Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Dobro izgleda ovaj novi Stadler za "C-jir" :mrgreen:!
Šema farbanja mi se u početku nije svidela jer me je odmah asocirala na CAF tramvaje, nisu se potrudili da pokažu neku kreativnost, ali sve u svemu deluje sasvim pristojno na šinama i daj Bože da izdrže na ovim našim prugama!
 
http://www.think-railways.com/stadler-emu-serbian-railways-tested-romanias-faurei-testing-ring/

Stadler’s first electric low-floored multiple-unit train for Serbian Railways (Zeleznice Srbije) arrived on Friday at Subotica railway station. Flirt3 will enter operations in December this year, on high-traffic suburban and regional routes.

Further testing of the four-carriage EMU will be carried on in October, at Romania’s Faurei testing ring, the largest rail test ring in South-Eastern Europe (length 20.2 km; maximum speed 200 km/h).

"Opsirnije testiranje cetvorovagonskog EMV bice sprovedeno u Oktobru na rumunskoj test stazi Fuarei."

Koji? 001/002 ili 003/004? Granicimo se sa Rumunijom a 001/002 je stigao.

Nevezano za testiranje naznacena je upotreba. High-traffic suburban=Belgrade Region=Beovoz. Regionalne su ostale van sistema Beovoza.

Dakle samo je ostalo da se vrsi medijski pritisak na Beograd da nabavi novi deo voznog parka kako najopterecenija zeleznicka trasa u celoj zemlji (BG:Voz) ne bi paradoksalno imala najstarija, zastarela, manje pouzdana i potpuno neprakticna vozila za sistem koji ih koristi.
 
Evo zasto su dvojca direktora ZS odbili potpisati ugovor sa Rusima
Zašto kasni obnova pruga

Quote:
Modernizacija pruge Ruma–Golubinci i Sopot Kosmajski–Kovačica trebalo je da počne još u junu ove godine

Obnova železničkog Koridora 10 koji se finansira iz ruskog kredita trebalo je da počne u junu, a glavni razlog zašto se to nije dogodilo jeste nezadovoljstvo naše strane ponuđenom cenom radova. Odbor direktora „Železnica Srbije” smatrao je da ti poslovi mogu da se obave jevtinije od dogovorenih 89,9 miliona dolara. Ruske državne železnice, kao investitor i glavni izvođač radova, pristali su na umanjenje od 5,6 miliona dolara. Ali za našu stranu ni to nije bilo dovoljno. Zbog tog natezanja ova građevinska sezona gotovo da je izgubljena za Koridor 10.

Ugovor za rekonstrukciju i modernizaciju šest deonica (Aneks 2 krovnog ugovora) potpisan je početkom marta. Kada je, međutim, trebalo potpisati podugovore o gradnji i cenama za svaku deonicu ponaosob došlo je do zastoja. Odbor direktora „Železnica Srbije”, koga su u to vreme činila tri izvršna direktora Dragoljub Simonović (koji je u međuvremenu smenjen sa mesta generalnog direktora), Svetozar Ćapin i Predrag Janković nije pristao na ponuđene vrednosti radova. Tražili su od ruske strane da ih umanji.

Problem su bili i rokovi. Prvobitno je bilo reči da obnova 112 kilometara pruge treba da traje 44 meseca, a potom su izvršni direktori srpskih železnica tražili da se svedu na 27 meseci.

Vladimir Jakunjin, direktor Ruskih državnih železnica za „Politiku” je rekao da je zahtev naše strane za dodatno smanjenje vrednosti radova nerealan i da oni na to neće pristati. Zbog toga se prekjuče sastao i sa ministarkom građevine, saobraćaja i infrastrukture Zoranom Mihajlović i zamolio je da se ubrza potpisivanje podaneksa za železnički Koridor 10, jer njegovo nepotpisivanje ugrožava predviđeni rok za realizaciju celokupnog projekata iz ruskog kredita. Ministarka je obećala da neće dozvoliti da projekti budu zakočeni i da će tražiti odgovornost u takvim slučajevima.

Inače, bez obzira na to što naše železnice trenutno nemaju generalnog direktora, ne postoji smetnja da preostala dva člana Odbora direktora potpišu te dokumente i da poslovi krenu s mrtve tačke.

Ruske železnice su doterale specijalizovane mašine i spremno čekaju da započnu radove na deonici Ruma–Golubinci u dužini 17,9 kilometara. Prvobitno je najavljeno da će ona biti gotova za 220 dana. Istovremeno bi trebalo da počne obnova na deonici Sopot Kosmajski–Kovačica od 18,4 kilometra.

Planirano je da početkom 2015. godine počnu radovi na delu pruge Mala Krsna–Velika Plana, a zatim na preostale tri deonice, oko Niša (Vinci–Đorđevo, Vranjska Banja – Ristovac i Bujanovac–Bukarevac). Prosečna brzina vozova na ovim deonicama je od 30 do 60 kilometara na sat, a nakon remonta biće povećana na projektovanih 80 do 120 kilometara na sat.

Ovaj posao je jedan od pet projekata, koji se finansiraju iz kredita od 800 miliona dolara, odobrenog Srbiji početkom prošle godine, a dogovorenog pre četiri godine.Mi u svemu tome učestvujemo sa 15 odsto novca. Većinu radova izvode Ruske železnice, dok je 35 odsto povereno našoj građevinskoj operativi.

Izgradnja pruge Beograd–Pančevo već je počela i tu ne postoje nikakvi problemi. Čak se ide i pre rokova. Trenutno se pregovara o kupovini 27 novih vozova u vrednosti 100 miliona dolara iz tog kredita, dok se za prugu Stara Pazova – Novi Sad i obnovu barske pruge kroz Srbiju još rade projekti i tek predstoje pregovori kao i potpisivanje aneksa ugovora.
http://www.politika.rs/rubrike/Ekono...-pruga.lt.htm
 
jedino ne rekoše kad počinju radovi tačno, kad će ti potpisi?
 
ево мало слика управљачнице
10679688_797162796993799_4391281986590707826_o.jpg

10688254_797162493660496_2134598890049879166_o.jpg

1606301_797162663660479_1618670075031005135_o.jpg


и клозета
10645261_797162593660486_4716186361382066977_n.jpg

10653737_797163243660421_4478916429931794665_n.jpg
 
Nas jubilarac nisam ocekivao da ce nas zapasti kako da ne da 1000 kom
15174335780_3b0e2360fd_b.jpg
 
Љубоморне швабе, не могу да поднесу пораз. Зато су га и вукли ка себи горе :lol:
 
А од чега је она скраћеница JIR или JIT у бијелом кругу.
 
@rasho62 Zanimljivo da na forumu koristis cirilicu a sumnjas na latinicu u "Zeleznicama Srbije" :)

Serbian_Railways.svg.png
 
Нормално је да је погрешио јер ж има кукице и горе и доле. Ја сам до скоро исто мислио да пише јир..
 
To crveno je bio logo JZ a onda su dodali plavo s i dobili ZS
 
Somi303":368od4xo je napisao(la):
Нормално је да је погрешио јер ж има кукице и горе и доле. Ја сам до скоро исто мислио да пише јир..
Такође, зато сам и рекао да нигдена возу не пише "Железнице Србије". Већина се сигурно и питала на сајму за кога је урађен овај Флирт !? Требало је да буде на возу цео натпис и изгледало би много, много лепше


Требало је то ипак да буде овако и онда би се знало и ко је и шта је:

 
mene neodoljivo,al ne znam zbog cega,taj grb toliko podseca na grb stranke sps,kao da je isti firmopisac radio stilizaciju logotipa,mozda cak i ima logike.:))))
 
Znak je odličan :) stilizovani koloseci i ćirilično slovo Ž. Šteta što su posle nakalemili ovo C i ovu užasnu tipografiju.
 
Ја овде видим и симболику, а то је преузимање ЖС од стране немачког ДБ.
 
Vrh