Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Најближи пример је Мађарска, 20 пута више путничких возова по глави становника од Србије и тактним редом вожње на већини пруга.
Opet nedostižna, Slovenija je najjrealnija opcija, svi ostali su previše otišli napred..:violina:
Ali ajde, sve nam je u raspadu, država i železnica su očigledno imale neke druge priroritete umesto u razvoj infrastrukture..
Pogledajte koliko su drumovi otišli ispred pruga, iako ni tu situacija nije sjajna..
 
Мађарска може да буде добар пример, железница је тамо фино организована. Испашће као да браним ЖС (што ми никако није намера јер често раде ствари супротно од било какве економске и здраворазумске логике) али не можемо да се поредимо ни са Мађарском. Мађарска је богатија од Србије а и железничка мрежа је развијана тако да се од Будимпеште грана у много праваца, Словачка, Аустрија, Словенија, Хрватска, Србија, Румунија, Украјина и тиме су сви ти правци важни међународни правци па има и те како смисла и логике одржавати и унапређивати те пруге и то и раде. На трасама тих пруга је 90% већих градова и места и зато Мађарска има добар путнички железнички саобраћај и тактни ред вожње. Ни у Мађарској нема много пруга који нису ти важни међународни правци а ни возова ван тих међународних пруга. Ми од важних праваца имамо правац према Мађарској, Хрватској, Нишку пругу са крацима према Бугарској и Македонији, правац за Румунију преко Вршца и барску пругу па према томе то и треба да нам буду приоритети. Ако и када се те пруге доведу у иоле пристојно стање можемо да имамо око 60% становништва повезано квалитетном железницом. Теоретски, најидеалније решење за нишку пругу било би да иде преко Крагујевца и Крушевца чиме би са мање од 400км пруге од Суботице до Ниша повезали 5 највећих градова у Србији али топографија то није дозволила, једино да прво скренемо Мораву 😄
 
Poslednja izmena:
Klasičan spin ove vlasti da izbegnu bilo kakvu odgovornost i proći će im opet kao sa srušenim helikopterom ili naplatnom stanicom i milion drugih afera. Ja koliko sam ispratio jedino su n1 izveštavali ozbiljno i detaljno o ovome, na režimskim usputna tema i to upravo tako da se sve relativizuje kao manja nezgoda.
 
Dali neko zna šta je bilo da mašinovođama?
Dali su uspjeli da pobjegnu? Niko ih ne spominje?
Na snimku novinara iz Pirota koji je došao i našao mrtvog kamiondžiju kraj pruge se vidi da lokomotiva još uvijek radi.
 
Mašinovodje su pobegle na vreme kada su videli šta se dogadja..
Niko nije prilazio mestu nesreće zato je i lok bila upaljena....
 
Sva sreća da su se izvukli, pošto je negde neko napisao da su vjerovatno mrtvi pošto lokomotiva radi, a ja nešto mislim pa valda su znali šta prevoze i da moraju da bježe...
 
Pri prevrtanju pri malim brzinama, ukoliko nije baš na mostu, ukoliko je na vagonu sve ispravno, nemoguće je da dođe do curenja.

Za sada imamo lavinu nagađanja, ali nikakav rezultat istrage.
Cisterna se pri prevrtanju "nasadila" na hektometarski stubić pored koloseka pri čemu je došlo do pucanja samog suda cisterne
 
Битно је да је угашена главна железничка станица и да се град "спустио на реке".

Занимљиво је то како нико не причао о изградњи железничке обилазнице око Београда. Сви говоре о изградњи станичне зграде на плочи. Нема помена о томе да је потребан још један мост преко Дунава и километри пруге око града.
upravo je to razlog zasto se u SA toliko dugo nista nije radilo. Prema procenama je trebalao uloziti prvo oko 450miliona evra i godine da se sve izgradi sto treba, da bi moglo da se POCNE sa uklanjanjem pruge u SA.
 
Dobro je da ne prevoze nuklearni otpad
 
Само ћу две ствари рећи:

1) "200 на сат, обожавам ту брзину..."

2) Шта три милијарде, дај 10 милијарди за метро.

Нама треба Иван Гавриловић и чича из "Ко то тамо пева" да воде земљу.
 
Ali kako ispadaju samo Elixirove cisterne, ovo je prosto neverovatno...
Ovde verujem da je voz išao sporije od 30 km/h, jer je u blizini železnička stanica..
 
Fotografije sa terena..
Izvor: https://www.facebook.com/danaszajecar

321334916_859978161915146_3670407942721191596_n.jpg
322203150_601690135052624_3444966064995421258_n.jpg
322384890_2252843631582493_3676631261535037185_n.jpg
321945745_555065813167888_7616613709279645847_n.jpg
 
Весару ту нећемо да видимо, а још мање неког од власти да обиђе пострадале и уручи помоћ. Нема састрадања ни капљице а у њиховим је славим рукама све.

Завртање шрафова, извините није потребна никаква квалификација. Само примитиван алат.
 
Hajde što su pruge trule, nego što se forsiraju vozovi od 22,5t po osovini na njima, inače pogledajte vence/bandaže na cisterni koja je ispala u Vratarnici, u jako lošem su stanju....

A ovo što su uradili izmedju Knjaževca i Zaječara sa prugom je tek jedna specijalna tema za sekciju "no comment"...
100 Instagram postova Srbija voza ne može anulirati jedan ovakav opšte mesto tvit.

Ljudi kada bi znali koliko je bilo ispadanja samo izmedju Bora i Prahova ove godine verujem da bi došlo do masovnog protesta ispred skupštine, zato takvi dogadjaji često ostanu ispod tepiha..
 
A навртка? А да се налије компаундом?
Да не говоримо о томе да се праг замени? 60 година дрвету у земљи, на отвореном чак и са импрегнацијом - мало ли је?

Било шта, само да не стоји овако. Цена овакве оправксе спрам цене коју имају хаварије са исклизнућима мислим да нису упоредиве.

Имам утисак да је стање увек било климаво, али да откада су се ММФ и Зорана ухватили организације железнице да је стање постајо вапијуће катастрофално. А ова исклизнућа само су последица
 
Vrh