Despotija je trebala da uzme jednog Šulcera, ali nešto se tu bilo izjalovilo.
Lokomotiva je dobila njihovu šemu i natpis, u isto vreme uzeli su trasu Kučevo-Požarevac, ali odjednom se izgleda odustalo od toga, eno njihov Šulcer sada cepa po RO, ali bez njihovg natpisa.
Ličanka je bila otišla u Maribor i odatle ne mrda, ja sam eto čuo da se neće vraćati, neka pokaže vreme šta će biti.
Pa,da može vući samo prazne i lakše teretne vozove se ne bi složio sa tobom.
Evo npr. Despotija od samog početka vuče od Pančeva do NS-a, Zrenjanina, Kikinde sa njihove 648(742) tovarene vozove mase 1300 tona. Što svakako nije u rangu lakšeg tovarenog voza.
Mašinovođe koji ih voze kažu da su uslovi za rad u njima tri koplja ispred "slavnih" 661 664 i ostalih zelenih "grobova" (zato što im je duša u nosu).
Kažu da je upravljačnica u 648 dnevna soba za razliku od onog špajza na EMD.
Ali Vojvodina je ravna..
Šalim se naravno, ali neka moja filozofija jeste da lokomotiva treba da odgovara terenu na kojem radi, eto u Vojvodini izgleda da solidno funkcionišu.
KP-u se pre neki dan pokvario potisak i od Zaječara do Bora su sa jednom lok mogli da povuku samo 5 Easa, znači tri puta su morali istu relaciju da prelaze.
Hajde što su poremetili ostale vozove, nego što su sebi napravili gubitak, zato sam mišljenja da im treba nešto jače, pak to ne znači i da će EMD uvek da im radi bez defekta.
A što se tiče 661, ona je na neki način prevaziđena, eto EBRD ne želi ni da finansira neku potencijalnu modifikaciju, što govori dosta. (Kao ljubitelju zvuka motora te serije meni pada teško sve to, ali jeste istina)
Regan (664) je ipak neka druga priča, prostraniji i okej su unutra, može da se "živi u njemu".
Privatnici iovako generalno lepo uređuju radni prostor na lokomotivama, "SinhronRail" i "Pimk" imaju EMD, ali unutra je jako prijatno, barem zasigurno dosta više nego u 661...
I sam si zasigurno čuo za onu rečenicu da je na "dizelu smrt raditi", daj bože da naše firme imaju neke Herculese ili dizel Štadlere, ali od toga nažalost nema ništa.
Znam u promilima ljude kojima su elektre bile prvo omiljene pa da su se prebacili na dizele, ali zato znam za hrpu onih koji su jedva dočekali da se sa dizela prebace na elektro, dizel je beda.
A realno pre bi zasigurno seo u tipa 441-706 nego u 666-001, dizeli su zeznuti, imamo samo te u kojima je podnošljivo i one u kojima jedva čekaš kraj smene...