Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Jel zna neko koliko utice enterijer voza na krajnju cenu, koliko je ovaj nemacki skuplji od naseg?
Svakako mislim da je ovo sto smo dobili super, i da treba sacekati ''reakcije'' na ovo, pa tek onda razmisljati o buducim unapredjenjima enterijera, sedista prvenstveno
 
Nasa sirotinja, sedi u nemacki voz pa vidi koliko kosta karta za taj isti
 
Гага":qwyllfgn je napisao(la):
Somi303":qwyllfgn je napisao(la):
Нормално је да је погрешио јер ж има кукице и горе и доле. Ја сам до скоро исто мислио да пише јир..
Такође, зато сам и рекао да нигдена возу не пише "Железнице Србије". Већина се сигурно и питала на сајму за кога је урађен овај Флирт !? Требало је да буде на возу цео натпис и изгледало би много, много лепше


Требало је то ипак да буде овако и онда би се знало и ко је и шта је:


Ovde se ocigledno zelelo da se zadrzi slicnost sa starim logom JŽ, da se vidi da ŽS u sustini ista firma ko i JŽ ranije (imati vidu da govorimo o 2003./6., dakle ne o 1992., tj. da se is JŽ izdvojila mala crnogorska zeleznica a ostalo je sve postalo ŽS).

A sto se tice srpskih zeleznica, jedne su SDŽ i jedan je pravi logo: :kafa:

53885372


2009-125-godina-%C5%BEeleznic-marka-4.gif


637143d1330293133-old-eterna-pocket-watch-sdz.jpg
 
ĆUPRIJA - Radnici Preduzeća "Goša Fom" iz Smederevske Palanke i "Mostogradnja" Beograd rade u tri smene, noću i vikendom, na železničkom mostu na Velikoj Moravi kod Ćuprije, kako bi ga završili u planiranom roku.

Urađeno je 200 od ukupno 322,5 metara koliko će most biti dug i konstrukcija je podužno navučena do prvog rečnog stuba. Sledi navlačenje preko reke, izjavio je Tanjugu, glavni nadzorni organ Nikola Stefanović.

Na mostu je angažovano oko 80 ljudi, rade u tri smene i noću, uradjeno je devet od 15 segmenata i očekujem da se most završi u planiranom roku, istakao je Stefanović.

Izgradnju mosta je 1.marta 2011. godine počeo austrijsko-slovenački konzorcijum "Alpina-Meteorit", ali je prekinuo zbog stečaja.

"Goša" i "Mostogradnja" radove su počeli 24. aprila ove godine prema sporazum koji su potpisali sa Železnicama Srbije. Vrednost poslova je 2,5 milona evra.

Most se gradi za dvokolosečnu prugu Gilje-Ćuprija-Paraćin, koja je deonica na međunarodnom železničkom Koridoru 10 između Beograda i Niša, a radove na pruzi dugoj 10,5 kilometara za brzine vozova do 167 kilometara na sat, izvodi italijanska kompanija "Italiana costruzioni CAF".

Most preseca trasu buduće pruge na dva dela, a prekid radova na njemu stvorio je prilično velike organizacione i tehnološke teškoće graditeljima. Sav transport koji je predviđen preko mosta morao je biti dislociran i moralo se izgraditi oko 300 metara privremenog koloseka, izjavio je Tanjugu odgovorni izvođač radova na pruzi Željko R. Marković.

"Alpina" je na mostu izgradila sve betonske stubove predviđene projektom, u koje je ugrađeno blizu 11.000 tona betona, rekao je, ranije Tanjugu Stefanović i dodao da je "Alpina" do odlaska u stečaj, izgradila i 67,5 metara mosta. Izgradnju ovog mosta finansira Evropska investiciona banka.
http://www.tanjug.rs/novosti/147335/...-tri-smene.htm
__________________
 
Da li ste čitali Bakijeve viceve "Umesto spavaćih kola za Bar uvesti nove vozove, jer imaju klimu i grejanje" :laugh: :lool:
http://akter.co.rs/26-ekonomija/105874- ... polja.html
Vozom do Kosova Polja
FoNet | petak, 03.10.2014. | 14:00

Novi voz švajcarskog Stadlera, prvi koji je stigao od 21 kupljenog, vozi do Bara i opremljen je klimom i grejanjem

Predstavnici Železnica
Srbije razgovaraće u ponedeljak sa delegacijom Prištine da
voz iz Beograda ide do Kosova Polja, najavio je danas
predsednik Skupštine akcionara tog javnog preduzeća Zoran
Anđelković.

Sa ovom politikom Vlade Srbije, nadam se da ćemo i to
dogovoriti, ocenio je Anđelković na otvaranju konferencije
"Šta zapadnom Balkanu donosi zajednička saobraćajna politika
u sektoru železnice?".

On je rekao da je Direkciji za prevoz Železnica Srbije dat
nalog da novi voz švajcarskog Stadlera, prvi koji je stigao
od 21 kupljenog, vozi do Bara, jer je, kako je objasnio,
bolji nego spavaća kola, "nema brige da li će biti zima ili
toplo, ima klimu i grejanje".

Anđelković je dodao da su Železnice Srbije zainteresovane da
takve vozove, kad stignu preostali kupljeni, uključi i na
linijama za Sarajevo, Skoplje, Budimpeštu i Prištinu.

On je najavio da će Železnice Srbije od 1. januara i
formalno-pravno početi da posluju sa odvojenim preduzećima
za infrastrukturu i saobraćaj, što je prva faza reforme.

"Mislim da bez toga nećemo stvarati pozitivnu atmosferu, šta
je i koliko železnica potrebno Srbiji. Ne kažem da će
cvetati ruže na železnici, ali bez toga nećemo ići napred",
konstatovao je Anđalković.

Prema njegovom mišljenju, u javnosti se stvara slika kako
železnice samo troše novac iz budžeta, a "dobar deo krivice
za to snose i železničari", a ne govori se o tome kako se
finansiraju železnice u Evropi, gde nema dotacija kao u
Srbiji, ali zato država održava pruge i infrastrukturu.

Anđelković je obećao da će Železnice Srbije iskoristiti
novac iz kredita vrednih 1,2 milijarde evra, koji im stoje
na raspolaganju.
 
BG - Novi Sad za pola sata vozom
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Ugovor koji je danas potpisan u Vladi Srbije, trebalo bi da omogući da se za četiri godine vozom od Beograda do Novog Sada stiže za oko pola sata.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reč je o ugovoru o projektovanju rekonstrukcije i izgradnje dvokolosečne pruge Stara Pazova-Novi Sad koja bi trebalo da bude gotova početkom 2018. godine, a omogućiće da se od Beograda do Novog Sada vozom stigne za 30 do 40 minuta.

Ugovor su potpisali generalni direktor saobraćajnog Instituta CIP Milutin Ignjatović i generalni direktor ruskih državnih železnica "RŽD Internešenel" Sergej Pavlov, u prisustvu potpredsednice Vlade i ministarke građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović.

Ona je precizirala da je vrednost izrade projekta devet miliona dolara, a ukupna vrednost te investicije 450 miliona dolara.

Mihajlović je na konferenciji za novinare posle potpisivanja ugovora napomenula da je reč o takozvanom aneksu 3 ugovora, o delu ruskog kredita namenjenog srpskoj železnici.

Mihajlović očekuje, da u buduće neće biti problema u realizaciji projekata u železnicama i da će radovi ići mnogo brže nego što je to bio slučaj do sada.

Ona je istsakla, da železnice moraju da se modernizuju, i da izgledaju potpuno drugačije nego sada, kako bi građani ponovo poželeli da uđu u voz.

Ona je kazala, da je planirano da projekat bude gotov u junu sledeće godine, četiri meseca nakon toga će trajati provere tog dokumenta i potom će početi izgradnja koja će trajati 30 meseci.

Mihajlović je istakla da bi krajem 2017. odnosno početkom 2018. trebalo da bude gotova pruga na deonici Stara Pazova - Novi Sad.

Ministarka je rekla, da će korišćenje savremenih ruskih tehnologija omogućiti nekoliko puta bržu izgradnju nego što bi to bio slučaj, da se koristi domaća tehnologija. Kao primer je navela to što će izgradnja pruge Strara Pazova Novi Sad, koja je dvokolosečna trajati isto kao i izgradnja pruge Beograd - Pančevo koja je jednokolosečna.

Ignjatović je istakao, da je reč o veoma bitnom projektu za Srbiju i srpske železnice i rekao, da bi se realizacija tog projekta sigurno odužila da nije bilo potpredsednice Vlade.

Prema njegovim rečima, ova deonica je mogla da bude čak i završena, ali to nije učinjeno "zbog raznih peripetija" i nedostatka želje predsednika opštine Sremski Karlovci i kasnije Železnica Srbije.

On je ukazao da će pruga Stara Pazova - Novi Sad biti prva pruga ne samo u Srbiji, već i u regionu koja će biti projektovana za brzine od 200 kilometara na sat. On je dodao da je dužina te deonice 40 kilometara.

Ignjatović je naglasio da će ta pruga imati sve karakteristike savremene evropske železnice. Kako je ukazao, nakon završetka te deonice, i rekonstrukcije pruge na deonici Beograd-Stara Pazova, od Beograda do Novog Sada, će moći da se stigne za četrdesetak, a možda čak i 30 minuta.

Generalni direktor ruskih državnih železnica "RŽD Internešenel" Sergej Pavlov je rekao da je ovo početak otvaranja brzih pruga u Srbiji, i naglasio da će svi radovi biti izvedeni u roku, uz korišćenje najsavremenije ruske tehnnologije u oblasti železničkog saobraćaja. Pavlov je istakao da će izgradnja pruge na liniji Stara Pazova - Novi Sad omogućiti lakši i brži dolazak turista do Sremskih Karlovaca, koji se nalaze na toj deonici. Pavlov je zahvalio premijeru Srbije Aleksandru Vučiću i potpredsedniku Vlade Mihajlovićevoj, koja se , dodao je, lično angažovala da do realizacije ovog projekta najzad dođe.

Izvor: B92
 
Гага":kdw2gfng je napisao(la):
Флирт у ранжирној станици Макиш.
Јуче-четвртак на брзину сам га снимио из аутобуса 55.


Video ga i ja danas na tom mestu, stvarno uživo odlično izgleda :kk:, sija crveni flirt na suncu ko zvezda petokraka u tunelu u sred mraka! :mrgreen:
 
Dorcolski44":8qsblagg je napisao(la):
ако је то каф,онда надам се да су бољи од ГСП-ових

Proizvodjac Stadler. :kafa:
 
Juce sam osim petlje kod Borce slikao radove na izgradnji drugog koloseka na pruzi ka Pancevu i mosta preko pruge i kanala Kalovita, ali nisam stigao da uploadujem zbog posla. Dakle ovo su slike 13.10 izjutra. Nemam pojma dal je slikama mesto bas na ovoj temi posto sam vise slikao most preko pruge nego samu prugu al ajde...

img20141014103356.jpg


img20141014104321.jpg


img20141014104401.jpg


img20141014104418.jpg


img20141014104439.jpg


img20141014104442.jpg


img20141014104448.jpg


img20141014104452.jpg


img20141014104504.jpg


img20141014104542.jpg


img20141014104601.jpg


img20141014104612.jpg


img20141014104935.jpg


img20141014104941.jpg


img20141014105421.jpg


img20141014105424.jpg


img20141014105427.jpg


img20141014105450.jpg


img20141014105455.jpg


img20141014105605.jpg


Sledeci post idu slike sa druge strane pruge.Moram drugi post posto je ovaj sajt za slike nenormalno iritantan...
 
Ostale slike:

img20141014105653.jpg


img20141014105706.jpg


img20141014105929.jpg


img20141014105932.jpg


img20141014110111.jpg


Sad ide onaj manji prelaz preko kanala:

img20141014110121.jpg


img20141014110202.jpg


img20141014110256.jpg


img20141014110258.jpg


img20141014110349.jpg


img20141014110354.jpg


I put ka Borci:

img20141014110416.jpg


img20141014110419.jpg



I par slika ispod Pancevca gde sam isao da odmorim.

img20141014102554.jpg


img20141014102536.jpg


img20141014102418.jpg
 
Svaka cast i sve pohvale za fotke ;)
 
Stizu novi dizeli sledece godine iz rusije 27 komada sa 12 koji su tu to ce podici putnicki prevoz na nelektrificiranim prugama od dmv ce biti u saobracaju par makosa i par svedjana
 
Proizvodjac Stadler. :kafa:
Не ја прочитах о неким кафовима па рече:
ако је то каф,онда надам се да су бољи од ГСП-ових
 
питао сам пре неколико страница, али нисам видео да је неко одговорио.
да ли знамо стање "флоте"? колико којих возова има и колико ће их бити када стигну сви ови нови? ја немам представу колико је то 40 дизела и 30 флертова...

схватио сам да су то све мањи возови, типа међуградски у најбољем случају? колико нам треба већих и да ли имамо у плану куповину вагона, ја те "веће" замишљам као локомотиву + вагоне... да ли купујемо неке нове вагоне и локомотиве и да ли нам то треба?

молио бих за анализу. унапред захвалан!
 
Vrh