Na kom vozu je išao tom brzinom?Iz kog razloga danas KISS ide max 159km/h iz Novog Sada za Beograd? Nije valjda zbog neodržavanja već spuštena brzina?
koliko je kasnio kad ide tom brzinom?
Iz Novog Sada u 11h. 410 001/2Na kom vozu je išao tom brzinom?
Nakon incidenta sa mostom putnički saobraćaj je skraćen do Matejevca, zbog obrta i radnog vremena stanice u Matejevcu ukinut je treći par vozova koji saobraća rano ujutru iz pravca Niša i kasno uveče iz pravca Zaječara, zanimljivo da voz koji polazi iz Zaječara u 12:30 je uvek dobro popunjen, nekada i preko 20 putnika u istom..
Obično po 5-6, voz 22744 nekad zna da dodje i prazan u Zaječar...Чекај, ако је 20 путника добра попуњеност, шта је онда лоша?
Navodno rekonstrukcija pruge od Crvenog krsta do Matejevca treba da bude okonana u decembru. Ja hteo sada za praznik da putujem tom prugom zato što prolazi kroz prelepi deo, i onda sam naisao na zid - niko ne zna kako do Matejevca od Niša, pošto železnice Srb nisu obezbedile prevoz za tih 10ak kilometara. ekamo novi red voznje da vidimo da li će se išta promeniti.Što se tiče pruge Zaječar-Niš, trenutna situacija je katastrofalna u svakom pogledu..
Nakon incidenta sa mostom putnički saobraćaj je skraćen do Matejevca, zbog obrta i radnog vremena stanice u Matejevcu ukinut je treći par vozova koji saobraća rano ujutru iz pravca Niša i kasno uveče iz pravca Zaječara, zanimljivo da voz koji polazi iz Zaječara u 12:30 je uvek dobro popunjen, nekada i preko 20 putnika u istom..
Ostali vozovi se koriste značajno slabije, većinom preko vikenda od strane srednjoškolaca koji gravitiraju petkom/nedeljom na relaciji Srednjoškolski dom-Kuća..
Teretni saobraćaj koristi obilazni pravac preko Požarevca, što takodje stvara probleme, jer pruga nema toliku propusnu moć za sve vozove...
Inače bile su planirane redukcije na relacijama Zaječar-Negotin & Zaječar-Majdanpek gde bi saobraćalo samo 2 para, ali izgleda će 3. par vozova preživeti i ovaj RV nekako..
Suma sumarum, ako se ovako nastavi, budućnost putničkog saobraćaja u Istočnoj Srbiji izgeda sivo, i sa epilogom potpunog ukidanja.
P.S. Inače pre nekoliko dana se na pruzi Majdanpek-Zaječar zapalila remontovana 710, razlog su instalacije, verovatno zbog očajnog održavanja koje se radi u Zaječaru ( o ovome bih mogao da pišem naširoko)
Što se tiče pruge Zaječar-Niš, trenutna situacija je katastrofalna u svakom pogledu..
Nakon incidenta sa mostom putnički saobraćaj je skraćen do Matejevca, zbog obrta i radnog vremena stanice u Matejevcu ukinut je treći par vozova koji saobraća rano ujutru iz pravca Niša i kasno uveče iz pravca Zaječara, zanimljivo da voz koji polazi iz Zaječara u 12:30 je uvek dobro popunjen, nekada i preko 20 putnika u istom..
Ostali vozovi se koriste značajno slabije, većinom preko vikenda od strane srednjoškolaca koji gravitiraju petkom/nedeljom na relaciji Srednjoškolski dom-Kuća..
Teretni saobraćaj koristi obilazni pravac preko Požarevca, što takodje stvara probleme, jer pruga nema toliku propusnu moć za sve vozove...
Inače bile su planirane redukcije na relacijama Zaječar-Negotin & Zaječar-Majdanpek gde bi saobraćalo samo 2 para, ali izgleda će 3. par vozova preživeti i ovaj RV nekako..
Suma sumarum, ako se ovako nastavi, budućnost putničkog saobraćaja u Istočnoj Srbiji izgeda sivo, i sa epilogom potpunog ukidanja.
P.S. Inače pre nekoliko dana se na pruzi Majdanpek-Zaječar zapalila remontovana 710, razlog su instalacije, verovatno zbog očajnog održavanja koje se radi u Zaječaru ( o ovome bih mogao da pišem naširoko)
Imam dobre vesti za tebe u tom slučaju..Navodno rekonstrukcija pruge od Crvenog krsta do Matejevca treba da bude okonana u decembru. Ja hteo sada za praznik da putujem tom prugom zato što prolazi kroz prelepi deo, i onda sam naisao na zid - niko ne zna kako do Matejevca od Niša, pošto železnice Srb nisu obezbedile prevoz za tih 10ak kilometara. ekamo novi red voznje da vidimo da li će se išta promeniti.
За наше одржавање, све је проблематично! Проблем им је лети да редовно издувавају хладњак па се гарнитура прегрева. О чему причамо.Već sam gore pisao o problematici nagibnih vozova i koliko je ta tehnologija kroz ove godine skoro pa potpuno nestala na primeni železničkih vozila u svetu, pre svega u Evropi, i sam Bombardier se prilično povukao sa tržišta nakon debakla sa dvospratnim modelom "FV DOSTO" koji se sklapao za Švajcarski SBB CFF FFS..
Od tada su u lančanom efektu i ostale firme odustale od bilo kog razvitka ili pravljenje vozova sa takvom tehnikom kretanja, zato sam i naveo polovne modele koje se trenutno koriste na mrežama DB-a & HŽ-a (pa majkumu nisu sigurno problematičniji od DMV-a iz serije 711)
Što se tiče infrastrukture, svi smo svesni da se svi ovi radovi oko ojačavanja gornjeg stroja (koji su se sprovodili na deonicama Požarevac-Majdanpek & Zaječar-Niš) nisu radjeni zbog putničkog saobraćaja već zbog prvenstveno teretnog (da ne bi teretnjaci vozili po livadama i klisurama)..
Moje ideje i predlozi koje sam predstavio gore u poruci su se više odnosili na način kako bi trebalo da se organizuje putnički saobraćaj, šanse za takvu realizaciju su svakako minimalne.
Realno, bio sam napisao gore u svojoj prvoj poruci, da je verovatni scenario gašenje putničkog prevoza za 10-15 godina..
Иначе погонска гупа је могла да се смести и на врх али то је неко требао да тражи. Међутим тек онда би било катастрофа јер нико не би одржавао ни тако па кадсе замасти и упали, изгорело би све...За наше одржавање, све је проблематично! Проблем им је лети да редовно издувавају хладњак па се гарнитура прегрева. О чему причамо.
Realno, ovo je 100 puta prežvakana tema oko serije 711..
Model Metrowagonmash-a koji je nama prodan je na neki način prototip te su problemi i bili za očekivati..
Za prvu kupovinu DMV-a na tenderu su se bili prijavili (ako me sećanje dobro služi): Žos Vrutky, CAF, Metrowaginmash & Gredelj..
Od svih navedenih izabran je onaj treći, sa moje strane potpuno nelogično, jer je CAF bio ubedljivo najjači očigledno, a i Gredeljev DMV je bio prilično simpatičan ili barem na istom nivou razvoja u odnosu na Ruskog konkurenta...
Ono što mi ipak najviše nije najjasnije jeste vreme druge kupovine, kada je ŽS/Srbija Voz imao šansu da Proizvođaču navede sve nedostatke i da izda preporuke istom kako bi kvalitet bio što veći..
Ovo u najboljem pokazuje koliko se ne razmišlja u rukovodstvu/gumenoj zgradi i koliko su isti nezainteresovani oko veoma bitnih stvari...
Kada imaš takav kadar u vrhu onda je i za očekivati katastrofalno održavanje na terenu i sve to dovede do ovog trenutnog stanja..
Iako se slažem u vezi sa delom za održavanje, koje je ravno katastrofi, ne mogu da se složim da je stepen imobilizacije prve serije/generacije manji u Madjarskoj, za Rusiju već ne znam..Joш једном понављам - претходна генерација Метровагонмаш ДМВ вози у Мађарској, а многи други Метровагонмаш ДМВ возе по Русији са неупоредиво мањом имобилизацијом него у Србији. Ако не мењаш уље и филтере у прописаном интервалу, наравно да ће да цркавају. И Врутки и КАФ и Гредељ, не само Метровагонмаш. Метровагонмаш је (интересантно), добио тендер по строгим критеријума кредита Еурофиме из Швајцарске, тако да није била нека намештаљка. По неким (непотврђеним) информацијама, Руси кад су дошли по рекламацији да отклоне квар, крстили су се кад су видели ниво (не)одржавања.
Не треба заборавити да је Штадлер возовима домицил у ТПС Земун и да се они ту одржавају, док се Метровагонмаш ДМВ-и "одржавају" по којекаквим шупама по Србији, које се називају за радионице. Велика је разлика у имобилизацији Метровагонмаш ДМВ у зависности од дела Србије, по принципу (мање-више) што јужније то тужније..