Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Коме треба ауто пут Ниш-Приштина? Евентуално становницима Прокупља.
Ваљда је приоритет Појате-Чачак?
 
ваљда за Појате-Чачак иде концесија Кинезима. ово је да се узму паре од ЕУ
 
Prugama ide četiri miliona tona robe
D. I. Krasić | 01. septembar 2014. 13:44 | Komentara: 0

Modernizacija železnice neophodnost, jer se njome najčešće obavljaju unutrašnja i razmena SRbije sa svetom. Izvoz železnicom za godinu dana porastao za čak 24 odsto
eko-uvoz-izvozs.jpg

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... -tona-robe
 
Islo bi daleko vise da su na zeljeznici imalo zainteresovaniji , i cement se nebi vozio kamionima koa ni repa ,istosta drugog tereta
 
Nisam znao kako drugacije pa evo ovako. :kafa:
10639727_10150433339974957_8155980740076011024_n.jpg
 
Jeл би неко могао да да неку реалну процену да ли ће и када ће путовање возом до Солуна бити прихватљива опција?
 
и да ми средимо ту пругу једног лепог дана, питање је када ће је Македонци средити, тако да је врло вероватан одговор никада, ако буде чак и тада
 
Radovi na pruzzi prema pancevu
dsc00753.jpg

dsc00754.jpg

dsc00755.jpg

za novi most pobijeni spovi
 
orion":t11glrih je napisao(la):
Jeл би неко могао да да неку реалну процену да ли ће и када ће путовање возом до Солуна бити прихватљива опција?
Kaда се изврши кадровска реконструкција железнице. Другог, а ни трећег нема :kafa:
 
Izvor: Beobuild.rs

Za bolje veze Beograda i Pančeva
140828-PABG-01.jpg


Davno zakasneli remont železničke infrastrukture u zemlji, konačno je počeo na proleće ove godine sa otvaranjem gradilišta na modernizaciji pruge Beograd-Pančevo. Ruska Federacija obezbedila je kreditnu liniju od 800 miliona dolara za obnovu glavnih robno-putnih pravaca, pre svega na koridoru 10, ali i za radove na pruzi Beograd-Bar i drugim lokalnim prugama. Beograd-Pančevo je bila jedina deonica spremna za realizaciju, bez vlasničkih problema na zemljištu i sa projektnom dokumentacijom, pa su tu i otvoreni prvi radovi.

Na ovoj deonici koja je dugačka nešto preko 15 kilometara, modernizacija podrazumeva rekonstrukciju postojećeg koloseka i izgradnju i elektrifikaciju novog koloseka, ali i uređenje železničke infrastrukture u stanicama na trasi. Glavni objekat na ovoj pruzi je svakako most preko reke Tamiš, dužine 242 metra, kao i još četiri mosta dužine po 12 metara, koje treba izgraditi. Takođe, biće izgrađen i peti nosač na Pančevačkom mostu, kako bi mostom mogla da saobraćaju dva voza istovremeno.

Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/687.html

140828-PABG-20.jpg

140828-PABG-40.jpg


Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/687.html
 
upravo sam se vratio iz soluna vozom, makedonska pruga je sjajna, većim delom pruge se ide 80 do 100kmh bez vibracija. kod nas je najgore, od granice pa sve do doljevca a pogotovu kroz grdeličku klisuru kao i kroz beograd, što svi znamo. kroz pomoravlje pruga je ok i brza, grčki deo je naravno najbolji ali kod njih je organizacioni problem, na službenom mestu izvan naselja voz je stajao 40 min da sačeka ukrštanje sa dva teretna voza uz to je kasnio u polasku iz soluna petnaestak min. ali je najveći problem dugo zadržavanje na granicama, četiri puta po 30 do 45 minuta i eto putovanja od sedamnaest sati. voz je inače čist i udoban, koliko može to da bude kod nas naravno, do vranja je bio skoro prazan, najveća mana je nedostatak WR
 
JohnnyLee":15mo6r2y je napisao(la):
и да ми средимо ту пругу једног лепог дана, питање је када ће је Македонци средити, тако да је врло вероватан одговор никада, ако буде чак и тада
Makedonci su na većem delu digli brzine na bar 100 km/h, a na delu oko mesta Negotino (gde su bile niske brzine) je remont u toku sa dizanjem brzine na 120. Tako da će Kanda pre oni nego mi srediti prugu.
 
od Skoplja do Velesa je isto slabije 40 do 50 kmh, ali to je planinska deonica, sve ostalo se ide 80 do 100 većum delom, mada sam primwtio da i oni imaju problem sa pojedibim putnim prelazima.
 
Вођа је изгубио дидир са реалношћу, много брже него Милошевић, Сапармурат Нијазов, Нурсултан Назарбајев и сл.:


Вучић у Тјенђину о инвестицијама

Председник Владе Александар Вучић разговарао је са представницима више великих кинеских компанија о могућностима инвестирања у Србију, а тема је била и изградња пруге Будимпешта–Београд о чему би договор требало да буде постигнут сутра са кинеским премијером Ли Кећангом.

Премијер Александар Вучић налази се у тродневној посети Кини, током које ће се састати с кинеским колегом Ли Кећангом. Данас учествује на Светском економском форуму у Тјенђину, којем присуствују лидери и економисти из 110 земаља.

Вучић је посету Кини почео састанцима у Тјенђину са представницима кинеских компанија CRCC (China Railway Construction Corporation), затим Машинске корпорација CNEEC (China National Electric Engineering CO), као и ZTE (Zhongxing Telecommunication Equipment Corporation).

"Ви знате да већину наших путева данас граде кинеске компаније. Разговарали смо са представницима компаније CRCC, која треба да изгради пругу Београд–Будимпешта и очекујем да то сутра буде договорено са премијером Лијем" рекао је Вучић.

Како је навео, постоји сагласност да градимо брзу пругу од 300 километара на сат, а ми смо рекли да имамо два ограничења када је то у питању.

"Прво је да немамо времена за чекање и да изградња не може да траје 10 година. Наша молба је да то траје највише три године, а кинеска страна је обећала да ће се придржавати тог рока. Други проблем су државне гаранције. Стога смо тражили више различитих концепата – приватно-јавно партнерство, концесије и друге начине, само да јавни дуг што мање оптеретимо", нагласио је премијер Вучић.

Вучић је прецизирао да ће коначну одлуку имати сутра после састанка са премијером Лијем.

Извор: РТС


Сликао се са макетом воза великх брзина. 300 км/сат. Сироти дечко, жао ми га.

(за Ботове који ће се евентуално јавити - свако ко је стручан у области железнице, или се макар занима за то, потврдиће вам да је градња такве пруге за Будимпешту, па и било где у Србији, неизрециво сулуда и да би правила веће губитке него целе ЖС заједно)
 
Brzo bi pala brzina a nebi me cudilo i da se pokrade nego novi vozovi stedler po informacijama sa railserbia foruma po zelji diletanata iz OVSa nece imati frizider , kafe aparat , itd vec samo jednu uticnicu od 220v sramota umjesto voza sa ful opremom , toliko o nacinu razmisljanja takodje imace samo 1 wc
 
direktor":1t7lb3fq je napisao(la):
Brzo bi pala brzina a nebi me cudilo i da se pokrade nego novi vozovi stedler po informacijama sa railserbia foruma po zelji diletanata iz OVSa nece imati frizider , kafe aparat , itd vec samo jednu uticnicu od 220v sramota umjesto voza sa ful opremom , toliko o nacinu razmisljanja takodje imace samo 1 wc
Nista drugo se i nije moglo ocekivati od nestrucnih,polupismenih,partijskih i rodjackih kadrova na ZS.Da se iko od njih bar nekada vozio vozom,znao bi koje su potrebe putnika,da je iko od njih strucan i da se bar malo razume u potrebe masinovodja i vozopratnog osoblja,takodje bi znao kako da njima olaksa posao.Ovako,imamo likove na najodgovornijim funkcijama,koji nikada nisu,niti ce se voziti vozom.Nazalost,kada je takav vrh ZS,moze se samo zamisliti kakvi su ostali radnici.Nezainteresovani,nestrucni,gotovo redovno pijani u sektoru odrzavanja vagona.Pohvale mogu dobiti samo oni najodgovorniji,masinovodje i otpravnici,a sve ostalo je jad,beda i tuga...Crnogorcima se nazalost desilo Bioce,pre toga je i kod njih situacija bila kao kod nas trenutna.Sada ulazu u remonte,pruge,dok kod nas voze vagoni koji su bili na remontu pre punih pet godina...
 
1 тоалет је довољан, два би заузимала превише места.
Јел се ово друго односи на кабину возача?
 
A kolko bi morala da košta povratna karta do budimpešte brzinom od 300km/h. Jel bi mogla da se uglavi u 150 eura. I da li u budimpešti ima neko normalan da zaustavi ovaj cirkus i spusti na zemlju velikog vođu.
 
Somi jedan rvr ima 2 , ovo ostalo je trebalo da bude na usluzi putnicima od strane domacina voza ali ti se toga nesjecas nekada su u vozovima bili domacini i stjardese
Recimo olimpik ekspres bg/sa za 4i30h ako nevaram
01.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

02.jpg

bila je negdje i slika sa tetom kako sluzi kafu nemogu da je nadjem ima ovdje ljudi koji se toga sjecaju voz je uveden za ZOI 84
 
Некада ја нисам био рођен, а Флиртови неће ван Србије као ови горе па ће им један бити довољан :D ионако ће их после пар месеци сви избегавати због српске традиције одржавања возила :kafa:
 
Kakce su veze od budimpešte dalje ka evropi, pre svega ka beču. Zvuči mi suludoda građani budimpešte imaju bolju vezu sa beogradom, nego sa bečom ili bratislavom
 
Samo cekam kada ce ovi iz zapadne evrope da se pobune oko projekta brze pruge bg-bu i da kazu da nije u skladu sa eu.
To njima svakako ne odgovara, posebno lukama na severu evrope. Kinezi su kupili luku kod soluna i imaju jako ozbiljne planove za nju. Zele da istocnu evropu snadbevaju preko te luke i zato su im potrebne dobre pruge. Pruga bg-bu je samo jedan deo celog projekta.
 
Vrh