Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

То је то. Кренуло све да се квари а немају екипу за одржавање.. Чек да прође још пар година и тендера па да се смисле како ће да одржавају ово што је направљено.
 
Nije samo što je krenulo da se kvari, nego se uključio alarm, a oni ne šalju nikog da vidi zašto. Do jutra sekundarci mogu čak i šine da odnesu, a ovi ne bi reagovali.
 
Šta su multimedijalni centri ne znam, multimodalni je već nešto.
Inače Srbija voz od 26.12.2022 uvodi novu godišnju kartu. Karta košta 72.000 din i važi i za prvi i drugi razred na svim relacijama neograničen broj vožnji.
Neko ko sad putuje na relaciji BG-NS mora da izdvoji 12000 mesečno na kartu za sve vozove, 12×12000 je 144000 din godišnje, dakle ova karta je pola od nje. Čak i sa RE vozom ima računica i razlika je oko 15 ak hiljada ako se ne varam. Ovo je dobra stvar kako bi se nagradili putnici koji svaki dan putuju, verujem da će povećati broj putnika
 
У цену карте није укључена резервација места.
Извор: https://srbijavoz.rs/informacije/

За ИЦ је резервација седишта обавезна? Ако јесте, онда је оваква рачуница:

120 дин. x 2 смера x 22 радна дана у месецу x 10,5 месеци (за грубу рачуницу годишњи одмор и нерадни дани су 35 дана, тј. око месец и по дана) = 55 440 дин. годишње за резервацију седишта
55 440 + 72 000 = 127 440 дин. годишње за ИЦ воз
 
Uvođenje nove ponude Srbiјa Voza-godišnja pretplatna karta ,,K-1″
Počev od 26.decembra 2022.godine ,,Srbiјa Voz” a.d. uvodi novu ponudu-godišnju pretplatnu kartu.
Godišnja pretplatna karta glasi na ime, niјe prenosiva na drugo lice i važi u 1.i 2.razredu svih vrsta vozova u unutrašnjem putničkom saobraćaјu. Cena godišnje pretplatne karte јe 72.000,00 dinara. U cenu karte niјe uključena rezervaciјa mesta. Godišnja pretplatna karta se izdaјe na period od godinu dana od datuma kupovine.
Kartu јe moguće kupiti na putničkim blagaјnama stanica: Niš, Zaјečar itd...


Eto neke novine, u principu godišnji abonament, šteta što se nisu dogovorili sa direkcijama javnih prevoza širom Srbije i proširili ponudu, pa da dobijemo proizvod sličnom Švajcarskom "GA" kartom..:)
 
120 дин. x 2 смера x 22 радна дана у месецу x 10,5 месеци (за грубу рачуницу годишњи одмор и нерадни дани су 35 дана, тј. око месец и по дана) = 55 440 дин. годишње за резервацију седишта
55 440 + 72 000 = 127 440 дин. годишње за ИЦ воз
Rezervacije za IC su po meni skroz bespotrebne, trebalo bi da budu na dobrovoljnoj bazi ili besplatne za vlasnike K-1!

Neki moji predlozi za poboljšanje ponude:

1) Ukidanje obavezne Rezervacije za vlasnike K-1 ili da budu besplatne u ponudi ove karte...

2) Popust od 30-40% za druge članove domaćinstva vlasnika karte.

3) Popust od 50% za decu do 14 godina, odnosno besplatne za decu do 6 godina koja su članovi domaćinstva vlasnika karte.

4) Proširenje ponuda i benefita koja omogućava ova karta.

Iskreno, nadam se da ovo opet neće biti neka novina koja će za 2-3 godine potpuno nestati, kao i mnoge druge ambiciozne ideje koje su do sada tako završavale...

Pošto voz koristim periodično, odnosno nekolikoi puta mesečno, a nekad i još redje, držaću se mog "SRB-PLUSA", ali ovo je dobra ponuda, samo je potrebno razvijati koncept!
 
Čeka se 5 minuta, zbog plastificiranja, u principu veoma brzo...
 
E super, hvala na informaciji, još samo da potrefim radno vreme blagajne, prošli put sam stigao u sred radnog vremena da bi mi otpravnik rekao da probam ujutro.
 
Rezervacije za IC su po meni skroz bespotrebne, trebalo bi da budu na dobrovoljnoj bazi ili besplatne za vlasnike K-1!
Резервација за путовање од 30 и нешто минута је бесмислена. Као и куповина карте дан-два унапред. Замисли да тако купујеш карту за градски превоз. Многи људи се градским превозом возе и дуже.
Кад крене воз до Суботице, онда ће и резервација имати смисла.
Мада је ИЦ воз и даље туристичка атракција, нарочито викендом када се путује породично. Повремено долази до сукоба око места ако неко седне на туђе место јер нису апликацију прилагодили резервационом систему. Радним данима је друга прича. Другачија клијентела, људи углвном путују сами па нема препирки.
 
Резервација за путовање од 30 и нешто минута је бесмислена. Као и куповина карте дан-два унапред. Замисли да тако купујеш карту за градски превоз. Многи људи се градским превозом возе и дуже.
Кад крене воз до Суботице, онда ће и резервација имати смисла.
Мада је ИЦ воз и даље туристичка атракција, нарочито викендом када се путује породично. Повремено долази до сукоба око места ако неко седне на туђе место јер нису апликацију прилагодили резервационом систему. Радним данима је друга прича. Другачија клијентела, људи углвном путују сами па нема препирки.
Sve savisi kako gledaš, ako gledaš na IC voz kao "gradski prevoz" države onda ti ne treba, a ako gledaš taj voz kao luksuzni brend koji imap ima neki ugled u javnosti, onda bi trebalo.
Dakle, postoje 2 modela
Prvi model je potpuno bataliti obavezne rezervacije, onaj ko želi nek uzme, ali nek se ta mesta obeleže da ostali znaju da su rezervisana. Ovo bi umnogome pojednostavilo sistem koji je sad konfuzan i iznuđeno rešenje. Recimo, ljudi sa mesečnim kartama nikad ne kupuju rezervaciju, odakle za njih mesta? Ispostavilo se da oni u svakom vozu obezbeđuju po 20 mesta za takve putnike, dakle, ako ih u špicu dođe više, nema mesta.
Drugi model je da gledamo na IC voz kao brend "Soko", tu dobiješ brzinu, komfor i zagarantovano sedište sa kartom. Međutim opet imaš problem mesečnih i ostalih pretplatnih karata, koji bi u jednom trenutku morao da se reši na neki način.
Lično sam za prvi model, takav model se primenjuje u Nemačkoj i Švajcarskoj recimo, dakle za IC vozove nema ograničen broj mesta, svako seda gde stigne, ako poslednji uđeš šta da ti radim. Ali omogućiti onima koji žele da rezervišu svoje mesto uz doplatu naravno. Ovo bi značilo da je ksrta jeftinija, pa bi se privuklo više korisnika
 
Па нек прво среде у систему резервације која седишта су једна поред другог, која су једна насупрот другог и која су уз прозор и уз ходник. Док то не среде, било какво резервисање места је бесмислено, осим да се не купи више карата него што има места, а то може и без резервације да се ограничи. Невероватно да после толико месеци још увек нису у стању најосновнију ствар да уреде.
 
U principu moglo bi se uvesti da u vršnim satima ljudi koji nemaju pretplatu ili makar SRB PLUS moraju da plate obaveznu rezervaciju za "COKO"..
Holandski NS često daje ponude za putovanja van "Rush Hour-a" gde su cene znatno niže, upravo da bi odvratio "izletnike" da dodatno opterećuju vozove u kritičnim momentima...
Sećam se da sam koristio dnevnu kartu "Jongeren Dagkaart" za 7,50 evra za putovanja van "Rush Hour-a", ono iz zezanja obidjem 70% Holandije u jednom danu kada mi je dosadno...:D
Nažalost, prerastao sam tu kartu, ali je dobra zamisao uz još par ponuda..
Ovo za poboljšanje rezervacije u vozu je samo slika koliko su tromi u rešavanju problema, ali to uostalom karakteriše i druga javna preduzeća u ovoj državi...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ika
Vrh