Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

У вези ових ликова што се возе по вагонима... Како им напон није проблем? Шеткају се слободно под мрежом, а мало-мало па на ТВ чујем како је неког клинца напон убио јер је се попео и био близу мреже. Не разумем се уопште у такве ствари па ме баш занима.
Ovaj sigurno ima iskustva i dovoljno predostrožnosti (barem se tako čini), a i vozio se baš svuda tako da kapiram da razume sve opasnosti i penjanja na voz, i silaska i slično (i ako ovo što radi jeste opasno bez sumnje). Uglavnom ovakvi likovi, par njih koje pratim, znaju tačno i kakvim se vozovima i vagonima može voziti a kakvim ne, penju se uglavnom na ove obične kako ih oni zovu "gondole" ne znam kako se to kaže na srpskom ali ove gde je ugalj i tako to, ne pentraju se po putničkim vagonima i slično...
 
Mene su priveli zbog fejsbuka, ne konkretno zbog foruma.... Takodje pretili su i iz vladajuće stranke. Sns ne voli kad pišeš istinu.

Vodio sam nekad lokalni sajt, opoziciona orijentisan, pa su često zvali.Nekad i pretili
Ups, zaboravio sam. Jurili su me i zbog foruma, ali ne ovog.



Elem, N1 objavio da je iskliznula dizalica.

Na twiteru pišu da se prevrnula zajedno sa cisternom koju je pokušala da podigne.

Onog novinara su priveli jer je hteo da to sve snimi dronom. Nisam ni znao da je svako poletanje dronom ilegalno ako nemas dozvolu.
 
Јесте. Али ми је чудно да користи дрон а да нема дозволу.
 
Зависи који дрон је у питању. Постоји разлика. Ако је дрон лакши од 250 грама не мора да се региструје и није потребна дозвола. Наравно, постоје и друга ограничења, дрон не може да се подиже у непосредној близини аеродрома, изнад војних објеката, пешачких зона, школа, места где се налази велики број људи типа концерти и слично.
 
Nažalost, tako je ispalo. Očigledno nije bilo novca i za nove Flirtove i za obnovu postojećeg voznog parka.
Mogli su bar da stave u neki storage negde da sede svi ti vagoni itd, da ih bar čuvaju od vandala i većih oštećenja i da se u jednom trenutku potpuno obnove.
Prošle godine su sredili dva komada ako se ne varam. Zna li iko da li se planira još neki (značajniji) broj?

Ja sam mislio da su otpisali sve osim Z1, kušeta i onog nesretnog restorana.
 
Тај несретни ресторан је исто Z1, а има их укупно три.

Прошле године су изашли 3 Аl и 1 АBm вагона са ремонта.
 
Ups, zaboravio sam. Jurili su me i zbog foruma, ali ne ovog.



Elem, N1 objavio da je iskliznula dizalica.

Na twiteru pišu da se prevrnula zajedno sa cisternom koju je pokušala da podigne.

Onog novinara su priveli jer je hteo da to sve snimi dronom. Nisam ni znao da je svako poletanje dronom ilegalno ako nemas dozvolu.
Jeste, čak i kad svatove snimaju dronom moraju da imaju dozvolu i to tačno se zna šta i gdje mogu da snimaju.
Realno svako od nas bi mogao nabaviti dron pa špijunirati i snimati kojekoga, tako da mislim da na Zapadu nije dozvoljeno uopšte podizati dron bez dozvole.
 
Smaram malo sa cisternama :D Bugari detaljno izveštavaju šta se dešava kod nas a naši mediji prenose njihov tekst. Naši zvanični se prave mrtvi.

Pirotske cisterne: Bugarska dizalica se nagnula na jednu stranu
Nije bilo povređenih, to je bio tehnički problem, rekao je šef bugarskog tima za bTV
KANNA RAČEVA, Objavljeno u 8:17 AM Jan 8, 2023
Incident sa bugarskom opremom, koji se od juče koristi za uklanjanje cisterni u blizini Pirota, a koje su za Božić izašle iz šina. Šef bugarskog tima Emil Simeonov izjavio je za bTV da niko nije bilo povređenih kada je nagnut kran od 50 tona.
Bugarska šalje pomoć Srbiji za voz koji je iskočio iz šina
Područje oko cisterni koje su se okrenule u reci Nišavi je blokirano, saobraćaj preusmerava policija
On je dodao da je to bio tehnički problem kada se podlegne šinama. Ona će biti uklonjena nakon zaustavljanja puštanja amonijaka iz jedne od cisterni koje treba da se premeste, rekao je Simeonov, objašnjavajući da neće biti odlaganja plana za premeštanje tenkova.

"Trenutno je u toku operacija podizanja i postavljenja iskliznulih cisterna vagona na šine i njihovog uklanjanja sa mesta nesreće. Juče je trebalo da budu podignuta dva vagona cisterne. Jednog od njih smo morali da stavimo na šine i odemo na Pilot stanicu. Rezervoar je stavljen na šine i povukla ga je lokomotiva. Usledila je veoma duga i teška operacija u lošim uslovima. Iz druge cisterne, koja je ležala na zemlji, i morala da ustane, došlo je do curenja amonijaka. Radilo je vrlo precizno veoma sporim tempom ", objasnio je Simeonov.

Pomažemo iskliznulim cisternama u Pirotu sa specijalizovanom opremom i stručnjacima
Prema rečima srpskih vlasti, nivo amonijaka je sada dovoljno bezbedan
On je dodao da treba napraviti dodatni put za pomeranje krana.
Reprodukuj video
"Danas, prema rasporedu, mi, bugarska grupa sa opremom, nemamo šta da desilo i kada se cisterna isuši, biće nam dozvoljeno da uđemo u to mesto", rekao je Simeonov.

prevod: Microsoft Translator
 
Ваљево вечерас. Стално иста прича вече пред први радни дан након празника. Постоји ли неко у Србија возу да се сети да дода синхрон...

Nema garnitura jer Panvoz,... Mogu samo da pute lokomotivu + Z1 od dnevnog barca
 
a pitanje njene rentabilnosti je pod znakom pitanja, smatra stručna javnost.
Ne znam ko je očekivao da linija bude rentabilna, naravno da su je napravili tako da ne smeta lopovsko-koruptivnom projektu zvanom "Pantransport" a da s druge strane mogu da kažu "evo, uradili smo ono što su od nas tražili građani, znate mi ih slušamo".
 
1673266488020.png




 
Očigledno u železnicama ne postoji iko ko razmišlja da u sezoni praznika treba pojačati kapacitete za razliku od autoprevoznika koji na isti polazak pošalju po 3-4 autobusa. Da li će ubaciti sihnron, klase ili možda uvesti vanredni polazak, to je na njima, ali poenta je da niko ne ostane bez mesta.
 
Mogu da razmišljaju koliko hoće.
Nema vozova. Kraj.

Fun Fact: ni autobuski prevoznici ne uvode više od par dodatnih buseva po liniji, ali se kod njih bar rezerviše karta unapred.
 
Плус што нема међународних возова, а колоне по границама, људи и по 10 сати чекали јуче. Тих дана је воз до Загреба, Љубљане, Будимпеште и Беча увек био најбрже превозно средство.
 
Прекопотребни су нови возови. Путујем сваки дан региом за Нови Сад, и у децембру ми се десило да сам у три недеље седео само два пута. А оно што је било у првим данима јануара... оно је хаос. Отворе се врата и само зид људи стоји, и то на почетној. И наравно угасе продају карата већ једно пола сата раније, да се не види полазак у систему (редовно то раде). Доживео сам да видим у Старој Пазови да људи не могу да уђу у воз и да изговарају реченицу "ма чекамо следећи", а следећи је тек за сат времена. Дотле је дошло.

Истакао бих само да не би био толики "покољ" у регио возовима да има довољно места у Соколу. Велики део путника уствари не може да купи карту за Сокола, и онда се то прелива на регио. Тако да није решење само набавка додатних Флиртова, већ треба хитно кренути и у повећавање броја Кисева.

Издржаћемо некако до јесени и стизања нових Флиртова, а онда морају да пусте такт за регио на сваких сат времена (а не као сада са рупама од по 2 сата, па онда полазак после рупе препун) и синхроне. У супротном могу само да изгубе путнике после овог почетног замаха ако се наставе овакви услови путовања.

20230102_130915.jpg
20230102_162817.jpg
 
Ljudi se zavaravaju oko privatnosti na internetu.

Anonimnost na internetu ne postoji. Zapravo postoji u meri možeš da anonimno zezaš nekog random anonimnog lika. U trenutku kad nekom velikom igraču ozbiljno zasmetaš, ne boj se, naći će te pre nego pantera iz Apatina.
 
Још увек важе промотивне цене, посебно за Соко, зато је увек и пун и распродат сатима унапред а многи који не могу соколом иду на регио. До раста цена карата ће свакако доћи, пре или касније, постепено. Неминовно је. Добро је што су изашли са овим промо ценама, да врате људе на железницу, то има и те како смисла али промо период неће трајати довека. Лепо је видети да има путника али када дође до раста цена смањиће се и број путника, не драстично али хоће. Нове гарнитуре су неопходне и за ту линије и за друге линије као и тактни ред вожње за регио са поласцима на сваких сат времена без рупа. Ако постоји пруга на којој је могуће организовати тактни ред вожње без искакања онда је то ова нова пруга. Штета је то не искористити.
 
Vrh