Kaда се изврши кадровска реконструкција железнице. Другог, а ни трећег нема :kafa:orion":t11glrih je napisao(la):Jeл би неко могао да да неку реалну процену да ли ће и када ће путовање возом до Солуна бити прихватљива опција?
Makedonci su na većem delu digli brzine na bar 100 km/h, a na delu oko mesta Negotino (gde su bile niske brzine) je remont u toku sa dizanjem brzine na 120. Tako da će Kanda pre oni nego mi srediti prugu.JohnnyLee":15mo6r2y je napisao(la):и да ми средимо ту пругу једног лепог дана, питање је када ће је Македонци средити, тако да је врло вероватан одговор никада, ако буде чак и тада
Вучић у Тјенђину о инвестицијама
Председник Владе Александар Вучић разговарао је са представницима више великих кинеских компанија о могућностима инвестирања у Србију, а тема је била и изградња пруге Будимпешта–Београд о чему би договор требало да буде постигнут сутра са кинеским премијером Ли Кећангом.
Премијер Александар Вучић налази се у тродневној посети Кини, током које ће се састати с кинеским колегом Ли Кећангом. Данас учествује на Светском економском форуму у Тјенђину, којем присуствују лидери и економисти из 110 земаља.
Вучић је посету Кини почео састанцима у Тјенђину са представницима кинеских компанија CRCC (China Railway Construction Corporation), затим Машинске корпорација CNEEC (China National Electric Engineering CO), као и ZTE (Zhongxing Telecommunication Equipment Corporation).
"Ви знате да већину наших путева данас граде кинеске компаније. Разговарали смо са представницима компаније CRCC, која треба да изгради пругу Београд–Будимпешта и очекујем да то сутра буде договорено са премијером Лијем" рекао је Вучић.
Како је навео, постоји сагласност да градимо брзу пругу од 300 километара на сат, а ми смо рекли да имамо два ограничења када је то у питању.
"Прво је да немамо времена за чекање и да изградња не може да траје 10 година. Наша молба је да то траје највише три године, а кинеска страна је обећала да ће се придржавати тог рока. Други проблем су државне гаранције. Стога смо тражили више различитих концепата – приватно-јавно партнерство, концесије и друге начине, само да јавни дуг што мање оптеретимо", нагласио је премијер Вучић.
Вучић је прецизирао да ће коначну одлуку имати сутра после састанка са премијером Лијем.
Nista drugo se i nije moglo ocekivati od nestrucnih,polupismenih,partijskih i rodjackih kadrova na ZS.Da se iko od njih bar nekada vozio vozom,znao bi koje su potrebe putnika,da je iko od njih strucan i da se bar malo razume u potrebe masinovodja i vozopratnog osoblja,takodje bi znao kako da njima olaksa posao.Ovako,imamo likove na najodgovornijim funkcijama,koji nikada nisu,niti ce se voziti vozom.Nazalost,kada je takav vrh ZS,moze se samo zamisliti kakvi su ostali radnici.Nezainteresovani,nestrucni,gotovo redovno pijani u sektoru odrzavanja vagona.Pohvale mogu dobiti samo oni najodgovorniji,masinovodje i otpravnici,a sve ostalo je jad,beda i tuga...Crnogorcima se nazalost desilo Bioce,pre toga je i kod njih situacija bila kao kod nas trenutna.Sada ulazu u remonte,pruge,dok kod nas voze vagoni koji su bili na remontu pre punih pet godina...direktor":1t7lb3fq je napisao(la):Brzo bi pala brzina a nebi me cudilo i da se pokrade nego novi vozovi stedler po informacijama sa railserbia foruma po zelji diletanata iz OVSa nece imati frizider , kafe aparat , itd vec samo jednu uticnicu od 220v sramota umjesto voza sa ful opremom , toliko o nacinu razmisljanja takodje imace samo 1 wc