Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Izgleda da je danas došlo do naleta lokomotive i defektnog voza izmedju Resnika i Bele Reke..
Po pisanju sa društvene mreže, jedan voz je završio sa defektom na otvorenoj pruzi, poslata je pomoćna lok iz Resnika, kočnica je izgleda zakazala na pomoćnoj lok i mv nije mogao da ukoči...
U principu, ono što je sigurno jeste da je SKG ostao bez još jedne lokomotive...
Kako li je ovo prošlo bez ijednog novinara pa čak opozicionih?



Kako je prosao prvi dan Pančevca, kakva je popunjenost bila?


https://www.facebook.com/1000697729...GpAGF9Sw3gcnL2waCN5B3k2K3HaKvzFz2fZl/?app=fbl


Gagi ga je fotkao.
 
@mvbg1 Znaci prelazi tj,rampe funkcionisu a signalizacija ne? Tj ovaj signal ne vazi:

Pogledajte prilog 151818
Ovakav kontrolni signal ne postoji na pruzi sa Telekomandom, drugačiji je sistem kontrole ispravnosti uređaja putnih prelaza...Uređaj na putnom prelazu(rampa) funkcioniše po drugom principu, za učesnika u drumskom saobraćaju može da se uključi ili ne, zavisno od tehnologije izrade uređaja...
 
Na svim kraljevačkim linijama je ovako, i to već mesecima.

Redovno pratim sajt Srbija Voza, i ne sećam se kada je zadnji put ostvaren bilo koji polazak iz Kraljeva za Lapovo, Požegu, Jagodinu ili Rudnicu. Šalterska služba na toj stanici slobodno može na produženi godišnji odmor, pošto putnički vozovi faktički ne saobraćaju, bez obzira što ih ima u redu vožnje. Dok ne stignu nove garniture u avgustu, prodavci karata tamo nemaju šta da rade.
Ovo apsolutno nije tačan podatak, vozova ima svakodnevno na tim linijama...od novog reda vožnje je malo manje vozova ka Čačku i Požegi (što je ipak velika primedba za Srbija voz), ali sve redovno funkcioniše..
 
Kako masinovodja u tom slucaju vidi da li je prelaz obezbedjen?
Prelaz je u zavisnosti sa izlaznim signalima stanice, ili signalima APB odseka...Ukoliko prođe pored glavnog signala koji je na pojmu "stoj", obavezno je zaustavljanje ispred svih putnih prelaza koji se nalaze do sledećeg glavnog signala...informaciju da je neophodno zaustavljanje iz "tih i tih" razloga dobija fonogramom ili pisanim nalogom
 
Ovo apsolutno nije tačan podatak, vozova ima svakodnevno na tim linijama...od novog reda vožnje je malo manje vozova ka Čačku i Požegi (što je ipak velika primedba za Srbija voz), ali sve redovno funkcioniše.
Otvori sajt Srbija Voza pa ćeš videti (naravno u slučaju da uspeš da pronadješ informaciju u moru otkazanih BG vozova), nije baš da se otkazuje svaki voz u Kraljevačkom čvoru, ali su vozovi za Požegu i Lapovo potpuno nepouzdani, pa sam direktor SV-a je priznao to...
Trenutno svuda vlada nestašica voznih sredstava, samo što je ponegde to i više izraženo i vidu otkazivanja...
 
Otvori sajt Srbija Voza pa ćeš videti (naravno u slučaju da uspeš da pronadješ informaciju u moru otkazanih BG vozova), nije baš da se otkazuje svaki voz u Kraljevačkom čvoru, ali su vozovi za Požegu i Lapovo potpuno nepouzdani, pa sam direktor SV-a je priznao to...
Trenutno svuda vlada nestašica voznih sredstava, samo što je ponegde to i više izraženo i vidu otkazivanja...
Ja skoro svakodnevno putujem tim vozovima, živim u Čačku, i radim na železnici....
 
Dobrodošao na forum..
Ako je tako onda odlično, ali ono što primećujem od mojih prijatelja iz tih krajeva i napomenama u Srbija Vozu govori drugačije, pogotovo za liniju Kraljevo-Lapovo...
 
Stiže dizalica Železnica Bugarske. Da li mi zapravo nemamo službu koja bi ovo samostalno mogla da ukloni ili su drugi razlozi u pitanju?

 
Мислим да имамо и ми железничку дизалицу у Краљеву, она је беше ангажована у Биочу.
 
Мислим да имамо и ми железничку дизалицу у Краљеву, она је беше ангажована у Биочу.
Beogradska je korištena u Bioču. Kraljevačka je na remontu u Smederevu a možda je i izašla sa remonta u skorije vreme. Nisam siguran.
Verovatno postoji neki razlog zašto ne može da se koriste naše dizalice.
Možda sama blizina nadvožnjaka od auto-puta smeta da naše dizalice priđu iz pravca Niša pa mora da se koristi Bugarska koja je transportovana od strane Dimitrovgrada.
Kažem možda, nisam siguran al tako mi logika govori.
 
Tako je, postoji dizalica stacionirana u Kraljevu, baš je sad u Decembru izašla sa RO iz "Želvoza"...

Možda lupam, ali moguće da je potrebno da dizalica diže cisterne iz pravca Dimitrovgrada, a ne iz Niša, a samim tim onda je onemogućen rad Srpske dizalice...

Ne znam, meni sam ovo pada na pamet..

P.S. Vidim da je mbvg1 dao sličan odgovor..:)
 
Vozio se i barskom prugom, kao i kroz Bosnu, ali izgledaa se žestoko smorio u sve tri zemlje, jer praktično nije mogao da uhvati voz koliko su retko nailazili, nije ovo Rusija da ti voz naleti svakih 10min:D
 
Mislim da sam istog lika gledao kako trči po vozu ka Dimitrovgradu.
 
Dosta medija i lica iz politike je u poslednjih nekoliko dana krenulo da se bavi stanjem železničke infrastrukture kroz Zaječar..

Iznete su razne tačne, ali i netačne tvrdnje, kako god bilo stanje i jeste loše, za razliku od deonice Knjaževac-Grljan na kojoj je odradjeno par infrastrukturnih radova u vidu zamene pojedinačnih pragova kao i dopune tucanika, takvi radovi nisu radjeni na deonici Zaječar-Grljan te je ova deonica ostavljena u izuzetno lošem stanju...

Pred puštanje pruge u rad za teretni saobraćaj u Avgustu 2021, prošla su podbijačica i plug, reklo bi se da je podbijačica napravila još veću štetu, jer su pragovi truli, a samim tim nisu mogli da izdrže rad te mašine..

Elem, ostalo je još nekoliko meseci do početka remonta pruge, sadašnje stanje je ovakvo:

DSC_0735.jpg


DSC_0738.jpg


DSC_0739.jpg


DSC_0749.jpg


DSC_0741.jpg


DSC_0744.jpg


Tip šina na ovoj pruzi je M 49, proizvodnja je domaća (Zenica), ako je verovati natpisu na šini godina proizvodnje je 1970, no treba naglasiti da postoje i starije šine na ovoj deonici proizvedene krajem 40tih...
DSC_0799.jpg


Signalizacija je u redu..
DSC_0803.jpg
 
Mislim da sam istog lika gledao kako trči po vozu ka Dimitrovgradu.
Ne, to je "Shiey" iz Litvanije čini mi se, on ima celu seriju klipova sa Balkana, Srbije, CG, Bosne, Hrvatske pa i Evrope, ovaj je prvi put u Srbiji. Volim da ga gledam, pogotovo jer pokazuje neke predele i mesta gde verovatno nikad u životu neću kročiti, kao npr. Vorkuta, Vladivostok, Sahalin, Staljinovu "Polarnu železnicu" i slično...
 
Prevrću se vagoni i u Sloveniji.
U stanici Zidani most, prevrnuo se austrijski specijalni vagon za teški transport. Povređeno je prateće osoblje vagona.
Prevozili su teški tranformator i strahuje se od izlivanja ulja u reku Savu.

IMG-c5ed406b55d9954c3d21849d9fa42c62-V.jpg
 
Шта ли ће њихову дизалицу да извуче онда?
 
Vrh