TheOnlyLuka
Higher intermediate
Biće interesantno videti kako to planiraju da implementiraju. Sigurno će nekako da urade, a da ne ugroze lokalnog prevoznika, tj. biće garant vremenski nepristupačan.
Lično se nadam da neće biti dugo ovako i da će već sredinom sledeće godine pustiti do Zemuna ili Novog Beograda. Isto tako, da će već od narednog reda vožnje postojati polasci Novi Sad-Beograd-Pančevo kao što nam je obećano i rečeno da je to plan kad dođu nove garniture koje dolaze u avgustu.Sredjuje se Dunavski peron, zanimljivo da se vozovi neće zaustavljati do Pančevo glavne, barem tako piše ova stranica...
Mada kada razmislim ima dovoljno BG Vozova koji pokrivaju ta lokalna stajališta usput, tako da nema potrebe....
Pogledajte prilog 151009
To su standardni peroni diljem Srbije već nekih 40 godina.Nisam pametan, meni je ovaj peron skandal......
Već kada smo kod Dunavskog perona, ovako je nekada bilo u špicu (nadam se da sada neće biti pometnje oko kašnjenja kao tada lol):
Nisam mislio konkretno na peron kao element, već ceo koncept aktiviranja ove stanice uopšte u 2022. godini.To su standardni peroni diljem Srbije već nekih 40 godina.
Па чему опет кад је Бг-Панчево рађено?
Па чему опет кад је Бг-Панчево рађено?
A sve sam mislio da sam ime yt kanala već video negde na forumu, i ispadoh u pravu.Pa ovo sam ja snimio, vec sam i zaboravio na to. Kao da je u proslom veku bilo.
I nije, tačnije drveni pragovi su ostali na jednom koloseku od Mosta do Ovče i isto tako samo na suprotnom koloseku od Ovče do Pančeva..Što i nije neki problem. Taj kolosek je iz 1992. i, koliko se sećam, on nije rađen kada je postavljan drugi kolosek.
Meni bi to bilo logično da radi Infra. BG metro i lanac firmi u sklopu logalnog saobraćaja ne bih komentarisaoDa, samo što je to jedna od retkih koje imaju smisla, za razliku od bgmetro.rs na primer. Beogradčvor postoji u nekom obliku od početka izgradnje čvora i bavi se upravljanjem projektom. Greška je što im nije omogućen normalan rad u toj oblasti.