Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Vozio se i barskom prugom, kao i kroz Bosnu, ali izgledaa se žestoko smorio u sve tri zemlje, jer praktično nije mogao da uhvati voz koliko su retko nailazili, nije ovo Rusija da ti voz naleti svakih 10min:D
Lik je ladno ukapirao da ne rade signali i PP...

:violina:

Kako je pruga prošla tehnički prijem ako ne radi signalizacija i PP?!

...a da, nije prošla, bilo je bitno da se pusti što pre da bi mogli da zatvore ka NS.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Lik je ladno ukapirao da ne rade signali i PP...

:violina:

Kako je pruga prošla tehnički prijem ako ne radi signalizacija i PP?!

...a da, nije prošla, bilo je bitno da se pusti što pre da bi mogli da zatvore ka NS.

Па то ти je стање редовно на железницама у Србији. Чуди ме да то не знаш. Ено ти и скоро ремонтована пруга Јајинци - Мала Крсна након трогодишњег епског ремонта и даље не ради сигнализација, а на деоници има и лаганих вожњи.
 
Па то ти je стање редовно на железницама у Србији. Чуди ме да то не знаш. Ено ти и скоро ремонтована пруга Јајинци - Мала Крсна након трогодишњег епског ремонта и даље не ради сигнализација, а на деоници има и лаганих вожњи.
Lagane vožnje sanirane.
 
Nejasno mi je zašto se insistiralo na kompletnoj zameni voznog parka kada to ne rade ni mnogo bogatije zemlje od nas. Da istovremeno imamo vagone i Flirtove ne bi bilo tih problema.

Због некомпетенције, недостатка стратегије и потпуног урушавања система услед тога.
 
Nejasno mi je zašto se insistiralo na kompletnoj zameni voznog parka kada to ne rade ni mnogo bogatije zemlje od nas. Da istovremeno imamo vagone i Flirtove ne bi bilo tih problema.
Zato što u marketinškom smislu odlično zvuči, uspeli smo za razliku od bivših da kupimo za sve linije nove vozove, glasajte za nas na izborima....:)

Sećam se kada se Mirković kandidovao za gradonačelnika u Zaječaru pre desetak godina, spustilu su 3 Ruskinje u Zaječar, nakon izbora vratili su 711 u svoj domicil..

U realnosti, broj novih motornih vozova nije mogao da pokrije sve, i od tada imamo taj pad broja vozova..

Treba oprezno razmisliti kada stignu novi Flirtovi kako ćemo da ih uposlimo, počev od toga moramo da obezbedimo broj garnitura u budućnosti za pravac ka Leskovcu, u Kraljevačkom čvoru, ka Subotici, ako krenemo da se zanosimo sa nekim novim linijama, opet ćemo upasti u košmar nedostatka voznih sredstava, ličnog sam mišljenja da će nam trebati još EMV-a u budućnosti ako želimo ozbiljniji Red Vožnje na Srpskim prugama...
 
Eno ga, iskoči kao vampir ponekad u ULJŽ-u sa svojim komentarima, da nas podseti na njegovo postojanja..:love::violina:
 
Па то ти je стање редовно на железницама у Србији. Чуди ме да то не знаш. Ено ти и скоро ремонтована пруга Јајинци - Мала Крсна након трогодишњег епског ремонта и даље не ради сигнализација, а на деоници има и лаганих вожњи.
Znam, naravno, ali mi je zanimljivo što je lik ukapirao celu situaciju jednim pogledom.
 
У вези ових ликова што се возе по вагонима... Како им напон није проблем? Шеткају се слободно под мрежом, а мало-мало па на ТВ чујем како је неког клинца напон убио јер је се попео и био близу мреже. Не разумем се уопште у такве ствари па ме баш занима.
 
Nejasno mi je zašto se insistiralo na kompletnoj zameni voznog parka kada to ne rade ni mnogo bogatije zemlje od nas. Da istovremeno imamo vagone i Flirtove ne bi bilo tih problema.
Zato što svaka bu**** zna da uzme kredit i kupi sve novo, pogovoto ako ga ne otplaćuje iz svog džepa.
 
Nejasno mi je zašto se insistiralo na kompletnoj zameni voznog parka kada to ne rade ni mnogo bogatije zemlje od nas. Da istovremeno imamo vagone i Flirtove ne bi bilo tih problema.
Када су Флиртови почели да стижу, ја сам мислио да ће дотадашње композиције вагона са локомотивом остати у саобраћају и да ће бити појачани тактови линија, тј. да ће Флирт ићи на додатне поласке. Нажалост идеја је била да се све што може пребаци на гарнитуре.
 
Када су Флиртови почели да стижу, ја сам мислио да ће дотадашње композиције вагона са локомотивом остати у саобраћају и да ће бити појачани тактови линија, тј. да ће Флирт ићи на додатне поласке. Нажалост идеја је била да се све што може пребаци на гарнитуре.
Nažalost, tako je ispalo. Očigledno nije bilo novca i za nove Flirtove i za obnovu postojećeg voznog parka.
Mogli su bar da stave u neki storage negde da sede svi ti vagoni itd, da ih bar čuvaju od vandala i većih oštećenja i da se u jednom trenutku potpuno obnove.
 
Тад је доста вагона било у возном стању. Одлучено је само да се паркирају без одржавања а могли су још да возе. Са већим такток железница би била конкурентнија и људи би могли да се чешће ослоне на њу у својим путовањима.
 
Svaki put mu se javim u pola noći kad mu prođem pored kuće. 😉😉😉
Znaš li ti da je za vreme svoje "vladavine" hteo da progura internu naredbu da ne smemo da sviramo na tom delu pruge.
Retard.

Само удри. Штета што немате руску Т9 сирену, да ударите по басу 😈

Treba oprezno razmisliti kada stignu novi Flirtovi kako ćemo da ih uposlimo, počev od toga moramo da obezbedimo broj garnitura u budućnosti za pravac ka Leskovcu, u Kraljevačkom čvoru, ka Subotici, ako krenemo da se zanosimo sa nekim novim linijama, opet ćemo upasti u košmar nedostatka voznih sredstava, ličnog sam mišljenja da će nam trebati još EMV-a u budućnosti ako želimo ozbiljniji Red Vožnje na Srpskim prugama...

Број расположивих гарнитура ће и кад стигну нови Флиртови бити пресмешан за земљу ове величине. Мађарска има 20 пута више полазака по глави становника него Србија.

За нове линије и повећање броја полазака потребне су инвестиције од више милијарди евра у виду нових гарнитура, нових депоа по Србији, ангажовања нових запослених, за шта је потребно повећање плата и оптимизација школовања, као и ремонтоване и модернизоване пруге, како једна гарнитура може одрадити више полазака у току дана.

Ти сад, као пример имаш један Флирт ангажован за један круг Београд - Пријепоље - Београд дневно. Да је барска пруга у стању максималних пројектованих брзина, та једна гарнитура и то исто особље би могли одрадити два круга на истој релацији дневно. Дакле, уз ангажовање исто гарнитура и особља може се остварити дупло више полазака, дупло више карата продати и самим тим се и особље може боље платити, јер је за исто време одрадило дупло већи посао.
 
Lepo jutro na pruzi Prahovo-Zaječar...🙂
U brdima inje, a u ravnici magla i sunce, obično je vreme dosadnije, pa sam iskoristio da okinem jednu fotku:

PSX_20230108_085446.jpg
 
Nisam znao da je i to moguće, da nekoga privedu za ono što piše na forumu, šališ se ili?
 
Moguće je ako se nekome upućuju pretnje i sl.
 
Vrh