Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d0OW05R3awg[/youtube]
Део прилога се односи на МИН из Ниша
 
Требало би више рачуна повести о одржавању ж. станица. В. Споменик је прилично чист али само тамо где је висока фреквенција путника. Мање коришћени излази су у катасртофалном стању и одличан пример немара.

Ево како изгледа излаз најближи клубу Трамвај. Наравно овде тренутно не постоји потреба за покретним степеницама али није смело да се дозволи да оволико пропадне. Требало је на неки начин конзервирати или бар да сакрију срамоту. Баш је мучно проћи поред овога.

img300.jpg
 
Разрешена је дилема о томе да ли ће Флиртови ићи на БГ:воз или не.

ŠTADLER FLIRT elektro motorne garniture serije 413/417

Očekuje se da obe garniture počnu da saobraćaju na ICS vozovima 590/591 za Niš i 540/541 za Suboticu.
 
21

stf":33prbij8 je napisao(la):
Разрешена је дилема о томе да ли ће Флиртови ићи на БГ:воз или не.

ŠTADLER FLIRT elektro motorne garniture serije 413/417

Očekuje se da obe garniture počnu da saobraćaju na ICS vozovima 590/591 za Niš i 540/541 za Suboticu.
Одлично! Ни не требају да буду део система БГ воза који у овом облику може да функционише и са овим гарнитуарама док нам је међуградски железнички саобраћај био на издисају, као и цела Србија генерално.
 
To je odlicno onda, jos malo da dokupe klasicnih vagona i super.
 
nadam se da će da ih produže i do zagreba i drugih okolnih glavnih gradova.
 
Поновно увођење ИЦС до Ниша могу само да поздравим - надам се да ће ићи преко Младеновца, у оба смера, као и да ће бити продужен до Врања. Уствари, надам се да ће коначно увести линију Суботица - Врање.
 
Do Zagreba tesko, Hrvati zatezu sa cenama, zato su i ukinuli Bg-BL-SA
 
Ako ti treba do Vranja, a ovaj voz ide do Niša nećeš imati potrebu za time, jer bi Flirt trebao da ima odeljak za bicikle. Od Niša do Vranja biciklom ćeš stići brže nego što bi išao voz. Bez preterivanja.
 
Знам да је сада тамо катастрофа, мада се сећам да је осамдесетих воз на југу, по оном једном колосеку ишао баш брзо.
Радиће се тамо и из руског кредита.
 
img300.jpg

Ove stepenice nisu u nadleznosti zelznice srbije to su stepenice od trznog centra [svi peru odgovornost u cijoj su naldeznosti ] da je bruka i sramota jeste , plus moze neko da se povredi ali kod nas se o tome vodi racuna tek kad neko nadrlja
 
Тај тржни центар је пропао, једноставно је толико запуштено да је мучно и проћи туда. Могу се видети и бескућници како спавају тако да тамо има посла и за социјалне службе.

Џаба нови возови, џаба и нове станице ако приступ њима буде у зони сумрака.

Слично је и у Батајници, перони су прилично одржавани али метар од станице је блато, коров и прљавштина.
 
Posmjenjivace nesposbne nase koji stopiraju opstruiraju tako nesto vikala mihajlovicka
 
direktore ne verujem da je neki direktor ili više njih tako nešto uradilo na svoju ruku. zato mislim da rade po nečijem nalogu.


očigledno nešto ne štima na relaciji žs-vlada srbije.
 
Одбор директора Железница Србије кочи руски кредит

БЕОГРАД – Одбор директора Железница Србије данас је, уместо да потпише Анекс 2 уговора о реализацији руског кредита за рехабилитацију пруга на Коридору 10, расформирао пројектни тим и радну групу за преговоре, што ће закочити руски кредит, изјавио је данас помоћник министра грађевинарства Миодраг Јоцић.

Он је рекао Танјугу да је министарство запрепашћено том одлуком која кочи руски кредит вредан укупно 800 милиона долара, за модернизацију железничке инфраструктуре у Србији.

Јоцић је казао да је реч о преговорима са Руском Федерацијом за потписивање Анекса 2, тачке један, који се односи на три деонице на северу Коридора 10.

„Преговори су почели у марту и требало је да радови почну у јуну. Ми сада имамо ситуацију да се, на дан када треба да се потпише Анекс 2, тачка један, уговора у вредности од 48 милиона долара, расформирају радне групе за преговоре и да се тако преговори продужују за више недеља и можда месеци”, нагласио је помоћник министра задужен за железницу.

Он је казао да такав потез двојице извршних директора Железница Србије директно кочи инвестиције на модернизацији железничке инфраструктуре у Србији и додао да ће о свему томе бити обавештен потпредседник владе и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић.

„Министарство је запрепашћено одлуком Одбора директора Железница Србије да на данашњој седници доносе закључке о разрешењу пројектног тима и радне групе за преговоре”, истакао је Јоцић.

Анексом 2 је уговорена реконструкција и модернизација шест деоница у дужини око 112 км: на северу Рума - Голубинци у дужини од 17,9 км, Сопот Космајски - Ковачевац 18,4 км, Мала Крсна - Велика Плана 29,5 км и на југу Винарци Ђорђево 15 км, Врањска Бања - Ристовац 18 км и Бујановац - Букаревац 14 км.
Танјуг
објављено: 19.09.2014.

http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomij ... it.sr.html
 
Vrh