Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.737
- Pohvaljen
- 21.836
Moja pretpostavka je da Kinezi stoje iza finansiranja, jer se sve ovo radi i na njihov zahtev, oni su i uposlili CIP za geološka istraživanja.
Čudno da niko nije bio u prethodnim javnim raspravama u vezi ovog projekta, ali doslovno niko.
Takođe moram da se ispravim/dodam za razlog izmeštanja pruge, radi se o rudnicima "Jama" / "Borska Reka", jer će verovatno dublje kopati i time ugroziti železničke tunele te se zbog bezbednosti saobraćaja mora izmeniti trasa.
Što se tiče radova, radiće se 99% pod saobraćajem, sve do faze kada će morati da povezuju staru i novu trasu i tu će morati saobraćaj preko Zaječara alternativnom rutom, to nije velika frka (koliko toliko).
Inače, planira se i širenje rudnika "Cerovo", gde opet prolazi pruga, zanimljivo baš se pored rudnika se nalazi "Kriveljski most", koji je ujednom i najviši most u Srbiji, kako oni planiraju da to odrade stvarno ne znam.
Čudno da niko nije bio u prethodnim javnim raspravama u vezi ovog projekta, ali doslovno niko.
Takođe moram da se ispravim/dodam za razlog izmeštanja pruge, radi se o rudnicima "Jama" / "Borska Reka", jer će verovatno dublje kopati i time ugroziti železničke tunele te se zbog bezbednosti saobraćaja mora izmeniti trasa.
Što se tiče radova, radiće se 99% pod saobraćajem, sve do faze kada će morati da povezuju staru i novu trasu i tu će morati saobraćaj preko Zaječara alternativnom rutom, to nije velika frka (koliko toliko).
Inače, planira se i širenje rudnika "Cerovo", gde opet prolazi pruga, zanimljivo baš se pored rudnika se nalazi "Kriveljski most", koji je ujednom i najviši most u Srbiji, kako oni planiraju da to odrade stvarno ne znam.