U hr je teoretski 160 ali sa dosta deonica sa sporim vožnjama.Pa da, ali Mađari grade za 160..je l' u Hr već 160?
Pa da, ali Mađari grade za 160..je l' u Hr već 160?
Apsolutno tacno u takvom sistemu ne moze vise da se vozna sredstva popravljaju po raznim supama (citaj depoima) tako sto neki majstor pred penziju sece usi i krpi dupe uz pomoc stapa i kanapa da bi odrzavao u zivotu lokomotivu ili garnituru.Taj tehnološki i kvalitativni skok je u našem slučaju verovatno jedini način da se rekonstrukcija uradi kompletno i valjano. Takođe to je jedan od načina da se rešimo ukrštanja sa drumskim saobraćajem plus što savremena pruga traži revnosnije održavanje.
Taj tehnološki i kvalitativni skok je u našem slučaju verovatno jedini način da se rekonstrukcija uradi kompletno i valjano.
Sve što znamo je da su Flirtovi za 160 km/h. Ostalo su spekulacijeА шта уоопште долази? Флортови на 160 као што већ имамо само са другом опремом салона?
Opet zašto onda mi gradimo za 200? Voz će ići 200 par desetina km i onda do Ljubljane 160.
Opet zašto onda mi gradimo za 200? Voz će ići 200 par desetina km i onda do Ljubljane 160. A moramo da nabavljamo sredstva za 200 koja su dosta skuplja itd. A da ne pričamo o tome da regionalni vozovi ovde neće ići više od 160. Dakle gradili bi sve zbog par vozova dnevno.
Ja sam za varijantu da se gradi za 160 km/h sa potpunim denivelacijama itd. Tako bi stajališta mogla da ostanu na ovoj pruzi, održavanje bi bilo dosta manje a vozovi bi bili za iste brzine kao u HR i SLO
Slažem se, al mislim da opet takav saobraćaj ne opravdava 200 km/h. A mišljenja sam da će u budućnosti u Beogradu da se preseda. Beograd je svakako ogromno čvorište zbog same činjenice da se sve pruge sastaju u njemu. Mislim da će biti sasvim normalno doći u BG iz Zagreba recimo, sačekati sat-dva i ući u drugi voz za IstanbulMislim da ne treba gledati na Beograd kao nužno polaznu tačku. Takav medjunarodni voz može da krene i iz Niša a tu gde je Niš tu je i Skopje.
Ipak je ex Yu bila od Triglava do Vardara.
Isto tako u buducnosti je potpuno moguče zamisliti i da se Sofija prikači na naše brze pruge.
Tako da 200 na sat treba sagledati u širem kontekstu a ne samo od Beograda do hrvatske granice.