S
stex_pb
Guest
Mislio sam na liniju preko Požege. Ja se ne sećam nje pre Flirtova.
Opet kažem, PRETRAGA REDA VOŽNJE JE PUNA GREŠAKA I NE VREDI UZIMATI ZA OFICIJALNI IZVOR PODATAKA. Tako je bilo za Šid, nastala je frka i panika kako sad 5 polazaka u jednom, a 3 polaska u drugom. I na kraju ništa, ispravljeno posle par dana i gotovo. Nikakve oficijalne najave za Zrenjanin nije bilo, i šanse da se pusti ta linija trenutno su izuzetno male.Kakav je sad ovo bag? Na sajtu Srbija Voza stoji da se od 1. januara 2023. uvodi jedan jedini voz broj 2500 Ovča-Zrenjanin u 07:00 ujutro, dok u suprotnom pravcu ne postoji nijedan polazak, niti postoje ona dva polaska sa Prokopa.
Ozbiljno sad ljudi.Kazem da je i Ostruznica Beograd. Ne prolazi kroz centar grada ali i dalje prolazi kroz gusto naseljena mesta. Nema opravdanja kuda god da prolazi
Ljudski faktor.Pogledajte prilog 151557
Za to vreme u Nemačkoj iskaču novi vozovi na savršeno modernim i održavanim prugama.
Desilo se 28 decembra 2022.
Iskaču i u Nemačkoj, jedan od 3500 (lupam)Pogledajte prilog 151557
Za to vreme u Nemačkoj iskaču novi vozovi na savršeno modernim i održavanim prugama.
Desilo se 28 decembra 2022.
Ljudski faktor.
Jasno.Jeste, tačno. Poenta je bila da se to dešava svima pa i onima koji imaju kvalitetnu infrastrukturu, ne samo nama sa razbucanim prugama.
Nemoj da me pogresno shvatite, naravno da se prevoze kroz naseljena mesta.Ozbiljno sad ljudi.
Opasne materije su saobraćale, saobraćaju i saobraćaće kroz gusto naseljena mesta. Jednostavno iz razloga jer pruge i prolaze kroz takva mesta.
Ajde sad da zabranimo prevoz opasnih materija. Dobro i šta onda?
Za ovo će da pljušte krivične prijave ako se utvrdi da je ljudski faktor, neće se polupismena ministarka sa manirima kriminalca obraćati javnosti i sprdati sa narodom.Pogledajte prilog 151557
Za to vreme u Nemačkoj iskaču novi vozovi na savršeno modernim i održavanim prugama.
Desilo se 28 decembra 2022.
Nemačka ima mnogo ozbiljniji saobraćaj od nas, nije za poredjenje, ovo se desilo u Karlsruhe kroz koji dnevno prodje vozova koliko kod nas za 3 dana....Jeste, tačno. Poenta je bila da se to dešava svima pa i onima koji imaju kvalitetnu infrastrukturu, ne samo nama sa razbucanim prugama.
Мени много логичније и једноставије делује сваки други новосадски продужити до Војловице. 5 или 6 новосадских који би завршавали и кретали из Војловице + 5 вршачких возова панчевцима даје 10 или 11 пари на релацији Панчево - Београд центар и од тога 5 или 6 пари без преседања до Новог Сада преко Новог Београда и Земуна. Ако ту може да се углави и неки зрењанински који би ишао до Београд центра, идеално. Какав Панвоз и дунавски колосек...то је буџевина. То да БГ воз не иде до Панчева јесте бизарно али Панчево се третира као други град и није укључен у систем БГ воза који је опет део БусПлус система. Док је тако, много логичније делује да ПА - БГ ради Србија Воз а не БГ воз, наравно, са што више полазака, 10 или 11 пари возова делује сасвим пристојно.Opet kažem, PRETRAGA REDA VOŽNJE JE PUNA GREŠAKA I NE VREDI UZIMATI ZA OFICIJALNI IZVOR PODATAKA. Tako je bilo za Šid, nastala je frka i panika kako sad 5 polazaka u jednom, a 3 polaska u drugom. I na kraju ništa, ispravljeno posle par dana i gotovo. Nikakve oficijalne najave za Zrenjanin nije bilo, i šanse da se pusti ta linija trenutno su izuzetno male.
Prema nekim informacijama, trenutnk je predviđeno 6 polazaka Beograd-Pančevo, na leto , kad dođu nove garniture, će se broj polazaka pivećavati sa flirtovima. Verujem da će tad pustiti do Zemuna ili gde već. Ovo je sve privremeno rešenje dok se ne usvoji zakon kako bi BGvoz mogao da se produži do Pančeva, dugoročno je to stavljeno u planove razvoja BGvoza. Ne vidim prepreku ni da se linija iz NS produži do PA, osim broja garnitura (čak i uz nove garniture) i infrastrukturnih problema u centru Beograda.
![]()
Исклизнула цистерна са евродизелом између Орловата и Фаркаждина
Између Орловата и Фаркаждина дошло је до исклизнућа једне цистерне товарене евродизелом, саопштило је предузеће 'Инфраструктуре железнице Србије'. Додају и да није било цурења, нити испарења, као и да нема никакве опасности по животе људи и животну средину.www.rts.rs
Idemo dalje, stanje redovno
Remontovana je do titela, ove godine su krenuli radovi od Titela do Orlovata. Cudo je kako ranije nije poiskakalo sve i svasta s' obzirom na mnostvo polomljenih betonskih pragova od Orlovata ka Farkazdinu.Pruga Orlovat-Novi Sad remontovana pre 4 godine. Šta bi tek bilo da je nisu dirali?
Upravo tako, vade se na neke administrativne besmislice, neka Srbija voz održava liniju Bg-Pa i neka se produži neki novosadski voz do Pančeva...to bi toliko olakšalo život ljudima da je to neverovatno..Iz Pančeva bismo morali da imamo voz za Bg na pola sata, u špicu na 15 minuta.. Busevi sada idu na 15 min i uvek su puni.. Koliko bi npr. samo studentima olakšali život, siđeš kod Vuka, tu ETF, Mašinac, Pravni, ili na Karađorđevom izađeš na Medicinski, Stomatološki, Veterinu.. hvataš bus za FPN/FON, Farmaciju.. manje bi se opterećivala 48ica i 33..Мени много логичније и једноставије делује сваки други новосадски продужити до Војловице. 5 или 6 новосадских који би завршавали и кретали из Војловице + 5 вршачких возова панчевцима даје 10 или 11 пари на релацији Панчево - Београд центар и од тога 5 или 6 пари без преседања до Новог Сада преко Новог Београда и Земуна. Ако ту може да се углави и неки зрењанински који би ишао до Београд центра, идеално. Какав Панвоз и дунавски колосек...то је буџевина. То да БГ воз не иде до Панчева јесте бизарно али Панчево се третира као други град и није укључен у систем БГ воза који је опет део БусПлус система. Док је тако, много логичније делује да ПА - БГ ради Србија Воз а не БГ воз, наравно, са што више полазака, 10 или 11 пари возова делује сасвим пристојно.
ICE voze na deonicama od preko 500km brzonom do 300km/h kroz različite vremenske prilike i neprilike, tako da nije ni čudo da budu isprljani.Да је ово горе слика са наше железнице већ би било неколико коментара типа: "како их није срамота да овако леп и модеран воз држе овако улепљен и замазан, да ви видите како су у Немачкој и Швајцарској у сваком тренутку угланцани као за параду"![]()
U ovom trenutku neizvodljivo!!!Та варијанта да се што више новосадских продужи до Панчева је буквално вин-вин варијанта за све.
1. Боља веза Панчева и Београда.
2. Веза Панчево - Нови Београд - Нови Сад без преседања (то много значи)
3. Ко из правца Новог Сада иде за Београд, Београд Центар док се не заврши комплетно са свим приступним саобраћајницама му не значи превише а то да може без преседања да дође до Карађорђевог парка и Вуковог споменика би и те како значило многим путницима.
4. Боље искоришћење ресурса. И капацитета пруге и возних средстава.