Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

А, брее, легло ми, није упућено било коме лично, ш`а се буниш :wink:

А уз то и:

1) Мрежа пруга ЖС је у ДАЛЕКО горем стању од колосека београдског трамваја, па је тим пре резон "шта ће нам ново возило ако су нам пруге катастрофа" применљивији на случај "Флирта", иако је, наравно, потпуно погрешан;

2) Веома је технолошки напредан производ , а тога се, је л` да, на Беобилду плашимо колико и еболе (и својевремено електричног бојлера) и

3) На тржишту ЕМВ-ова заиста у понуди има више гарнитура "јефтинијих" произвођача (под наводницима, јер ту онда принцип "мост-ћуприја" долази до изражаја), него када је реч о трамвајима.


А сличност је поприлична: оба производа су веома популарна, широм света.
 
Treca garnitura na putu za Srbiju. Rade ovi Svajcarci bas kao Japanci. :)
 
da li su počeli konačno radovi na deonici ruma - golubinci, evo i novembar ide?
 
Није све у парама...

CmPZ7o1.jpg


r6hSPPN.jpg


BVL0kVp.jpg
 
Па на то сам и мислио. Исти воз, али за класу лепши јер је неко разуман (Хонконшка фирма) дао професионалцу да дизајнира колор шему воза. Не кошта ништа више али разлика је драстична и сигуран сам врло опипљива у финансијској добити током експлоатације услед маретиншког ефекта овако упегланог изгледа воза.
 
Delija fabrika je ponudila nasima vise sema bojanja oni samo da odaberu ono naj [prikladnije rijesenje oni daju nekom pajseru da se igra sa bojicama
 
па један вагон је данас најнормалнина ствар на српским пругама. било би чудо да је било више од једног
 
То је планско уништавање железница и ништа више. Иста је ситуација и на линиј НС-БГ где у најгрђем шпицу петком када студентарија нагрне ови пошаљу два пишљива вагона. Сваки пут остане и до 50 људи на станици.
 
лаик сам, сумњам да је заиста планско уништавање, барем не од стране запослених у железници, ипак ту раде људи у железници који очигледно наручују све ове нове возове и планирају нека улагања. можда је једноставно дошло до таквог дна да немају више вагона или да им се још горе не исплати да га вуку однекуд дотле.
 
мислим да је највише у питању мањак исправних вагона.
ипак оно што, између осталог, фали ЖС је информациони систем који би могао да каже планерима да је за воз у 15:45 купљено 105 карата и да се према томе организује довољан број вагона
 
Да да, теорија завере. Видим аутобуским превозницима иде баш лоше и има их баш мало а железница из дана у дан вуче паметне и рационалне потезе. Стање са превозом на линији НС-БГ је из године у годину непромењено или горе. А ти ми паметујеш из Француске, мени који је том пругом ишао током последње две године једно 30 пута.

А мозгови из железнице после 50 година интензивног саобраћаја између НС-а и БГ-а ето, не могу да скапирају да петком ујутро пошаљу више до два вагона, јбг фали им информациони систем. :roll:
 
Zbog štrajka radnika ''Nege kola'' već nekoliko dana u Tps Zemun blokirano je pet RVR garnitura a u Beogradu blokirana je tkz Južna ploča gde stoje putnička kola. U situaciji kakva jeste u saobraćaj je dato ono što nije ostalo u blokadi i sa čime se raspolagalo pa da ne bi dolazilo do otkazivanja pojedini vozovi saobraćali su sa jednom klasom. Jadno ali u ovim okolnostima jedino moguće rešenje.
 
Delija":xi3sl2kl je napisao(la):
А мозгови из железнице после 50 година интензивног саобраћаја између НС-а и БГ-а ето, не могу да скапирају да петком ујутро пошаљу више до два вагона, јбг фали им информациони систем. :roll:

они ни немају мозак
 
Delija postao si papagaj, al sekta je sekta, ne unistava se tako lako.
 
Čekam nove garniture za sledece putovanje. Danas iz Niša u 13.20 h međunarodni voz iz Skoplja 1 (jedan) vagon. ZS u punom sjaju... cccc
e8209362a8be05570c9bf5d8aaccef52.jpg
 
Ako e taj jedini vagon dovoljan za broj putnika onda ne vidim problem da ide samo jedan vagon.

Problem je kako vratiti putnike na zeleznicu.
 
Slika i prilika stanja u zemlji. Kako glasi ono staro: Zemlja je razvijena onoliko koliko joj je zeleznica razvijena.
 
Vrh