Пантограф":2xe4r151 je napisao(la):
@neshaoct
Imam ja pravo da pominjem Vučića u nepovoljnom svetlu koliko god hoću, sve dok imam argumente za to što činim, i to tebi ne treba da smeta.
...Eto, to ja mislim o cenjenom A. Vučiću i, iskreno, zabole me šta drugi misle o tom mom mišljenju. Demokratija
Ko je rekao da nemaš pravo?
Rekao sam da je korisno za diskusiju na forumu da se prestane sa default pljuvanjem svega što on izgovori samo zato što je eto on izgovorio. Bez ulaženja u argumente, bez ičega, nego samo po sistemu...
Vučić je izgovorio, idem da pljunem odma'. Ljudi neke stvari ne rade ne zato što nemaju pravo na njih, nego zato što ne žele da negativno utiču na...u ovom slučaju na diskusiju o železnici na jednom uglednom forumu, da ruše kredibilitet samog foruma. Ne želiš valjda da ovaj forum postane mesto gde se pišu postovi kvaliteta komentara na Blicu, B92 i sl.
Demokratija znači da svako može da kritikuje, što ne znači automatski da svaka kritika ima veze sa mozgom.
Takođe, u demokratiji se napadaju, kritikuju stavovi, a ne ličnosti. Jasno se pravi razlika između osporavanja nečijih stavova, napada na stavove od napada na ličnost.
Пантограф":2xe4r151 je napisao(la):
O devetočasovnom putešestviju Budimpešta - Atina, u vreme kad postoje pouzdane letelice teže od vazduha, pa čak i Rajaner, može da priča samo napaljeni klinac/opsenar kalibra A. Vučića.
A šta treba Kinezima?
Čini mi se da oni bolje znaju šta im treba od tebe. Ae da pročitamo šta kažu kinezi, šta im treba:
25.11.2013.
During the meeting with Viktor Orbán, Li Keqiang said that China and Hungary enjoy profound traditional friendship and broad prospects for bilateral relations. The cooperation between the two countries and other Central and Eastern European (CEE) countries in railway construction...
China is willing to work with the Serbian side and the relevant parties to implement cooperative projects such as railway projects and drive the railway construction in the CEE region...
http://sydney.chineseconsulate.org/eng/ ... 103816.htm
A, ti sad nastavi da pričaš kao da je Vučić tek pre 5 dana izmislio železnicu i priču oko Beograda i Budimpešte.
Ne, nije premijer Kine to rekao.
Ne, nije to rekao ni premijer Mađarske.
Ne, nije prvi papir o tome (memorandum) potpisan pre 10 meseci.
Ne, ništa od toga nije...sve je to ustvari Vučićeva fiks ideja. Hvala što si nam svima oči otvorio.
Li Keqiang pointed out that last year, China, Serbia and Hungary jointly announced to cooperate on building the rail between Belgrade and Budapest...
China is willing to join efforts with Serbia to build it into a model project in the cooperation between China and the Central and Eastern European countries (CEEC).
http://au.china-embassy.org/eng/xw/t1190508.htm
Ma, kakvi...sve to samo Vučić lupeta, to je samo neka njegova priča oko te pruge... :roll:
Ustvari, premijer Kine učestvuje u Vučićevom zamajavanju 7,5 miliona građana Srbije. To je. Nema šta drugo jer...nema priče o pruzi, nema tih stvari, to sve samo jedan čovek izmišlja, a eto premijeri Kine i Mađarske mu pomažu u tome jer su dobri ortaci.
Tvoj stav je tipičan primer onoga što sam ranije rekao....da nisi u stanju da, koristeći svoj mozak, na jednu stranu staviš priče o Ikarbusu, Boingu, lupetanja o kanalu i 10 hiljada milijardi evra (taj lik je ionako izbačen iz Vlade), itd, itd....da sve to staviš na jednu stranu, a neke druge priče, poput ove, sagledaš drugačije jer vidiš da postoji osnovanost, postoje druge relevantne izjave, volje. Ne može sve biti glupost, ne mogu sve biti laži.
Usput, totalno je pogrešno da porediš na taj način železnicu i avion, naročito low-cost kompanije i njihov kvalitet putovanja koji nude putnicima. Najkomforniji vid putovanja oduvek daje voz.
Upravo je spas železnice, mogućnost njenog opstanka kad je u pitanju prevoz putnika na veće udaljenosti baš u njenoj brzini. Ako Železnica ne krene tim putem, već ostane na brzinama koje malo kasnije u svom postu pominješ, to je ujedno smrtna presuda za nju. Ostaće joj samo transport robe.
Ili će se železnica ubrzati, ili će umreti po pitanju putničkog saobraćaja.
Odavno je normalan svet to uvideo i krenuo da podiže brzine kojima se njihovi putnički vozovi kreću.
Пантограф":2xe4r151 je napisao(la):
...I u Kini, rentabilne su samo linija Peking - Šangaj i još neke na pregusto naseljenom istoku zemlje. Tako da, dok Subotica ne postane Nanđing, a Novi Sad naraste kao Guangdžou, možemo da zaboravimo na koncesiju kao model njihove izgradnje...
Već smo se dotakli te priče o isplativostI u ranijim postovima.
Nije isplativost ideal koji se bezuslovno juri kad je država uopšte i naročito Železnica u pitanju.
Subvencioniše se i u Francuskoj, Nemačkoj, svuda...imaš u prethodnim postovima PDF, možeš da čitaš sve.
Mi smo se uhvatili priče da će biti 300 na sat pruga, a to tek treba da se vidi da li će biti.
Najavljuju ugovor krajem decembra na tom samitu, pa ae da sačekamo i vidimo.
Da hoćemo kredit, verovatno bi kinezi rekli da je skroz ok da se pravi infrastrukutra za brzine od 300 na sat. Ali, pošto smo rekli da kredit nećemo, onda ide koncesija ili neki sličan oblik. Međutim, tada će oni više da paze na svoj džep jer se njihovim parama i pravi i održava napravljeno dokle god koncesija traje.
Пантограф":2xe4r151 je napisao(la):
Sve što železnica ima da ponudi Srbiji dobija se sa komercijalnom brzinom od 100 km/sat za brze (intersiti), odnosno 50-70 km/sat za putničke (regionalne vozove), uz omogućen nesmetan saobraćaj teretnih kompozicija.
Katastrofalan stav.
Stav koji negira potrebu razvoja.
Stav koji bi po pitanju železničke infrastrukture zamrzao Srbiju na nivou 60-tih godina prošlog veka i to je sve što nam treba po tom stavu. Živeli šinobusi, smrt brzim vozovima.