Steva
Advanced
- Učlanjen(a)
- 08.12.2006.
- Poruke
- 4.412
- Pohvaljen
- 8.151
milanche":39wrsf04 je napisao(la):Steva i Igor veliki + svaka cast
Stevo, evo paljbe Mesta za bicikle i osobe u invalidskim kolicima su gde su ove preklopne stolice ili imaju bas odvojeno neko mesto? Da li je na podu, zidu, (osim na ulaznim vratima) nekom nalepnicom naznaceno da je mesto predvidjeno za bicikli/ osobu u kolicima? Ovo pitam jer mnogi se prave ludi i teraju inat kad nesto jasno nije obelezeno (mada i tada).
Sledece pitanje, jesi li ulazio i u drugi izlozeni Stadler-ov Flirt3 za DB (onaj sa trouglicima)? Kako ti se cini u odnosu na njega, u odnosu na unutrasnju opremu? Kakav je u odnosu na druge izlozene EMV-ove, ako si bio u ostalima?
Ono sto mene jos malo buni, jedino nas Flirt3 ima visinu poda na ulazu 600mm, a dok ostali, pa i taj pored izlozeni DB-ov ima 780mm. Jel to neka greska u opisu na sajtu Stadler-a ili je zaista ulaz malo nizi?
Paljba obustavljena, nadam se da nije strasno
Nije strašno
@mesta za bicikle i invalide...
...su odmah preko puta ulaza u WC - slika. Samo mesto za kolica je obeleženo malom nalepnicom u donjem desnom uglu prozora do tog mesta. Inače ulaz u taj deo vagona je prilično markantno obeležen - slika
@ostala vozila
Ne nažalost nisam stigao da ih obiđem, mada s obzirom da dosta koristim vozove u De mogu reći da je naš flirt u klasi regionalnih vozova. Uglavnom je OK za manje destinacije do plafon sat i po / dva. Sedišta su relativno udobna, mada me brine materijal koji "lepo leže" ali to će budale da primete i skoro sam pa siguran da ćemo uskoro čitati vesti o pocepanim sedištima u flirtu.
Novije vozove slične kategorije DB naručuje sa utičnicama na skoro svim mestima. U prvoj klasi utičnice su ispod svakog sedišta, u drugoj klasi su između 2 sedišta.
Mislim da su ŽS ovde napravile ozbiljan propust, utičnice nisu neki veliki luksuz ali itekako ume da podigne komfort putovanja, posebno ako traju. Time bi privukli dosta mlađih korisnika koji bi onda mogli da se iživljavaju od dosade na svojim smartfonovima/tabletima, a to je značajna prednost u odnosu na autobuse.
Isto su zavese/roletne veliki minus, kada tu sunce uprži ume da bude neugodno.
Ono što mogu da pohvalim je prostranost, deluje da ima dosta lufta između mesta, ima dosta mesta za kofere, torbe i tašne ispod i iznad sedišta i tako to.
I da... boje stvarno nisu tragične, uživo deluje sasvim OK. Neko ko ne poznaje boje naše zastave sigurno bi imao utisak da je reč o normalnim servisnim bojama ŽS.
Inače u vozovima slične kategorije u De su mali bar/kafić u vozu više izuzetak nego pravilo. Ali s obzirom da ovaj naš flirt pretenduje da bude intercity voz u Srb mislim da su trebali da ostave mesto makar za kafe/snek automat.
Naš ulaz je zaista niži, data paper za naš flirt. A s obzirom sa kojim tempo ide obnova stanica u srb možda je i bolje tako...