mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.673
- Pohvaljen
- 10.718
Kamionska koja je pored nje.Шта ли ће њихову дизалицу да извуче онда?
Kamionska koja je pored nje.Шта ли ће њихову дизалицу да извуче онда?
Kamionska koja je pored nje.
Lik je ladno ukapirao da ne rade signali i PP...Vozio se i barskom prugom, kao i kroz Bosnu, ali izgledaa se žestoko smorio u sve tri zemlje, jer praktično nije mogao da uhvati voz koliko su retko nailazili, nije ovo Rusija da ti voz naleti svakih 10min
Lik je ladno ukapirao da ne rade signali i PP...
Kako je pruga prošla tehnički prijem ako ne radi signalizacija i PP?!
...a da, nije prošla, bilo je bitno da se pusti što pre da bi mogli da zatvore ka NS.
Lagane vožnje sanirane.Па то ти je стање редовно на железницама у Србији. Чуди ме да то не знаш. Ено ти и скоро ремонтована пруга Јајинци - Мала Крсна након трогодишњег епског ремонта и даље не ради сигнализација, а на деоници има и лаганих вожњи.
Nejasno mi je zašto se insistiralo na kompletnoj zameni voznog parka kada to ne rade ni mnogo bogatije zemlje od nas. Da istovremeno imamo vagone i Flirtove ne bi bilo tih problema.Trenutno svuda vlada nestašica voznih sredstava
Nejasno mi je zašto se insistiralo na kompletnoj zameni voznog parka kada to ne rade ni mnogo bogatije zemlje od nas. Da istovremeno imamo vagone i Flirtove ne bi bilo tih problema.
Lagane vožnje sanirane.
Zato što u marketinškom smislu odlično zvuči, uspeli smo za razliku od bivših da kupimo za sve linije nove vozove, glasajte za nas na izborima....Nejasno mi je zašto se insistiralo na kompletnoj zameni voznog parka kada to ne rade ni mnogo bogatije zemlje od nas. Da istovremeno imamo vagone i Flirtove ne bi bilo tih problema.
Svaki put mu se javim u pola noći kad mu prođem pored kuće.Симоновић би био поносан.
Znam, naravno, ali mi je zanimljivo što je lik ukapirao celu situaciju jednim pogledom.Па то ти je стање редовно на железницама у Србији. Чуди ме да то не знаш. Ено ти и скоро ремонтована пруга Јајинци - Мала Крсна након трогодишњег епског ремонта и даље не ради сигнализација, а на деоници има и лаганих вожњи.
Zato što svaka bu**** zna da uzme kredit i kupi sve novo, pogovoto ako ga ne otplaćuje iz svog džepa.Nejasno mi je zašto se insistiralo na kompletnoj zameni voznog parka kada to ne rade ni mnogo bogatije zemlje od nas. Da istovremeno imamo vagone i Flirtove ne bi bilo tih problema.
Када су Флиртови почели да стижу, ја сам мислио да ће дотадашње композиције вагона са локомотивом остати у саобраћају и да ће бити појачани тактови линија, тј. да ће Флирт ићи на додатне поласке. Нажалост идеја је била да се све што може пребаци на гарнитуре.Nejasno mi je zašto se insistiralo na kompletnoj zameni voznog parka kada to ne rade ni mnogo bogatije zemlje od nas. Da istovremeno imamo vagone i Flirtove ne bi bilo tih problema.
Nažalost, tako je ispalo. Očigledno nije bilo novca i za nove Flirtove i za obnovu postojećeg voznog parka.Када су Флиртови почели да стижу, ја сам мислио да ће дотадашње композиције вагона са локомотивом остати у саобраћају и да ће бити појачани тактови линија, тј. да ће Флирт ићи на додатне поласке. Нажалост идеја је била да се све што може пребаци на гарнитуре.
Svaki put mu se javim u pola noći kad mu prođem pored kuće.
Znaš li ti da je za vreme svoje "vladavine" hteo da progura internu naredbu da ne smemo da sviramo na tom delu pruge.
Retard.
Treba oprezno razmisliti kada stignu novi Flirtovi kako ćemo da ih uposlimo, počev od toga moramo da obezbedimo broj garnitura u budućnosti za pravac ka Leskovcu, u Kraljevačkom čvoru, ka Subotici, ako krenemo da se zanosimo sa nekim novim linijama, opet ćemo upasti u košmar nedostatka voznih sredstava, ličnog sam mišljenja da će nam trebati još EMV-a u budućnosti ako želimo ozbiljniji Red Vožnje na Srpskim prugama...