Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Prijatelj skoro zakasnio na Barac na Prokopu. Cekao pola sata u redu i kad je uspeo da kupi voz mu pobegao. A vecina u redu je kupovala karte za Soko unapred par dana."turistički"
 
Ради само један шалтер?

Uglavnom rade 2, ovo juče je bilo nešto vanredno...

Al nejasno je stvarno... pored 2 automata za kupovinu karata pored kojih niko nije stajao, a danas skoro svako ima platnu karticu, da toliko ljudi hoće baš na šalteru da kupi kartu...

Ajde razumem nema svako aplikaciju, ne putuju redovno... Plus može i u vozu da se kupi sem u sokolu... To je valjda i dalje ostalo po istoj ceni kao i na šalteru... al kad vidiš 10toro ljudi ispred sebe da staneš u red kao 11ti, to ne mogu sa razumem...
 
Prijatelj skoro zakasnio na Barac na Prokopu. Cekao pola sata u redu i kad je uspeo da kupi voz mu pobegao. A vecina u redu je kupovala karte za Soko unapred par dana."turistički"
Ја сам на Прокопу тако пре изградње брзе пруге чеко са друштвом у реду за воз за НС, мало фалило да закаснимо, да нисмо претрчавали преко колосека сигурно би смо закаснили.
 
Ne veruje Srbin tim mašinama, hoće Srbin sa čojkom da popriča.

Pa evo ja sam mlad i "elektornski opismenjen", ali preferiram keš na blagajnu u odnosu na automat.
Treba ostaviti ljudima izbor, pa svako kako hoće.

Kada znam da ću negde uglaviti u čekanju, to odradim online (karte za voz iz/za Bg, karte za utakmice itd....).

U Holandiji su totalni otišli u kontru u odnosu na nas, pa sada ne primaju u dosta lokala keš i to me zaista frustira, volim kada imam papirnati novac, lakše se snalazim i planiram sa svojim sredstvima (navika jbg).

Umesto totalne represije za obe strane, treba ljude edukovati kada da koriste online kupovinu/karticu i kada da koriste cash i to je to, mirna Bačka.
Bilo bi poželjno da na neki kratki period u stanicama Novi Sad & Beograd dežuraju osobe koje bi upućivale osobe da koriste automate u slučaju ogromne gužve na blagajni, sve je rešivo.😉
 
Pa evo ja sam mlad i "elektornski opismenjen", ali preferiram keš na blagajnu u odnosu na automat.
Treba ostaviti ljudima izbor, pa svako kako hoće.

Kada znam da ću negde uglaviti u čekanju, to odradim online (karte za voz iz/za Bg, karte za utakmice itd....).

U Holandiji su totalni otišli u kontru u odnosu na nas, pa sada ne primaju u dosta lokala keš i to me zaista frustira, volim kada imam papirnati novac, lakše se snalazim i planiram sa svojim sredstvima (navika jbg).

Umesto totalne represije za obe strane, treba ljude edukovati kada da koriste online kupovinu/karticu i kada da koriste cash i to je to, mirna Bačka.
Bilo bi poželjno da na neki kratki period u stanicama Novi Sad & Beograd dežuraju osobe koje bi upućivale osobe da koriste automate u slučaju ogromne gužve na blagajni, sve je rešivo.😉
Upravo to mi se desilo u Cirihu, postojali automati i blagajne, a ljudi išli na blagajne. Onda su jednog dana odlučili da imaju zaposlene koji pomažu i upućuju na automate i morao si na automat.
Treba poboljšati aplikaciju i pokriti sve vrste karata, sad može za većinu, ali ne za sve (grupne, bicikli, pretplatne...)
Forsirati aplikaciju, tj reklamirati je gde god može. Time i Srbija voz uštedi, a i putnici.
A naravno pratiti opterećenost blagajni i da radi dovoljan broj blagajni
 
Pa da.
Jedan zaposleni može da asistira na više automata.
Drugo, mislim da je fer da se naplaćuje usluga blagajnika, npr 50 dinara.
 
Ја сам због брзине услуге благајника замало закаснио на воз.
 
Davno beše, neke 2009, trebalo je da idem vozom sa GŽS u Novi Sad, leto je bilo u pitanju. Bio je veliki red ispred blagajne i neke baje su tu zapitkivale putnike gde idu i objašnjavale da "voz ne ide, bolje da se pređe na bus".
Do danas nisam skontao da li su zaista radili za Železnice, ili je bila reč o bus-mafiji.
 
Da, a to je bilo čak i pre one prethodne popravke na pruzi, tako da brzine nisu bile nešto respektabilne. I ako se sećam, išle su kompozicije.
Sada bi to teško prošlo, zato što bi šta rekli: Mi vas vozimo preko Fruške Gore, 20 stanica, cena duplo veća nego kod Sokola...
 
Problem na svim blagajnama železnice sada što blagajnici kucaju i na kompjuteru/kasi i na nekom tač uređaju pa procedura duplo duže traje. Čemu takav sistem ne znam ali da može da se objedini sigurno može.
 

Manji požar na 710. 5 februar
 
Ovo se nije dogodilo 5. Februara, već tokom jeseni 2022.
Pisao sam o tom događaju kada sam ušao na forum, ali bilo ipak davno.🤓

Dobro da je mv na vreme reagovao i uočio smetnju i time spasio garnituru od veće štete.

Pruga Zaječar-Majdanpek je izuzetno teška, a dobrim delom i konstantno sa 15 promila na jednom delu trase što dovodi do pregrejevanja motora, zato je veoma bitno da mv pazi na aparaturu i prati rad samog voza.

Zahvaljujući "naprednoj" Infri na 6 km pruge gde je uspon konstantno ogroman vozi se 20 km/h i to stvara izuzetne probleme.

Sve u svemu ništa strašno, dešavalo se, dešava se i dešavaće se...
 
Ovo se nije dogodilo 5. Februara, već tokom jeseni 2022.
Pisao sam o tom događaju kada sam ušao na forum, ali bilo ipak davno.🤓

Dobro da je mv na vreme reagovao i uočio smetnju i time spasio garnituru od veće štete.

Pruga Zaječar-Majdanpek je izuzetno teška, a dobrim delom i konstantno sa 15 promila na jednom delu trase što dovodi do pregrejevanja motora, zato je veoma bitno da mv pazi na aparaturu i prati rad samog voza.

Zahvaljujući "naprednoj" Infri na 6 km pruge gde je uspon konstantno ogroman vozi se 20 km/h i to stvara izuzetne probleme.

Sve u svemu ništa strašno, dešavalo se, dešava se i dešavaće se...
Neko ima konstantno promile na celoj trasi😂🤣
 
Pa da.
Jedan zaposleni može da asistira na više automata.
Drugo, mislim da je fer da se naplaćuje usluga blagajnika, npr 50 dinara.
Зашто би се наплаћивала услуга благајника? Онда би у Максију требало да се наплаћује услуга касирке у продавницама у којима постоје самоуслужне касе. Путници су довољно дестимулисани да купују карте на благајни оваквим редовима и попустом 5% на апликацији/сајту. Видим да су у реду углавном путници млађе и средње доби, скоро сви млађи од моје мајке која је научила да купи карту преко апликације.
За млађе од 26 година већина банака даје бесплатно одржавање рачуна и Дина картицу, а неке и Мастер картицу тако да не видим препреку да могу да плаћају онлајн или на картомату. Средња генерација углавном ради и свакако има рачун у некој банци, што значи да има и платну картицу.
Боље провести тих 10, 20 или 30 минута са породицом или пријатељима него у реду испред благајне.

Ја сам због брзине услуге благајника замало закаснио на воз.
Претпостављам да су лоше плаћени те отуда спорост и нељубазност. Као и код трговаца. Свиђало се то некоме или не свиђало, све иде ка аутоматизацији куповине.
 
Ja se izvinjavam što ne pratim na času, prelistao sam nekoliko strana unazad, ali nisam našao odgovor na pitanje - u kom smo tačno trenutku sa 200km/h spali na "100 minuta do Niša", što je nekih 144km/h?

Problem na svim blagajnama železnice sada što blagajnici kucaju i na kompjuteru/kasi i na nekom tač uređaju pa procedura duplo duže traje. Čemu takav sistem ne znam ali da može da se objedini sigurno može.
Touch uređaj je fiskalna kasa, koju još nisu integrisali, pa sve moraju duplo da rade
 
Vrh