Stanica Šabac, danas
Pogledajte prilog 154743
Pružni prelaz koji je skoro sređen u sklopu projekta sređivanja Savskog parka
Pogledajte prilog 154747
ŽS Šabac, u trenutku snimanja potpuno prazna
Pogledajte prilog 154744
Peron i teretni vagoni iza, pruga se nastavlja do industrijskog kompleksa "Zorka"
Pogledajte prilog 154749
Stara carinarnica ka Austrougarskoj (barem mi je tako rečeno)
Pogledajte prilog 154750
Kolosek ka silosu koji je postao deo partenarnog uređenja. Silos je sad pod privatnim vlasništvom i ima manji obim rada pa kamioni zadovoljavaju potrebe. Kolosek je mogiće obnoviti uz minimalne investicije.
A evo sad moje mišljenje o šabačkom čvoru. Stanica se nalazi na takvoj poziciji da bilo koji prolazni voz (koji staje u ovu stanicu) mora da okrene smer kretanja, to produžava vreme putovanja. S obzirom da trenutno samo 2 polaska produžuju dalje po smeru, ovo nije potrebno sad rešavati.
Dugoročno predlažem (prilikom elektrifikacije ovog pravca) da se ŽS Šabac izmesti na novu lokaciju koja je prikazana na sledećoj slici.
Pogledajte prilog 154752
Plavo stara stanica, zeleno nova stanica
S obzirom na gradnju autoputa baš na toj strani bilo bi logično da se i autobuska stanica izmesti upravo na to meste. Time bi se stvorio hab za ceo taj deo Mačve gde bi gradski, prigradski i međugradski autobusi hranili železnicu.
Pogledajte prilog 154753
Mogla bi da se izgradi jedna stanična zgrada i za železnicu i za autobuse i time bi se se rešio problem duplih bespotrebnih sadržaja (1 čekaonica uemsto 2, wc, prodavnice, trafika,...)
Jedini problem ovog rešenja je što je stanica dalje od centra, ali bi učestalim javnim gradskim i prigradskim prevozom (koji Šabac već sad ima) bio olakšan pristup. Mogao bi i P+R da se izgradi sa druge strane u njivi.