Šta je novo?

Železnice - infrastruktura



Da li je ovo isto posledica krađe delova? Opasan incident sa ogromnom štetom. Prava je sreća što niko nije stradao.
Neodržavanje će uništiti ovu železnicu, samo neka bude makar bez ljudskih žrtvi....
Na ovom delu nema čvrstih tačaka, zbog ulaza u stanicu, tako da ne verujem da su lopovi zaslužni za ovakav Vanredni dogadjaj..
Zanimljivo da je kontakta mreža radjena tokom modernizacije/remonta 2017 na ovoj deonici Barske pruge, tako da se ovde postavlja i pitanje kvaliteta iste?!
Pošto se incident desio u krivini sa solidnom brzinom od 100 km/h, moguće da je došlo došlo do malo jačeg "bacanja" voza ka desnoj strani i da je to već lošu situaciju učinilo puno gorom ...
Pretpostavljam da će posle ovog nereda, biti 2-3 dana prevlačenja dizelom (Maršalke 001 & 003) dok se ne sredi KM....
 
Also
 

Prilozi

  • 290F10F2-16F4-44C9-B576-A541F1FD3060.jpeg
    290F10F2-16F4-44C9-B576-A541F1FD3060.jpeg
    86,3 KB · Pregleda: 204
Na osnovu toga da se desio VD sa delom koji je ugradjen pre 5 godina...
Nisam napisao da je to definitivni uzrok, ali u istrazi treba sve ispitati..:grand:
Pa zato ne treba donositi zaključke na osnovu par fotki i komentara sa fb stranice.
Evo ja recimo mogu da sumnjam na mali milion stvari koje su mogle da se dese i koje su u prošlosti bile uzročnik istih ili barem sličnih vanrednih događaja, ali ne želim jer ne znam sve detalje.
 
Pa zato ne treba donositi zaključke na osnovu par fotki i komentara sa fb stranice.
Evo ja recimo mogu da sumnjam na mali milion stvari koje su mogle da se dese i koje su u prošlosti bile uzročnik istih ili barem sličnih vanrednih događaja, ali ne želim jer ne znam sve detalje.
Pošteno rečeno (napisano)..
Ovo je bilo više moja lična sumnja oko KM-a, pošto smo u poslednje vreme videli dosta fušeraja u radovima tkzv "modernizacije"....
Neka istraga železničke komisije da konačan epilog, a ovakvih stvari u budućnosti bude što manje....:vops:
 
315520336_1292444151593498_569347755511283948_n.jpg


Овде се види да је отпао клизач 2. пантографа 441-706. Након тога, на локомотиви иза креће оштећење, вероватно од оштећеног стуба КМ. Такође се чини да фали и клизач 2. пантографа друге локомотиве, вероватно као последица инцидента.
 
Dizel vuca do sanacije mreze
 
Dizel vuca do sanacije mreze
Ako barski voz vuče dizelka, šta je sa unutrašnjim saobraćajem? Valjda će se ovo sanirati u narednih 20 dana, koliko nas još deli od stupanja na snagu novog reda vožnje. Ako i posle 10. decembra na užičkoj i prijepoljskoj liniji bude vozio DMV 711, zrenjaninskom prugom definitivno neće imati šta da ide.
 
Ako barski voz vuče dizelka, šta je sa unutrašnjim saobraćajem? Valjda će se ovo sanirati u narednih 20 dana, koliko nas još deli od stupanja na snagu novog reda vožnje. Ako i posle 10. decembra na užičkoj i prijepoljskoj liniji bude vozio DMV 711, zrenjaninskom prugom definitivno neće imati šta da ide.
Ko ti je rekao da će 711 uopšte voziti na toj pruzi?
 
Ako samo barski voz vuče dizel-lokomotiva dok se ne popravi elektromreža, šta je sa regio vozovima za Valjevo, Užice i Prijepolje? Flirt ne može voziti bez napajanja.
Prvo lepo pročitaš vest pa komentarišeš.

"Железнички саобраћај тренутно се одвија са дизел локомотивама, а брзина возова на овом делу пруге износи 20 километара на сат, док се не отклоне све последице јутрошњег догађаја."
Dakle,spominju se dizel lokomotive (nigde se ne spominju DMV),što znači da će one vršiti prevlačenje od Lajkovca do Divaca ili možda i do Valjeva. Dizel lokomotive mogu prevlačiti i FLIRT-ove a ne samo klase.
 
Zbog čega Rusi insistiraju na farbanju točkova lokomotiva?
ac79b63ce8a03f6b6d73bcfc4e1623a2_1600_1068_cropped.jpg

Тачније, ивице точкова. Не знам разлог, али се добро сећам пре 3 године, док сам чекао воз на железничкој станици у Алма-Ати, стајала је паркирана једна локомотива ВЛ80 неког приватног казахстанског оператера, кад је дошао човек са кантицом фарбе, четком и узео да фарба белом бојом ивице точкова. :ROFLMAO:
 
Meni kao laiku jedino što pada na pamet je da možda ta bela boja služi da istakne pukotine i oštećenja.

Znam za njihovu tradiciju farbanja točkova vojnih vozila na paradama, sa čime su - falim te bože - prestali (iako Kinezi i Korejci nisu). Ali to je bilo samo za te prilike parade i ništa drugo. Ali čemu ovo na vozovima, ne razumem. Guglao sam o tome ali ništa ne izlazi za farbanje točkova vozova, samo ima objašnjenja za pomenuto farbanje točkova vozila na paradama. Usput dok sam guglao to, saznao sam da Njujorški metro ranije farbao točkove na pola (beli polukrug) da bi lakše moglo da se vidi ako se neki točak zablokira u toku rada. Ali mislim da je i ta praksa obustavljena, sudeći po slikama trenutnih garnitura.
 
Исто као и Њујорк некад, фарбају се због визуелне контроле. У Њујорку не раде јер сада постоје сензори који одмах јављају и кабину машинисте или у диспечерски центр.
У случају Руса, више не фарбају нове вагоне (нова покољења). Међутим локомотиве фарбају јер су на њихове точкове навучени бандажи. Ако мало боље погледаш, видећеш да тамо постоји још једна црвена линија која иде пола по точку пола по бандажи. На белој подлози се одмах види када се бандаж смести.

Руска школа: уместо да баце осовину са точковима када се исти истроше они промене бандаж

 
Vrh