Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Gargoyle":1cbmvban je napisao(la):
Ruska mašinerija i dalje stoji u Rumi, čeka oktobar:
pLQSZbt.jpg

Данас у Руми промоција машина за ремонт пруга

12. septembar - Prijem i promocija 31 najsavremenije građevinske mašine iz Rusije za remont srpskih pruga u železničkoj stanici Ruma
Četvrtak, 11. septembar 2014.
U petak, 12. septembra u železničkoj stanici Ruma, obaviće se prijem i promocija još 31 nove, najsavremenije mašine građevinske mehanizacije, koje su proizvedene u Ruskoj Federaciji. Ove mašine služiće za remont pruga u našoj zemlji u okviru projekta modernizacije srpskih železnica iz ruskog državnog kredita.
Promociji će prisustvovati rukovodstvo „Železnica Srbije“ i kompanije RŽD Internešnl, čiji su osnivač Ruske državne železnice, zadužene za realizaciju ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.
Pristigle građevinske mašine služiće za remont i izgradnju srpskih pruga, u okviru realizacije projekata modernizacije srpskih železnica koji se finansiraju iz ruskog državnog kredita vrednosti 800 miliona dolara.
Do sada su u Srbiju ukupno stigle 103 savremene ruske građevinske mašine, koje će biti angažovane na modernizaciji srpskih železnica i trenutno se sve nalaze u železničkoj stanici Ruma.
U železničku stanicu Ruma najpre je u maju stiglo 29 mašina, zatim u julu još 43, da bi ovih dana stiglo preostalih 31. Među pristiglom mehanizacijom je 46 plato-vagona opremljenih univerzalnom opremom za skidanje šina, 40 vagon hoper-dozatora za transport tucanika, 10 univerzalnih plato-vagona, 3 motorna plato – vagona i po 2 krana za polaganje šina i plato vagona sa čunim čekrkom. Reč je mehanizaciji predviđenoj za demontažu i montažu koloseka u skladu sa ruskom tehnologijom i svim propisima srpskih železnica.
Navedena mehanizacija biće angažovana najpre na rekonstrukciji i modernizaciji šest deonica na Koridoru 10 ukupne dužine oko 112 kilometara, kao i na pruzi Pančevački most – Pančevo Glavna. Po završetka radova na Koridoru 10, mehanizacija će biti prebačena na izgradnju nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada, kao i na prugu Beograd – Bar kroz Srbiju.
http://www.zeleznicesrbije.com/system/s ... 58234.html
 
Sa wikipedije mapa zeleznickih pravaca vecih brzina nadam se da je azurna i tacna

High_Speed_Railroad_Map_of_Europe_2013.svg


takodje sa wikipedije mapa nemackih brzih zeleznica

ICE_Network.png

red: High-speed lines for 300 km/h (186 mph)
orange: High-speed lines for 250 to 280 km/h (156 to 175 mph)
blue: Upgraded lines, 200 to 230 km/h (125 to 145 mph)
grey: Other lines, max. 160 km/h (100 mph)
 
Ово би требали и код нас да уведу на пружним прелазима. Било би куд и камо мање бахатих који на овај начин желе да паметују, а наравно и мање страдалих.
Један од бахатих нестрпљивих у Русији се насукао:

ДТП на переезде Омск
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QlsnxmnMyEQ[/youtube]
 
Igor":ltr28zcn je napisao(la):
...i dalje ne razumem na sta pokusavas da skrenes paznju sem sto si sam pricu sa prvim postom uvukao u lokalno politicki kontekst i ako to niko nije pominjao.

Evo, ovo se nije pominjalo:

Пантограф":ltr28zcn je napisao(la):
Вођа је изгубио дидир са реалношћу, много брже него Милошевић, Сапармурат Нијазов, Нурсултан Назарбајев и сл.:

Вучић у Тјенђину о инвестицијама

Председник Владе Александар Вучић разговарао је са представницима више великих кинеских компанија о могућностима инвестирања у Србију, а тема је била и изградња пруге Будимпешта–Београд

MilisaV":ltr28zcn je napisao(la):
...da li u budimpešti ima neko normalan da zaustavi ovaj cirkus i spusti na zemlju velikog vođu.

------------------------------------

Igor":ltr28zcn je napisao(la):
Jasno je receno da ce Bg-Ns biti pola sata, Bg-Budimpesta sat ipo

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=898636

Da bi se ispostovale ova vremena sigurno voz nece stajati na svakom cosku.

Ozbiljan si čovek.
Da li je moguće da se pozivaš tako strogo na minute koje su naveli kao da pred sobom imaš gotov kompletan plan brze pruge? Da li je moguće da ozbiljan čovek poput tebe ne može da razume šta su promo podaci, podaci za vest koja običnom čoveku samo treba da približi razumevanje, shvatanje koliko je to ustvari brzo...od onih podataka (minuta) do kojih će se doći ako projekat bude gotov i stvarno se krene u izgradnju???
Uostalom, naveden ti je primer brze pruge u dužini od 345 kilometara sa 8 stanica (sa sve kilometrima na kojima su te stanice), i ukupan put stvarno traje sat ipo...tj. 6 minuta preko toga, sorry.

Igor":ltr28zcn je napisao(la):
...Priznajem ja i dalje ne razumem na sta pokusavas da skrenes paznju...

Bilo bi korisno po sadržaj diskusija na forumu da se prestane sa default pljuvanjem, a bez prethodnog uključivanja mozga da se sagleda (bar na osnovu dostupnih podataka), ima li osnova priča.
Ko sve govori o nekom projektu, ima li nešto potpisano, najavljuje li se ugovor, ko ga najavljuje...

- Nije ekonomski isplativo da budu brze pruge, nema dovoljno putnika u internom saobraćaju
Koncesionar brine o isplativosti.
Nije bitan interni saobraćaj jer niko ne priča da će pruga ostati u granicama Srbije, odnosno da se pravi za potrebe samo našeg lokalnog saobraćaja.

Usput, kategoriju ''isplativosti'' koje se pojedini drže kao pijan plota treba da ostavite po strani kad se priča o železnici i državi. Po stoti put, država nije preduzeće, cilj joj nije profit. Železnice se svuda subvencionišu.

- Ne može po istoj brzoj pruzi roba i putnici, biće preskupo održavanje ako tako bude
Koncesionar brine o isplativosti. Njegov posao je i održavanje pruge. Još jednom, ne sumnjam da će oni to proračunati optimalno za njihov džep.

Trenutno je previše nepoznanica da bi se donosili definitivni zaključci.
Možda na kraju bude revitalizacija i modernizacija postojeće pruge koja će se onda koristiti za teretni saobraćaj, a izgradnja potpuno nove brze pruge za putnički saobraćaj.
A, možda ne bude ništa.
 
Daleko sam ja od bukvaliste ali baratam trenutno sa onime sto oni predstavljaju. Stanica dve vise ne menja stvar slazem se ali sam ti replicirao samo zato sto si u odnosu na moje vidjenje sa dve stanice ti ubacio primer sa 8 pa tek da imamo predstavu koja su njihova sadasnja ocekivanja i price za siru populaciju.

neshaoct":11qbpz5q je napisao(la):
Usput, kategoriju ''isplativosti'' koje se pojedini drže kao pijan plota treba da ostavite po strani kad se priča o železnici i državi. Po stoti put, država nije preduzečće, cilj joj nije profit. Železnice se svuda subvencionišu.
Uh da te cuje Vucic za ovo sto sam citirao siguran sam da ne bi gledao dobronaklono kao ni ja uostalom sto ne gledam. Verovatno zeleznica nece biti do kraja profitabilno preduzece ali gurati je u velike i moguce neopravdane investicije poput ovoga sto se predlaze sa vecim operativnim troskovima i amortizacijom moze biti dodatno opterecenje.
 
Neće čuti, ne bojim se. :D

Napisao sam u jednom od prošlih postova.
Nije problem što se Železnice subvencionišu jer će se one uvek subvencionisati. Više robe vozom znači manje šlepera na autoputu, znači manje potrebno para za održavanje autoputeva. Naprimer to kao indirektna korist za državu od ''guranja'', subvencionisanja železničkog transporta. A, daleko od toga da je to jedina korist za državu.

Naš je problem što trenutni nivo tih subvencija kojima pokrivamo troškove Železnice nije na nivou drugih, uređenih država, nego je daleko više od toga...i to sve istovremeno sa katastrofalnim stanjem u smislu prosečne brzine na prugama. Em previše para dajemo, em dajemo da bi nam vozovi išli 40-50 na sat.

Ali, nikada nećemo dočekati da nema subvencija. Kao što to nisu dočekali ni francuzi, nemci i drugi.
Razlika je što oni manje daju (u % ukupnih troškova njihovih Železnica), i što daju da bi imali moderne pruge i kompozicije...a, ne za voz koji će da ide 50...možda.
 
@neshaoct

Imam ja pravo da pominjem Vučića u nepovoljnom svetlu koliko god hoću, sve dok imam argumente za to što činim, i to tebi ne treba da smeta. Odnosno, može da ti smeta, ali nikako nemaš pravo da to stavljaš u kontekst nekakvog apriornog "pljuvanja" (ja bih, recimo, za pljuvanje po pločniku naplaćivao debele kazne), ili, kako to danas vole da kažu debili, "kritizerstva".

Dakle, smatram da za čoveka, predvodnika i personifikaciju vlasti koja je od 2012. do danas promovisala gradnju kanala Dunav - Egejsko more, Beograda na vodi u roku od nekoliko godina, gigantske fabrike čipova, tzv. "srpski mercedes" i, najzad, prugu za 300 km/sat za Budimpeštu, koja će se povezati i sa Atinom - imam pravo da kažem da se ponaša bizarnije od diktatora Turkmenistana (pokojnog, zidao spomenik svojoj kravi i zabranio zakonom zlatne zube) i Kazahstana. Jer, ovaj drugi stvarno izgradi tamo neki grad, Astanu.

Eto, to ja mislim o cenjenom A. Vučiću i, iskreno, zabole me šta drugi misle o tom mom mišljenju. Demokratija.

A sad, o konkretnom slučaju.

Srbiji treba savremena dvokolosečna pruga mešovite namene na najvažnijem koridoru, od granice do granice (dodao bih - i četvorokolosečna od Resnika do Stare Pazove). Svi stručnjaci kod nas se slažu da je tako. Politički projekat iz Slobinog vremena "Brze pruge Srbije" ni tada nije imao njihovu podršku (osim Mrkonjićevu i pajtosa iz kafansko-komitetske ekipe: to su oni likovi koji te, pet minuta pošto te upoznaju, pitaju: "Mali, j***š li ti šta?"), ali su sedeli na skupovima na tu temu, jer je i onomad morao da se plati Infostan.
Sve što železnica ima da ponudi Srbiji dobija se sa komercijalnom brzinom od 100 km/sat za brze (intersiti), odnosno 50-70 km/sat za putničke (regionalne vozove), uz omogućen nesmetan saobraćaj teretnih kompozicija.
Sa druge strane, brze železnice, sa komercijalnom brzinom od 200 km/sat (kao TGV), iz Beograda su konkurentne vazdušnom saobraćaju do Pešte, Beča i eventualno do Južne Nemačke (jer, planirano je da od Minhena do Beča u budućnosti putovanje traje tri sata, pa još toliko do Beograda...), a dalje ne. O devetočasovnom putešestviju Budimpešta - Atina, u vreme kad postoje pouzdane letelice teže od vazduha, pa čak i Rajaner, može da priča samo napaljeni klinac/opsenar kalibra A. Vučića.


A šta treba Kinezima?

Oni su, naime, za samo nekoliko godina sagradili najveću mrežu superbrzih železnica na svetu. Gradiće kod kuće još koju godinu, dok ne povežu sve gradove i - šta onda? Šta da rade sa tolikim fabrikama, sa radnicima, stručnjacima, sa tehnologijom? U takvim slučajevima, od vremena Rimskog carstva do danas, države i njihove ekonomije imaju jedan jedini izlaz: ekspanziju. Očekujem da ćemo u narednih desetak godina imati kineske brze pruge i po Africi - a isto tako i da će mnoge od njih deceniju kasnije zarasti u korov. Jer, to je preskupa "igračka". I u Kini, rentabilne su samo linija Peking - Šangaj i još neke na pregusto naseljenom istoku zemlje. Tako da, dok Subotica ne postane Nanđing, a Novi Sad naraste kao Guangdžou, možemo da zaboravimo na koncesiju kao model njihove izgradnje (ne računam lopovsku koncesiju, poput one koju upravo dogovaramo, baš sa Kinezima, za autoput).


Izvinjavam se zbog predugačkog posta.
 
Пантограф":2xe4r151 je napisao(la):
@neshaoct

Imam ja pravo da pominjem Vučića u nepovoljnom svetlu koliko god hoću, sve dok imam argumente za to što činim, i to tebi ne treba da smeta.

...Eto, to ja mislim o cenjenom A. Vučiću i, iskreno, zabole me šta drugi misle o tom mom mišljenju. Demokratija

Ko je rekao da nemaš pravo?
Rekao sam da je korisno za diskusiju na forumu da se prestane sa default pljuvanjem svega što on izgovori samo zato što je eto on izgovorio. Bez ulaženja u argumente, bez ičega, nego samo po sistemu...Vučić je izgovorio, idem da pljunem odma'. Ljudi neke stvari ne rade ne zato što nemaju pravo na njih, nego zato što ne žele da negativno utiču na...u ovom slučaju na diskusiju o železnici na jednom uglednom forumu, da ruše kredibilitet samog foruma. Ne želiš valjda da ovaj forum postane mesto gde se pišu postovi kvaliteta komentara na Blicu, B92 i sl.

Demokratija znači da svako može da kritikuje, što ne znači automatski da svaka kritika ima veze sa mozgom.
Takođe, u demokratiji se napadaju, kritikuju stavovi, a ne ličnosti. Jasno se pravi razlika između osporavanja nečijih stavova, napada na stavove od napada na ličnost.

Пантограф":2xe4r151 je napisao(la):
O devetočasovnom putešestviju Budimpešta - Atina, u vreme kad postoje pouzdane letelice teže od vazduha, pa čak i Rajaner, može da priča samo napaljeni klinac/opsenar kalibra A. Vučića.

A šta treba Kinezima?

Čini mi se da oni bolje znaju šta im treba od tebe. Ae da pročitamo šta kažu kinezi, šta im treba:

25.11.2013.



During the meeting with Viktor Orbán, Li Keqiang said that China and Hungary enjoy profound traditional friendship and broad prospects for bilateral relations. The cooperation between the two countries and other Central and Eastern European (CEE) countries in railway construction...

China is willing to work with the Serbian side and the relevant parties to implement cooperative projects such as railway projects and drive the railway construction in the CEE region...

http://sydney.chineseconsulate.org/eng/ ... 103816.htm

A, ti sad nastavi da pričaš kao da je Vučić tek pre 5 dana izmislio železnicu i priču oko Beograda i Budimpešte.
Ne, nije premijer Kine to rekao.
Ne, nije to rekao ni premijer Mađarske.
Ne, nije prvi papir o tome (memorandum) potpisan pre 10 meseci.
Ne, ništa od toga nije...sve je to ustvari Vučićeva fiks ideja. Hvala što si nam svima oči otvorio.

Li Keqiang pointed out that last year, China, Serbia and Hungary jointly announced to cooperate on building the rail between Belgrade and Budapest...
China is willing to join efforts with Serbia to build it into a model project in the cooperation between China and the Central and Eastern European countries (CEEC).
http://au.china-embassy.org/eng/xw/t1190508.htm

Ma, kakvi...sve to samo Vučić lupeta, to je samo neka njegova priča oko te pruge... :roll:
Ustvari, premijer Kine učestvuje u Vučićevom zamajavanju 7,5 miliona građana Srbije. To je. Nema šta drugo jer...nema priče o pruzi, nema tih stvari, to sve samo jedan čovek izmišlja, a eto premijeri Kine i Mađarske mu pomažu u tome jer su dobri ortaci. :D :D :D

Tvoj stav je tipičan primer onoga što sam ranije rekao....da nisi u stanju da, koristeći svoj mozak, na jednu stranu staviš priče o Ikarbusu, Boingu, lupetanja o kanalu i 10 hiljada milijardi evra (taj lik je ionako izbačen iz Vlade), itd, itd....da sve to staviš na jednu stranu, a neke druge priče, poput ove, sagledaš drugačije jer vidiš da postoji osnovanost, postoje druge relevantne izjave, volje. Ne može sve biti glupost, ne mogu sve biti laži.

Usput, totalno je pogrešno da porediš na taj način železnicu i avion, naročito low-cost kompanije i njihov kvalitet putovanja koji nude putnicima. Najkomforniji vid putovanja oduvek daje voz.
Upravo je spas železnice, mogućnost njenog opstanka kad je u pitanju prevoz putnika na veće udaljenosti baš u njenoj brzini. Ako Železnica ne krene tim putem, već ostane na brzinama koje malo kasnije u svom postu pominješ, to je ujedno smrtna presuda za nju. Ostaće joj samo transport robe.

Ili će se železnica ubrzati, ili će umreti po pitanju putničkog saobraćaja.
Odavno je normalan svet to uvideo i krenuo da podiže brzine kojima se njihovi putnički vozovi kreću.

Пантограф":2xe4r151 je napisao(la):
...I u Kini, rentabilne su samo linija Peking - Šangaj i još neke na pregusto naseljenom istoku zemlje. Tako da, dok Subotica ne postane Nanđing, a Novi Sad naraste kao Guangdžou, možemo da zaboravimo na koncesiju kao model njihove izgradnje...

Već smo se dotakli te priče o isplativostI u ranijim postovima.
Nije isplativost ideal koji se bezuslovno juri kad je država uopšte i naročito Železnica u pitanju.
Subvencioniše se i u Francuskoj, Nemačkoj, svuda...imaš u prethodnim postovima PDF, možeš da čitaš sve.

Mi smo se uhvatili priče da će biti 300 na sat pruga, a to tek treba da se vidi da li će biti.
Najavljuju ugovor krajem decembra na tom samitu, pa ae da sačekamo i vidimo.
Da hoćemo kredit, verovatno bi kinezi rekli da je skroz ok da se pravi infrastrukutra za brzine od 300 na sat. Ali, pošto smo rekli da kredit nećemo, onda ide koncesija ili neki sličan oblik. Međutim, tada će oni više da paze na svoj džep jer se njihovim parama i pravi i održava napravljeno dokle god koncesija traje.

Пантограф":2xe4r151 je napisao(la):
Sve što železnica ima da ponudi Srbiji dobija se sa komercijalnom brzinom od 100 km/sat za brze (intersiti), odnosno 50-70 km/sat za putničke (regionalne vozove), uz omogućen nesmetan saobraćaj teretnih kompozicija.

Katastrofalan stav.
Stav koji negira potrebu razvoja.
Stav koji bi po pitanju železničke infrastrukture zamrzao Srbiju na nivou 60-tih godina prošlog veka i to je sve što nam treba po tom stavu. Živeli šinobusi, smrt brzim vozovima.
 
Види, уопште немам обичај да водим бесконачне расправе са људима који напишу Тихи Дон да би полемисали са оним што неко није написао, а поготову ако свој "роман" заврше паролама. За то служе предизборне кампање (последња је била у Мајданпеку; могао си њима тамо да кажеш како воз који иде 100 на сат значи порицање напретка).
 
Šta nisi napisao?
Napisao si da to sve samo Vučić lupeta o pruzi, da od toga nema ništa, da sve to nije isplativo i da nama ustvari i ne treba ništa brže od šinobusa, i na najvažnijim pravcima voz koji ide 100 na sat. I, na kraju sad uvlačiš u priču lokalne izbore u Majdanpeku koji imaju veze sa Beograd-Budimpeštom kako???

Zalaganje za putničke vozove koji idu do 100 na sat, zalaganje da to treba da bude putnički železnički saobraćaj u Evropi u prvoj polovini 21. veka je katastrofa.

Ne treba Železnicom zauvek da se vozi samo onaj ko nema pare za drugi vid transporta. Treba njome da se vozi i onaj ko ima za bus, avion, auto...ali eto, hoće da ide vozom jer se npr. boji aviona, smara ga što mora da bude 2 sata pre poletanja na Aerodromu, ili neće da arči svoj auto za duga česta putovanja, ili hoće da odspava noć u vozu i taman ujutro stiže gde treba, odmoran, itd, itd. To sve Železnica ne može da ponudi ako ide 50, 70 i plafon 100 na sat.
Nije konkurentna i onda zauvek ostaje vid transporta koji koriste samo najsiromašniji slojevi društva jer moraju.
 
Кад смо се већ дохватили будућности. Железница није зависна од нафте за разлику од авиона а тренутно ни у научној фантастици не постоји алтернатива за нафту кад су авиони у питању. Ово је чињеница коју сигурно не игноришу нације које мисле деценијама унапред као што је кинеска.
 
neshaoct":2gc8uzov je napisao(la):
Šta nisi napisao?
Napisao si da to sve samo Vučić lupeta o pruzi, da od toga nema ništa, da sve to nije isplativo i da nama ustvari i ne treba ništa brže od šinobusa, i na najvažnijim pravcima voz koji ide 100 na sat. I, na kraju sad uvlačiš u priču lokalne izbore u Majdanpeku koji imaju veze sa Beograd-Budimpeštom kako???

Zalaganje za putničke vozove koji idu do 100 na sat, zalaganje da to treba da bude putnički železnički saobraćaj u Evropi u prvoj polovini 21. veka je katastrofa.

Ne treba Železnicom zauvek da se vozi samo onaj ko nema pare za drugi vid transporta. Treba njome da se vozi i onaj ko ima za bus, avion, auto...ali eto, hoće da ide vozom jer se npr. boji aviona, smara ga što mora da bude 2 sata pre poletanja na Aerodromu, ili neće da arči svoj auto za duga česta putovanja, ili hoće da odspava noć u vozu i taman ujutro stiže gde treba, odmoran, itd, itd. To sve Železnica ne može da ponudi ako ide 50, 70 i plafon 100 na sat.
Nije konkurentna i onda zauvek ostaje vid transporta koji koriste samo najsiromašniji slojevi društva jer moraju.


Не вреди. Појма немаш о железници, а пишеш ли пишеш. Баш као Вучић.
Ако погледаш још једном мој пост, видећеш да пише брзи возови са комерцијалном брзином од 100 км/сат. Чисто да знаш, најбржи класични воз на свету, аустријски Рејлџет, креће се толиком комерцијалном брзином (Беч - Минхен, 400 км прелази за 4 сата), а највећа брзина му износи 230 км/сат. Стручњаци у Србији се редом слажу да нама треба двоколосечна пруга за 160 км/сат макс., која се савременијом сигнализацијом може унапредити и за брзине од 200 км/сат. То кажем и ја. Да то није спор воз за сиротињу, "шинобус"? Ти, међутим, пиши и даље своју причу, не кошта ништа...


П. С.
Е, да - људи који питање железнице своде на једну или две пруге у земљи, а занемарују све остале (рецимо, ону за Мајданпек), показују да баш ништа не знају о железницама. Сада се, рецимо, у Француској води расправа - зашто су занемаирли све, осим брзих пруга за Париз. И они имају своје Вучиће (Оланде, Саркое...), а дотле Швајцарци и Аустријанци раде генијалан посао.
 
+

Дај да се потрудимо да незнање макар не Беобилду не завлада.
Somi303":1z8q4ach je napisao(la):
Homer Jay":1z8q4ach je napisao(la):
Pošto je poznato da se roba prevozi brzinom od 300km/h :roll: Bolje da si prećutao...
Није 300, али 270 :D
А превози пошту. Угаљ, боксит, хемију, нафту, пшеницу, шљунак, цемент, грађевински материјл...Дакле 90% робе коју ЖС превозе нико и нигде не превози ни приближно толиким брзинама.

ПС: Да би пруга БГ-БУ била макар у теорији рентабилна карта би морала да буде око 100 евра, ако не и више. Кажем у теорији, али ни теоријски промет између та два града не може да буде толики да покрије макар одржавање, чак ни ако, опет у теорији, пругу интегришу у деоницу Солун-Беч.

ПСС: Док су нас баронисали са Брзим Пругама Србије Хрватска је свој део железничког К10 већ довела на брзине 160/140кмх.
 
Danas sam opet pokusavao da dobijem servis koji sluzi za prijavu korupcije na zeleznici ne znam koliko puta pa sam okrenuo centralu. Zena mi kaze pozovi za 10 min, i tad kaze to ne postoji vec 2 meseca (na sajtu se uredno reklamira sa banerom). Da mi broj oba izvrsna direktora kaze ostavite poruku sekretarici, okrenem sekretaricu ona kaze sta mene zoves kakve ja veze imam sa tim evo ti broj (isti onaj koji sam dobio preko centrale) i zalupi mi slusalicu. Opet je okrenem i kazem ne mozete tako da se ponasate, krene da se dere na mene dobro bre sta oces, ja je ispricam da ih kradu a ona pa znam i sta sad. Trazio sam ime njeno al nije htela da kaze. Posle dva dana shvatam da ih bas zabole za celo preduzece, prosto ne mogu da verujem. Debili
 
Невероватно какви дилетанти бахати. Или се обрати вишој инстанци или да ми одржимо мањи Беобилд скуп у управи железница. ;)
 
@loyola

ako imaš nekakav smartphone snimi razgovor i baci u medije, ne vredi ćutati biće samo još gore.
 
Imam i ko za baksuz danas nisam snimio. Zvao sam sekretaricu direktora Svetozara Capina, u ponedeljak mozda okrenem ovog drugog jer sam oba broja dobio. Ovi kondukteti su katastrofa stvarno razumem da imaju malu platu, ne znam kolika je ali kradu bre pa razvaljuju.Od Bgda gde god da krenes ajde da se dogovorimo a regularne karte su toliko niske da ne znam sta mogu da pokriju.
 
direktor":k4l0o79c je napisao(la):
Da se mi sa brzih pruga vratimo u relnost zvanu zs

dsc00931.jpg
Zato kad se snima neki film sa scenom na žel. stanici iz 60-ih, 70-ih, 80-ih..., uopšte nije potrebno da se pravi posebna scenografija, da se traže stari vagoni ili nešto slično...sve je toliko matoro, štrokavo i raspalo da je potrebno samo uključiti kameru i - eto scene :mrgreen:
 
Koji je ovo voz na drugoj fotki? Ovaj treci je isti taj, mozda sa Solun?
 
To je turski voz mislim da je agencijiski tj nije redovan
 
Lepo je videti dosta prikacenih vagona. Inace za Solun je presaren voz, okacicu snimak od pre 10 dana uskoro
 
Brze pruge – samo što nisu

“Dačiću, pre ćeš ti u svemir nego što će vozovi ići 200 na sat!“ Ovako je predsednik Sindikata radnika železničke infrastrukture Perica Đorđević reagovao u novembru prošle godine na izjavu premijera Srbije da će srpski vozovi do Budimpešte ići 200 na sat. Naime, Ivica Dačić je rekao da će on i mađarski premijer Viktor Orban kineskim partnerima predložiti zajedničku realizaciju projekta rekonstrukcije pruge Beograd-Budimpešta, kako bi se vozovi na toj deonici kretali brzinom većom i od 200 kilometara na sat
19037934324df74f7a74ab6104973465_orig.jpg

dsc1013kcopy.jpg

a3.jpg

http://www.istinomer.rs/stav/analize/br ... -sto-nisu/
 
Vrh