Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Опет сатирете форум превеликим сликама. Елем

CIP započeo terenske radove za projekat Stara Pazova-Novi Sad


Saobraćajni institut CIP započeo je terenske radove za izradu projekta prve brze pruge u Srbiji od Stare Pazove do Novog Sada za brzine do 200 kilometara na sat, koja će se finansirati ruskim kreditom, izjavio je danas generalni direktor CIP-a Milutin Ignjatović.

On je podsetio da je CIP 10. oktobra u Vladi Srbije potpisao ugovor sa kompanijom ruskih železnica "RŽD Intenrnešnal" za izradu glavnog projekta dvokolosečne pruge Stara Pazova-Novi Sad u dužini oko 40 kilometara i najavio da će projekat biti završen do juna naredne godine.

"Mi smo prihvatili rok da završimo projektovanje do kraja sledeće godine, kako je predviđeno ugovorom, a ja sam ministarki (Zorani Mihajlović) obećao da će CIP završiti izradu glavnog projekta do juna 2015. godine", rekao je Ignjatović Tanjugu.

On je kazao da bi radovi, prema najavama ruske strane, mogli da počnu u proleće 2016. godine i da će trajati dve i po godine.

Ruskoj strani će, kako je rekao, nakon predaje projekta i prevoda na ruski jezik biti potrebno oko četiri pet meseci da obave neophodan pregled pošto će primeniti njihovu tehnologiju za gradnji pruge.

"Ovo je prva stabilna pruga za veće brzine, nije za 300 km na sat (kao što je planirano da se gradi posebna brza pruga od Beograda do Budimpešte), ali veći deo pruge od Stare Pazove do Novog Sada biće za 200 km na sat", rekao je Ignjatović.

Od Stare Pazove do Karlovačkih Vinograda u dužini oko 26 kilometara biće za brzine do 200 km na sat, zatim odatle do Petrovaradina u dužini od osam kilometara za brzine do 160 km i na ulazu u Novi Sad u dužini od šest km za brzine do 100 km na sat, naveo je Ignjatović.


On kaže da su srpske pruge dosta dotrajale i da je prosečna brzina vozova nažalost između 30 i 40 km na sat.

Na pruzi Stara Paozova - Novi Sad predviđena je rekonstrukcija postojećeg koloseka i gradnja još jednog novog koloseka.

"Ova pruga je specifična i po tome što nigde neće imati ukrštanja u nivou, zatim imaće ogradu i kao autoput biće potpuno zatvorena, to jest potpuno bezbedna", naglasio je čelnik CIP - a.

Vrednost investicije je 450 miliona dolara, a vrednost izrade projekta devet miliona dolara.

Govoreći o rekonstrukciji tri deonice na Koridoru 10, za koje je potpisan ugovor sa Ruskim železnicama prilikom posete predsednika Rusije Vladimira Putina Srbiji, Ignjatović je kazao da su ti projekti potpuno gotovi i predati.

Reč je o deonicama Ruma-Golubinci (17,9 km), Sopot Kosmajski-Kovačevac (18,4) i Mala Krsna - Velika Plana (29,4) na severnom kraku Koridora 10, a vrednost radova je 48,7 miliona evra.

Ignjatović je kazao da će na tim deonicama vozovi moći da idu i brzinama do 160 km na sat.

"Projekti su predati pre godinu dana, ali se dosad čekalo zbog raznih poteškoća", kazao je on.

Prema njegovim rečima, CIP je sa ruskim partnerima pre dva meseca potpisao ugovor za projekat pruge Resnik - Valjevo u dužini oko 30 km.

"CIP je terenske radove izveo i to ćemo vrlo brzo predati, ali je problem što na celoj deonici do granice sa Crnom Gorom treba zameniti kolosek, pragove i drugo, zatim gde god je podloga loša zameniti ili popraviti oštećenja u tunelima i mostovima", naveo je Ignjatović.

http://novosti.rs/vesti/naslovna/eko...azova-Novi-Sad

Овим пројектом, будалаштине које смо чули од власти су сведене у реалне и одрживе оквире. :vops:
 
Nasa druga garnitura 413-003/004 stigla pre desetak dana u Rumuniju na test poligon u mestu Faurei. :kafa:

fejtrp.jpg

33kdnkl.jpg
 
A da li je možda slučajno zanemaren deo u kome MV staje ispred neispravnog PP, zaustavlja drumski saobraćaj i tek kad je siguran da je saobraćaj zaustavljen, nastavlja da vozi? Ne, jer bi se tu izgubio senzacionalizam i publicitet. . Čim sam video intro bilo mi je jasno da je u pitanju neki spin ili pristrasno selektivan prikaz... U Srbiji nema cenzure, naprotiv, kamo sreće da je ima mnogo više.
 
Верујем да тог дела нема јер су можда ове девојке наишле када је воз већ кренуо, притом једна од њих каже "Стао је". И уопште није битно да ли МВ стаје или не, рампа не ради и њега нико не криви за то.
 
upravo u tome i jeste stvar jer dok su na vlasti bile strukture koje vode Blic ti prelazi su takodje bili neispravni ali to tada nije bilo zanimljivo. Pritom koliko vidim u pitanju je ukrštanje sa novom obilaznicom u Popučkama gde je saobraćaj konstantan i praktično je nemoguće da tu nije stao. Valjevskim Beovozom putujem prilučno često i znam da staje na svim neispravnim prelazima.
 
Ne peru ih dovoljno cesto koliko bi trebali. O tome se pricalo i na railfan-u.
 
Garnitura 413-003/004 na test poligonu Faurei.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4JF5q8GaWRo[/youtube]
 
Trebali su da nabave flirt-ove 3 u konfiguraciji za 200 km/h posto cemo imati jedan deo pruge Stara pazova Novi Sad za 200.
 
tragac":30elz4w1 je napisao(la):
na railserbia se prica da postoji 220v i u drugom razredu na nekoliko mesta.

Postoji i u drugom razredu. Video svojim ocima. :kk:
 
tragac":3mcivhta je napisao(la):
mvbg1 da li je flirt kraći i manjeg kapaciteta od "gorbačova"?

Flirt sa duzinom od 77.1 metar je kraci od RVR-a za 23 metra ali ima veci kapacitet putnika. Povecanje kapaciteta je dobijeno postavljanjem opreme na krov voza tako da nema nepotrebnog gubljenja prostora kao kod RVR-a.(ormari el.opreme,prelaznice itd.)
 
Ускоро ће и овде да крену приче као за ЦАФ трамвај: шта ће нам тај пластиканац са ниским подом, швајцарски производи су исувише ломљиви, боље да смо узели робуснији украјински воз (неколико их је преживело гранатирање Дoњецка, један Луганска) - има и половних, конзервираних у Припјату код Чернобиља, чему сва та електроника кад смо ми у стању да покваримо и наковањ итд.
 
Пантограф":24wji194 je napisao(la):
Ускоро ће и овде да крену приче као за ЦАФ трамвај: шта ће нам тај пластиканац са ниским подом, швајцарски производи су исувише ломљиви, боље да смо узели робуснији украјински воз (неколико их је преживело гранатирање Дoњецка, један Луганска) - има и половних, конзервираних у Припјату код Чернобиља, чему сва та електроника кад смо ми у стању да покваримо и наковањ итд.

Какве су нам пруге и саобраћајна култура.. :D
1.jpg
 
Пантограф":18bdtcak je napisao(la):
Ускоро ће и овде да крену приче као за ЦАФ трамвај: шта ће нам тај пластиканац са ниским подом, швајцарски производи су исувише ломљиви, боље да смо узели робуснији украјински воз (неколико их је преживело гранатирање Дoњецка, један Луганска) - има и половних, конзервираних у Припјату код Чернобиља, чему сва та електроника кад смо ми у стању да покваримо и наковањ итд.

izvini, ali cemu ovo? :shock:
 
Vrh