W
WLABmz
Guest
Цене карата за Регио возове су редовне по истом тарифнику по км као на целој мрежи, а за Соко посебне. За Регио се цене могу мењати само кад се промене цене за све возове у земљи уз исти ниво поскупљења свугде.
Шта фали Кинезима Фусињ 200 на пример? Сигурно би било и брже и јефитније него све остало.
Или макар локомотиве, а вагоне да се напрегнемо да сами направимо.
Нисам знао за то, мислио сам да је план да цену км одређују и други фактори јер... брза пруга. Пре пуштања пруге спекулисало се о цени карте за Соко, најављена је значајно виша цена а ово сада треба да је промо период. Мислио сам да се промо односи и на регио.Цене карата за Регио возове су редовне по истом тарифнику по км као на целој мрежи, а за Соко посебне. За Регио се цене могу мењати само кад се промене цене за све возове у земљи уз исти ниво поскупљења свугде.
Cena karte će samo porasti za Soko na 600 din u jednom i 1000 din povratna. Toliko povećanje na broj putnika svakako neće uticati. Samo je potrebno još kapaciteta. Kiss šestodelni, Kiss sinhron, lok+vagoniЈош увек важе промотивне цене, посебно за Соко, зато је увек и пун и распродат сатима унапред а многи који не могу соколом иду на регио. До раста цена карата ће свакако доћи, пре или касније, постепено. Неминовно је. Добро је што су изашли са овим промо ценама, да врате људе на железницу, то има и те како смисла али промо период неће трајати довека. Лепо је видети да има путника али када дође до раста цена смањиће се и број путника, не драстично али хоће. Нове гарнитуре су неопходне и за ту линије и за друге линије као и тактни ред вожње за регио са поласцима на сваких сат времена без рупа. Ако постоји пруга на којој је могуће организовати тактни ред вожње без искакања онда је то ова нова пруга. Штета је то не искористити.
По хиљадити пут - слободни профил кинеских пруга је шири, те су возови шири и нису компатибилни са европским пругама осим појединих пруга бившег источног блока.
Само даинапоменем да ми већ имамо кинеске локомотиве у ТЕНТ, Македонци имају ДМВ.
Зна ли се кад Вестбан добија прве примерке?
Нисам знао за то, мислио сам да је план да цену км одређују и други фактори јер... брза пруга. Пре пуштања пруге спекулисало се о цени карте за Соко, најављена је значајно виша цена а ово сада треба да је промо период. Мислио сам да се промо односи и на регио.
Истакао бих само да не би био толики "покољ" у регио возовима да има довољно места у Соколу. Велики део путника уствари не може да купи карту за Сокола, и онда се то прелива на регио. Тако да није решење само набавка додатних Флиртова, већ треба хитно кренути и у повећавање броја Кисева.
Зна ли се кад Вестбан добија прве примерке?
Градоначелница Ниша је у неком интервјуу говорила о измештању као "предуслову са боље просторно планирање и развој града" тако да мислим да ће се, уколико се пруга буде уклањала, ту ићи на проширење друмских саобраћајница, бициклистичка стаза итд. Како сам разумео, планирана обилазница би требало да иде паралелно са АП до петље Ниш исток и да се уклопи са пругом Зајечар - Ниш и тако уђе у град. Помиње се и нова станица у близини аеродрома. Зна ли неко како ће тачно нови чвор да изгледа?
23 karte za Srbiju, a 8537 za Nemacku.There is a quota of travel passes set for each country.