Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ne znam za Mađarsku, u Hrvatskoj znam da su pokrali 65 kilometara pruge prema Rijeci, možda jedna od najvećih krađa na ovim prostorima. Krade se ali se tome mora stati na kraj i gotovo.
Isto tako jedan moj drug radi kao obezbeđenje i čuvaju njive (u hrvatskoj) od kradljivaca dan noć, njih dvojica naoružani obilaze u svojoj smjeni non stop autom njive. Apsolutno se može isto i na prugama, to uopšte nije toliko skupo za državu.
 
Konkretno što se tiče Holandije, mislim da je njihov liberalni koncept dopustio da u državu uđe svakakva beda koja traži prava ali ne i obaveze, i sumnjam da će za to nekad morati da plate cenu.

Ima svakakvih to jeste, pogotovo Marokanci/Afrikanci znaju da budu problem, koliko su samo puta mene pokušali da opelješe u prevozu ihh...

Ali ima dosta poštenih ljudi koji su baš iz tih zemalja i koji doprinose Holandiji na različite načine i malo je nezahvalno pričati o tome da li su toliko štetni ili ne.

Ja kao gastebajtersko dete sa veoma kratkom karijerom u NL mogu reći da su izuzetno radili na mlađim generacijama po školama i vrtićima i trudili se da izvrše što bolju integraciju i da time postanemo što bolji ljudi za budući život u novoj nam domovini, iako realno nisu imali obavezu i zbog druge "domaće dece" koja su išla sa nama..

Kako god obrneš, iako su se trudili, na kraju svo vaspitanje dolazi iz kuće, tako da ne znam koliko su ti napori urodili plodom na kraju (kod mene je delovalo 🤣).

A što se tiče kazni i zakona u NL, ne bih da budem u koži u lopovima, jednom kada vas uhvate, a državljanin ste, j****i ste ježa do kraja života.
Nije samo poenta u izrečenoj kazni već i posle odsluživanja iste, ovi lopovi će verovatno do kraja života prolaziti torturu, na aerodromima će stalno biti povlaćeni za dodatnu kontrolu, imaće velike probleme da nađu poslove itd...

Navodim jedan primer iz mog okruženja tamo, uhvatila lika policija radi provere skutera i njegove Vmax brzine (ima plave tablice btw) tako da bi maksimalna brzina po zakonu trebala da bude 25 km/h, uz toleranciju za 30 km/h.
Nakon provere su utvrdili da mu je skuter bio na max za 31 km/h i naravno odmah kazna od nekoliko stotina evra, samo zbog 1 km/h iznad tolerancije, mislim da je bilo još nešto dodatno, ne mogu da se setim, jer je bilo još pre nekoliko godina.🤪

Eto, kada se tako ponašaju sa takvim prekršajima možete samo da mislite šta su uradili ovima što su krali, to se zove DRŽAVA.
 
Kako misle izvesti graničnu kontrolu? I to još šengensku

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Naleteh slučajno na FB....
Prelazak mehanizacije preko Šidskog koloseka kod Stare Pazove...

Da li neko zna šta se (g)radi?

Foto: Ivica Karašićević

Screenshot_20230214_152645_Facebook.jpg


Screenshot_20230214_152701_Facebook.jpg


Screenshot_20230214_152717_Facebook.jpg
 
Moj predlog je uvođenje prinudnog rada na strateškim projektima. Krao si na železnici? Radiš na obnovi pruge, na izgradni autoputa.... dok ne odsužiš kaznu. Društveno korisni rad trenutno postoji za neke sitne prekršaje, tipa čistiš lišće u parku, deliš račune za vodovod ali definitivno treba da bude rigorizniji.

Pisao sam već da se za DKR zahteva dobrovoljnost.
Takva sankcija može samo uz pristanak.

Prinudni rad je zabranjen. Jedino ako ćemo i iz Saveta Evrope da izađemo?

Mislim znam da je popularnije i za lajk dušu dalo, udri! da odgovara za terorizam! i prinudi ga da radi, al ne ide tako...
 
Pisao sam već da se za DKR zahteva dobrovoljnost.
Takva sankcija može samo uz pristanak.

Prinudni rad je zabranjen. Jedino ako ćemo i iz Saveta Evrope da izađemo?

Mislim znam da je popularnije i za lajk dušu dalo, udri! da odgovara za terorizam! i prinudi ga da radi, al ne ide tako...
Uvek ima podsticaj. Ideš da radiš dok ne odradiš ili da 10 godina ležiš zbog krađe mreže. Sve na dobrovoljnoj bazi. Samo treba sprovesti u delo.
 
Једноставно, поднебље је другачије, "другачије су навике, другачији су људи".
 
To može, ako je kazna srazmerna učinjenom delu...
U slučaju krađe kontaktne mreže, pruga, šahtova i sl. kazne su nesrazmerne imajući u vidu moguće posledice tih dela, a posledice zaista mogu biti katastrofalne. Čak i neobrazovani sekundarac ima svest da njegov postupak može dovesti do gubitka jednog ili više života ali olako drži da možda do toga neće doći, ili ga je jednostavno baš briga.
 
Ili čak pristaje na to (kolega pretpostavljam) tako da se potpuno slažem... ja bih to sa svesnog nehata digao na eventualni umišljaj, sa 'olako drži' na 'baš ga briga.'

Govorio sam ranije o potrebi strožeg kažnjavanja i da posledice mogu biti katastrofalne. Tako da sam za maksimalnu osudu ovakvih nedela.
 
Pa za terorizam se zna kakve kazne sleduju.
Nije terorizam svakako, ali bi moglo da bude nešto poput ugrožavanja vazdušnog ili pomorskog saobraćaja, gde su kazne više.
Terorizam podrazumeva neki politički cilj, a ovi koji ovo rade nemaju ni neke generalne ciljeve u životu ili svrhu, a kamoli političke ciljeve.
 
Sa aspekta putnika, ova ideja o vozu koji ne staje na granici i biva pregledan samo u Beogradu i Budimpeišti - je odlična. Ali bojim se da to otvara vrata i za mnoge malverzacije.
Ljudi, ima manje od 100 stovarišta koja otkupljuju. Ona su usko grlo i slaba tačka sistema krađe. U njih se pošalju tržišna inspekcija, poreska, inspekcija rada i nađu se nepravilnosti u okviru njihovih nadležnosti koje sigurno ima. Onda se stavi do znanja da će biti konstantno pod pritiskom dok ne prestanu da otkupljuju kradene stvari i da će se smatrati saučesnicima.

Našoj državi odgovara da se pravi fama i da se širi mržnja ka romima. Proverite koliko ima krađa na prugama u Hrvatskoj i Mađarskoj i zašto je tako.
^^ Suština.

Rešenje je zapravo poprilično jednostavno. I očigledno.
Ovo je zemlja sa manje od 7 miliona ljudi i 77.000 km2. I gomilom murije, udbaša i partijaša. Sve se može saznati, i sankcionisati, samo nema volje i organizacije.
 
Sa aspekta putnika, ova ideja o vozu koji ne staje na granici i biva pregledan samo u Beogradu i Budimpeišti - je odlična. Ali bojim se da to otvara vrata i za mnoge malverzacije.
U kom smislu malverzacije? Ako budu malverzacije realno će ukinuti taj način carine. EU će insistirati na visokom nivou kontrole
 
Došlo je vreme da se polako pruga izmešta iz Bora, naravno zbog Kineza i nihovog novog kopa:


20230214_103951-1.jpg


Trenutni izgled ulaznog portala gledano iz stanice Bor Putnička, odatle će počinjati i nova trasa, ali ubrzo će se odvajati od ove trenutne:

70. Bor Stanica.JPG



98. Bor Stanica.JPG


102. Bor Stanica.JPG


Ispod ove fotografije trenutno prolazi pruga, u budućnosti sve će ovo biti jedan veliki kop:

188. Stari Borski Kop.JPG


179. Pogled na Krivelj.JPG
 
Vrh