini je i industrijska zona pa bi odlazak na posao mogao biti preko ovog čvorišta