Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Radnik infre izgleda zatekao krađuu pa pretučen

 
U planu je uvođenje vozova Novi Sad-Beograd-Pančevo čim stignu nove garniture u drugoj polovini sledeće godine. Info je sa instagram naloga Ivana Bulajića v.d. generalnog direktora Srbija Voza (U komentarima na jednoj objavi).
Trenutno kubure sa flirtovima i jedva pokrivaju sadašnji red vožnje.
Na rešenju za perone na vuku i pančevcu trenutno radi infra
 
Коначно :D Тај воз би значио чак и да прескочи стајања на Вуку и Панчевцу за почетак. Ево предлог за још један пролазни воз кроз БГ, нек споје Вршачки и Зворнички воз на неким поласцима.
 
Je ли то значи да тада више неће ићи теретни кроз врачарски и дедињски тунел, или само неће током дана ићи ?
 
Velika nezgoda na barskoj, pala mreža i demolirala komplet kompoziciju voza za Bar.
 
Velika nezgoda na barskoj, pala mreža i demolirala komplet kompoziciju voza za Bar.
IMG-699fd8a280da0c120840e7ae0c80fe53-V.jpg
IMG-00c0d5f973d1fd2952f67af7ae88267b-V.jpg
IMG-4f1f3d2906d634559681403f1c4cc1b5-V.jpg
 
Ово више ниje нормално. Стандарди безбедности на железничким пругама у Србији су на тако ниском нивоу, да је то језиво. Како је уопште могуће да се стуб КМ овако искриви и преломи?
 
Aleluja! Direktor pročitao na Beobildu.
U sustini Dijagram.rs, čiji smo osnivaći par nas sa foruma, pisao je Ivanu Bulajiću sa takvim predlogom jer smatramo da bi efikasno koristilo resurese (garniture) i kapacitet. Poslali predlog, on odgovorio da je to u planu čim dođu nove garniture. Pokušaćemo u narednom periodu da stupimo u direktiniji kontakt
 
Ово више ниje нормално. Стандарди безбедности на железничким пругама у Србији су на тако ниском нивоу, да је то језиво. Како је уопште могуће да се стуб КМ овако искриви и преломи?
Za ovo su krivci kradljivci sekundarnih sirovina. Najverovatnije Romi, ne govorim to iz nekih hejtersko-rasističkih razloga, već su prosto oni ti koji se bave krađom i preprodajom metala. To nije nikakva tajna ili tabu.
Ako dobro vidim, uništena su dva vagona. Sad, da li se mogu sanirati je dobro pitanje.
 
Како је уопште могуће да се стуб КМ овако искриви и преломи?
Pa moguće je. "Milion" puta do sada se desilo da prilikom kidanja mreže dođe i do oštećenja samih stubova KM-a. Bilo je čak i kidanja istih iz temelja samo što tada na svu sreću nije bilo ovakvog oštećenja kompozicije.
U svakom slučaju treba sačekati konačan rezultat istrage komisije za vanredne događaje IŽS i SV.
 
Коначно :D Тај воз би значио чак и да прескочи стајања на Вуку и Панчевцу за почетак. Ево предлог за још један пролазни воз кроз БГ, нек споје Вршачки и Зворнички воз на неким поласцима.
Dijagram.rs će predložiti da postoji taktni voz od sat vremena NS-BG-PA kao i da Vršački, Zrenjaninski i novouvedeni PanVoz zajedno daju takt od sat vremena iz Zemuna do Pančeva. Time bi imali takt od 30 min BG-PA

P.S. Verujemo da će biti ozbiljnih problema sa kapacitetom na liniji NS-BG-PA, flirt to neće moći da podnese. Moraće ili sinhron (problem na K. parku i toši) ili nova garnitura višeg kapaciteta (KISS za Regionalni saobraćaj, ali bi stigao za koju godinu ako se sad naruči), Flirt takođe ima manjak vrata za ovakvu liniju, dosta će se guibiti na ukrcavanju/iskrcavanju u Beogradskom delu trase.
 
Poslednja izmena:
Kad počinju da stižu?
Nove garniture? Niko ne zna, ja sam čuo kraj godine, a Bulajić spominje drugu polovinu sledeće godine. Lično mislim da će biti sledeće godine.

Što se tiče nesreće, šteta ne izgleda toliko velika kao što je predstavljaju, prozori će se lako zameniti, a kontaktna mreža popraviti. Hvala bogu što se ovo nije desilo tokom sezone, ne bi imali vagona dok se popravljaju, mada i sada je loš trenutak jer su petak i nedelja najprometniji na ovoj liniji.
 
Po ko zna koji put imamo incident na železnici us povike "srećom bez povređenih". U svim tim slucajevima sreća je što je brzina smanjena pa voz samo stane...
 
Moja greška, nešto sam na trenutak prebacio da se ovo desilo ka Kosjeriću..
Sad mi je zapravo jasno što voz nije ranije stao nego izlomio ovoliko.
 
Poslednja izmena:
Hjuman rajts industrija nije u interesu jake železnice ni obrnuto.
Jezivo ali tačno zvuči činjenica da samo u totalitarnim režima nema ovakvih problema.
 

Prilozi

  • 5B39F853-DC6D-4C68-A3B7-4F3E3BEFE9F0.jpeg
    5B39F853-DC6D-4C68-A3B7-4F3E3BEFE9F0.jpeg
    214,6 KB · Pregleda: 165
Da li si siguran da u recimo Nemačkoj nekažnjeno kradu prugu?
 
Vrh