Sve si ti u pravu i slažem se. Samo sam napomenuo da su truli pragovi krivi za gomilu poispadalih tirfona.A навртка? А да се налије компаундом?
Да не говоримо о томе да се праг замени? 60 година дрвету у земљи, на отвореном чак и са импрегнацијом - мало ли је?
Било шта, само да не стоји овако. Цена овакве оправксе спрам цене коју имају хаварије са исклизнућима мислим да нису упоредиве.
Имам утисак да је стање увек било климаво, али да откада су се ММФ и Зорана ухватили организације железнице да је стање постајо вапијуће катастрофално. А ова исклизнућа само су последица
Nije MMF doveo Mihajlovićevu:Имам утисак да је стање увек било климаво, али да откада су се ММФ и Зорана ухватили организације железнице да је стање постајо вапијуће катастрофално. А ова исклизнућа само су последица
Nakon obrađenih 100 odsto glasova sa parlamentarnih izbora održanih u nedelju, podaci Republičke izborne komisije (RIK) pokazuju da je koalicija „Aleksandar Vučić Zajedno možemo sve“ osvojila 42,97 odsto glasova ili ukupno 1.576.082 glasa.
Neće se za par godina ništa desiti. Ne brini.Nije MMF doveo Mihajlovićevu:
Elem, kad vidim ovakvo stanje na prugama ne smem ni da pomislim šta će biti za par godina na pruzi BG-NS-SU, kad naše čuveno (ne)održavanje i tamo uzme danak.
Нисам то ни рекао, али су радили за исту ствар. А резултат видимо.Nije MMF doveo Mihajlovićevu:
Ма да, ММФ је крив. Странци нам све с...ше.
To je i glavni problem, vidim mnogi pišu za incident u Pirotu kako pruga treba da se zatvori do kraja rekonstrukcije, a to je praktično nemoguće, jer je to Koridor...I šta nam sada preostaje? Da zatvaramo pruge, remontujemo, ostavimo privredu bez snabdevanja?
Nije to neodržavanje u poslednje vreme, nego VIŠEDECENIJSKO neodržavanje pojedinih pravaca.Na žalost plaćamo ceh neodržavanja koji je postao posebno izražen u poslednje vreme..
Vidim ja, krenuće roba da nas masovno zaobilazi drugim tokovima, a s obzirom na naš geografski položaj to je sramota!
Pa nije da MMF nema svojih brljotina, ali ideja o pokretanju malih i srednjih preduzeća je dobra, jer ta preduzeća su vrlo prilagodljiva promenama tržišta, naši giganti su već na izdisaju SFRJ počeli tehnološki da zaostaju.…
Dakle podsetimo se nekih parola i izjava eksperata:
- ,,Svaka garaža fabrika" - tj. kombi ekonomija u koj ti voz nije potreban, pa čak ni kamion već kombi vozilo
- ,,Gašenje i prodaja giganata gubitaša" - krupna industija i privreda koja je koristila usluge železnice je nestajala.
- ,,Smanjivanje glomaznih dinosaurusa" - izvršno osoblje (na železnici pružni radnici, vozno i vozopratno osoblje, otpravnici, majstori u radionicama) su ostali bez posla.
A možda je moglo i drugačije, da nam tada daju grantove za remonte pruga, kada je bilo slobodnih, dostupnih domaćih radnika, jeftinih i sa znanjima i sposobnostima u velikom broju. Kada je bilo domaće industrije koja je dobrim delom mogla pratiti remonte. Tada je bilo pravo vreme za izvođenje remonta.
Ali to tada očigledno nije bilo u interesu.
Sve je ovo posledica godina zapostavljanja železnice i kockarskog ponašanja ,,neće valjda". I šta nam sada preostaje? Da zatvaramo pruge, remontujemo, ostavimo privredu bez snabdevanja?
Do 2012. je bila koliko toliko dobra situacija, ne sjajna ali dobra, e onda je posle otišlo sve u.....Nije to neodržavanje u poslednje vreme, nego VIŠEDECENIJSKO neodržavanje pojedinih pravaca.
VIŠEDECENIJSKO!!!
Прахово - Шабац
super, a kako se kontroliše u Zaječaru što nam se te materije svakodnevno obrću oko glave? je l bi bilo ok da se pusti i ovde jedna obilaznica da vodi direktno do Prahova ili mnogo tražim?
Прахово - Шабац иде преко Остружнице, сав транспорт на линији југ, југоисток - север, северозапад иде преко Остружнице. Проблем је терет који иде за Банат или који долази из Баната а кружити теретом из Панчева преко Орловата до Новог Сада па га враћати до Батајнице је превише около-наокол
Kada su stigli Flirtovi uvedena je linija Bg-Kv ali ne znam koliko je dugo funkcionisala.Нисам испратио, да ли је у ближој прошлости постојала линија Београд - Краљево преко Пожеге и Чачка? Размишљао сам, ако и када се барска среди, воз од Краљева до Београда са стајањима само у Чачку, Пожеги, Ваљеву и евентуално Лазаревцу би могао да иде 3:00 - 3:15 без обзира што на карти таква линија делује као да иде около наоколо аутобус путује исто толико или нешто дуже. Да ли постоји капацитет пруге за тако нешто? Све од Краљева до Београда је електрификовано, осим мањка гарнитура не знам да постоје неки други технички разлози против такве линије.
Kazem da je i Ostruznica Beograd. Ne prolazi kroz centar grada ali i dalje prolazi kroz gusto naseljena mesta. Nema opravdanja kuda god da prolazi
Kada su stigli Flirtovi uvedena je linija Bg-Kv ali ne znam koliko je dugo funkcionisala.