Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Biće interesantno videti kako to planiraju da implementiraju. Sigurno će nekako da urade, a da ne ugroze lokalnog prevoznika, tj. biće garant vremenski nepristupačan.
 
Sredjuje se Dunavski peron, zanimljivo da se vozovi neće zaustavljati do Pančevo glavne, barem tako piše ova stranica...
Mada kada razmislim ima dovoljno BG Vozova koji pokrivaju ta lokalna stajališta usput, tako da nema potrebe....

Pogledajte prilog 151009
Lično se nadam da neće biti dugo ovako i da će već sredinom sledeće godine pustiti do Zemuna ili Novog Beograda. Isto tako, da će već od narednog reda vožnje postojati polasci Novi Sad-Beograd-Pančevo kao što nam je obećano i rečeno da je to plan kad dođu nove garniture koje dolaze u avgustu.
 
Užasni su i treba gde god je to moguće zameniti ih širokim pravim peronima.
 
Već kada smo kod Dunavskog perona, ovako je nekada bilo u špicu (nadam se da sada neće biti pometnje oko kašnjenja kao tada lol):

Pa ovo sam ja snimio, vec sam i zaboravio na to. Kao da je u proslom veku bilo.

I tada je sve na tom mestu izgledalo jadno i tuzno, zapusteno, prljavo, zaraslo. I samo stajaliste, a jos vise neposredna okolina.
Tada je, koliko se secam, to takodje bilo ,,iznudjeno i privremeno resenje". Tada je BG voz zavrsavao voznju i radio obrt u Stanici Pancevacki most i isao na 15 min u spicu. Sam most i cela deonica do Panceva je bila sa jednim kolosekom.

I sada 11 godina posle sa duplim kolosekom imamo ponovo privremeno resenje, sa istim vozovima, samo starijim 11 godina i sa verovatno u planu manjim brojem polazaka.
I secam se sada kako sam prvi dan kada je uveden BG voz na prvobitnoj relaciji Novi Beograd - Pancevacki most usao u voz u stanici NBG sa jos 3 ili 4 putnika, pun entuzijazma i nade. Kad ono medjutim.... dodje ti da puknes od muke.
 
Pominje se neki kredit od 102 miliona evra za prugu beograd pancevo + vracarski, vezni i dedinjski tunel.
 
Zbog obnove stanice Pancevacki most i stanice Pancevo. Moguće da u to ulazi i spustanje perona kod Vuka.
 
Па чему опет кад је Бг-Панчево рађено?

Исто као и сваки пројекат на железници - да се оперу паре. Таман приде имају и изговор да због радова укину БГ воз или смање број полазака. И вук сит и овце на броју.
 
Ок мост и станицу Панчевачки мост, али чему остатак пруге ка Панчеву?
 
Što i nije neki problem. Taj kolosek je iz 1992. i, koliko se sećam, on nije rađen kada je postavljan drugi kolosek.
 
Evo šta se radi
geodetski radovi u tunelima, sanacija i rekonstrukcija gornje kolosecne konstrukcije, ugradnja sistema za suzbijanje vibracija i buke, popravljanje sistema za odvodnjavanje, postavljaje korita za opticku i kablovsku infrastrukturu i moguća zamena instalacija, koloseci u pančevačkom mostu i pančevo glavna (nadam se i same stanice), nova signalizacija, radovi na sistemima za elektrovuču, video nadzor, alarmim i moguća rekostruckija mostova. Meni više liči na održavanje jače nego rekonstrukciju, nadam se da će uraditi i stanice. 102 miliona nije uopšte mala cifra
 
Мислим да није свих 102 милиона намењено за БГ чвор. Знам да кад је додељен тај кредит причало се о БГ чвору, новој тријангли код Богојева и пар још тако неких ситнијих пројеката.
 
I koji je ludački smisao voza koji terminira ovde (na Dunav peronu), umesto da produži kroz tunel, pa kroz Vukov spomenik, Karađorđev park na Prokop. Ko je ovo smislio. Zaista se trude da Pančevcima voz nikako ne bude pogodno prevozno sredstvo. Mora da je i vozni red takav da kad on pristigne ovde drugog voza nema ni u pismu ili je naštimano da nestane u tunelu ka gradu par minuta pre nego ovaj pristigne. Užas!
 
Da, samo što je to jedna od retkih koje imaju smisla, za razliku od bgmetro.rs na primer. Beogradčvor postoji u nekom obliku od početka izgradnje čvora i bavi se upravljanjem projektom. Greška je što im nije omogućen normalan rad u toj oblasti.
 
Pa ovo sam ja snimio, vec sam i zaboravio na to. Kao da je u proslom veku bilo.
A sve sam mislio da sam ime yt kanala već video negde na forumu, i ispadoh u pravu.:)

Što i nije neki problem. Taj kolosek je iz 1992. i, koliko se sećam, on nije rađen kada je postavljan drugi kolosek.
I nije, tačnije drveni pragovi su ostali na jednom koloseku od Mosta do Ovče i isto tako samo na suprotnom koloseku od Ovče do Pančeva..
Na skretnicama su betonski pragovi, dok su u Krnjači & Ovči u stanicama ostali drveni pragovi koji su bili zatičeni pre radova, a betonski su postavljeni gde su se gradili novi koloseci..

Već kada smo kod Pančevačke pruge, jedna sličica, sa leve strane (ne)rekonstruisani kolosek & onaj rekonstruisani sa novim mostom zdesna:
711 057-058 (8).jpg
 
Da, samo što je to jedna od retkih koje imaju smisla, za razliku od bgmetro.rs na primer. Beogradčvor postoji u nekom obliku od početka izgradnje čvora i bavi se upravljanjem projektom. Greška je što im nije omogućen normalan rad u toj oblasti.
Meni bi to bilo logično da radi Infra. BG metro i lanac firmi u sklopu logalnog saobraćaja ne bih komentarisao
 
Infra nije postojala kad je započet čvor, a ni tad, kao ni sad, železnica sama nije bila sposobna za toliki projekat. Ne radi se o uobičajenom projektu nove pruge gde se uradi eksproprijacija njiva i izabere izvođač, nego o dugoročnom i kompleksnom projektu koji je trebalo da se i isplanira i izvede u koordinaciji sa državnim i gradskim službama. Jedini način da železnica ne bude tu glavna, već partner gradu jeste nova firma. Na žalost niti je ta firma do kraja formirana, niti će čvor ikad biti.
 
Da li postoji neki tehnički razlog zašto voz iz Pančeva ne ide do Prokopa? Čim voz dolazi do Pančevaćkog Mosta znači da je ušao u teritoriju Beograda i da je pala ta barijera o kojoj se pričalo. Sada je pitanje zašto ne ide dalje kada postoji dogovor svih u ovoj priči?
 
Vrh