Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Saradnja Ruskih železnica i Energoprojekta, prvo radovi na delu Beograd-Pančevo

Tanjug | 16. 07. 2014. - 19:12h | Foto: Ž. Šafar | Komentara: 0
Energoprojekt Niskogradnja je prva srpska kompanija koja je pobedila na tenderu za obavljanje zemljanih radova i izgradnju malih objekata koje sprovodi preduzeće Ruske železnice internešnal, saopštilo je danas to rusko preduzeće.

Radovi se izvode u okviru Ugovora za izgradnju objekata železničke infrastrukture i isporuku dizel motornih vozova u Republici Srbiji.

Potpisivanje sporazuma je praktično predstavljalo početak radova na delu Beograd - Pančevo, koji je prvi segment ugovora.

Uprkos složenog mehanizma međuvladinog finansiranja, strane su zajedno radile na skraćenju rokova za avansno plaćanje. Nakon dva meseca od početka radova, podizvođač je saoštio da je premašen obim obavljenih radova predviđenih datom sumom i počeo naredne etape izgradnje, navedeno je u saopštenju dostavljenom Tanjugu.

Zahvaljujući brzom rešavanju složenih proizvodnih zadataka, kompanija je obezbedila striktno poštovanja termin plana, bez obzira na katastrofalne poplave u maju.

Energoprojekt Niskogradnja ima više od 60 godina iskustva u građevinskim projektima u različitim klimatskim i geoloških uslovima u 50 zemalja sveta.
Po dogovoru sa RŽD Internešnal, kompanija za dve i po godine treba da obavi određene radove - izgradnja zemljane konstrukcije, tri mala mosta i jedan vijadukt, pet cevovoda za odvod vode, železničku stanicu Krnjača , platforme (perone) na stanicama Krnjača, Ovča, Pančevo, Glavne i zaustavne punktove Krnjača Most i Sebeš, industrijske (tehničke) objekte na stanicama Pančevo Glavna i Krnjača.

RŽD Internešnal najveću pažnju posvećuje poštovanju ekoloških zahteva, zaštiti životne sredine i kvalitetu radova, navedeno je u saopštenju.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/481072 ... radPancevo
 
stigla u žel.st. Ruma dodatna ruska skalamerija za izgradnju Ruma-Golubinci, ne daju da se fotka, kažu radovi u oktobru, zašto tek tada???
 
Zanimljiv promo materijal Stadlera. :kafa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sxYt65v1WRU[/youtube]
 
Nebo i zemlja!

Japanski "voz-metak" slavi 50 godina

Prvi Šinkansen je pušten u saobraćaj 1964. godine, a ta čast je na posebnoj ceremoniji pripala caru Hirohitu koji je devet dana kasnije otvorio otvorenim Olimpijske igre u Tokiju.

Japan je novim vozom te godine uspostavio model drugim zemljama u svetu kako treba da izgleda železnica, ocenjuje BBC. Svoje prvo putovanje od Tokija do Osake, preko planine Fuđi, prešao je sa, za to doba, rekordnih 210 kilometara na čas. Vožnja novoizgrađenim prugama koje dozvoljavaju brzinu veću od 300 kilometara na sat bila je najbolji način za koji su se japanske vlasti odlučile da popularizuju Olimpijadu na domaćem terenu.
http://www.b92.net/putovanja/zanimljivo ... _id=877928

I naši će vozovi ići 160km/h

Zahvaljujući obnovi železnice iz ruskog kredita, konačno će vozovi moći da voze brzinom 160 na sat, pišu "Večernje novosti".
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=878823
 
Gargoyle":d3wta147 je napisao(la):
stigla u žel.st. Ruma dodatna ruska skalamerija za izgradnju Ruma-Golubinci, ne daju da se fotka, kažu radovi u oktobru, zašto tek tada???

Zbog čuvene slovenske dezorijentacije u papirologiji :D

Na pitanje zašto se čeka oktobar za početak radova na Koridoru 10, ako je mehanizacija već u Srbiji, Simonović kaže da postoji procedura, koja mora da se ispoštuje. A to znači da se potpiše aneks 2 ugovora o kreditu za deonice na Koridoru 10. Simonović očekuje da će taj posao biti završen za 10 do 15 dana. Potom, neophodno je "zeleno svetlo“ Vlade Srbije na taj aneks i da se obezbedi učešće od 15 odsto, što je naša obaveza za svaki od pet projekata, koji se finansiraju iz ruskog kredita. Naravno, aneks treba da odobri i ruska strana. Na tu proceduru "gubi se“ najmanje dva meseca.

"Po mom dolasku na čelo 'Železnice', pre godinu i po dana, za vrlo kratko vreme potpisali smo glavni ugovor za ruski kredit. Rusi su sada možda malo nezadovoljni što još nismo parafirali aneks 2. Jer, nismo uspeli sa ruskom stranom da usaglasimo cenu radova, ali verujem da ćemo to brzo da odradimo i da su pregovori u završnoj fazi. Taj aneks smo podelili na dva dela, prvo da završimo posao za tri deonice na severu, a onda i za preostale tri na jugu, koje će se ionako raditi sledeće godine", objašnjava Simonović.

"Za deonicu Stara Pazova - Novi Sad trenutno se radi projektna dokumentacija, koja bi do proleća trebalo da bude završena i sledeće godine će i na tom delu biti otvorena gradilišta. Počinje izrada i projekata za barsku prugu, koja treba da bude kompletirana najkasnije do juna sledeće godine", dodaje on.

Izvor: B92
 
što ta procedura nije ispoštovana u međuvremenu, da bude sve spremno čim mašinerija stigne?

ovo je retoričko pitanje
 
Vozio sam bicikl danas i slikao radove na izgradnji drugog koloseka na pruzi ka Pancevu i mosta preko pruge i kanala Kalovita. Slike su sa mobilnog pa nemoj da se zalite na kvalitet :p Odabrao sam one koje nisu previse mutne...

Prvo drugi kolosek:

img20140724122715.jpg


img20140724122644.jpg


img20140724122651.jpg


img20140724122741.jpg


img20140724123604.jpg


img20140724123657.jpg


img20140724123701.jpg


A sad radovi na mostu preko pruge:

img20140724123023.jpg


img20140724123030.jpg


img20140724123038.jpg


img20140724123041.jpg


img20140724123044.jpg


img20140724123051.jpg


img20140724123150.jpg


img20140724123209.jpg


img20140724123215.jpg


img20140724123353.jpg


img20140724123358.jpg


img20140724123905.jpg


img20140724124143.jpg
 
nnikolic1986":2bsau02o je napisao(la):
Vozio sam bicikl danas i slikao radove na izgradnji drugog koloseka na pruzi ka Pancevu i mosta preko pruge i kanala Kalovita. Slike su sa mobilnog pa nemoj da se zalite na kvalitet :p Odabrao sam one koje nisu previse mutne...
ННиколићу, укњижен плусић.
На квалитет слика нема жалбе, али има на величину резолуције, свака ти је преко 2 мб, смањи на неку разумну величину (150-300 кб или већ), брже се учитава. :)
 
Nemo' smanjivati fotke, nego postavi thumbnail-ove umesto direktnih linkova. :)

Plus naravno.
 
А нови директор ЖС је саобраћајни инжењер Милан Б... :)
 
Pantografe, koliko je pouzdana ta informacija? Ja video samo danas u "Našim novinama", ali baš nemam naviku da se pecam na njihove naslove...
 
Ma, spektakl :D

No, imajući u vidu njegovo iskustvo sa Lukom Beograd, čini mi se da ga građevina i urbanizam interesuju više od saobraćaja.
 
Kakvo kritizarstvo, nemam reci, pa covek je pobedio na otvorenom javnom konkursu :D U prilog mi i ide sto je upucen u gradjevinarstvo i urbanizam i sto je nesto slcno i on hteo. Bice (od) koristi od gradnje ovih nekoliko miliona kvadrabta navodnog Beograda :D
 
Cek pa on se sam prporucivao nekoliko mjeseci ranije , u blicu , kako ce da sredi zeljeznicu , eto vucic mu dade sancu da vidmo kako ce njega da poletu sindikati kad krene da cisti rasomon , sta ce se desiti , ili ce nesto stvarno uraditi ili ce pobjeci glavom bez obzira .
 
Intresuje me kakav je to "veliki" plan u pitanju. Cudim se i B...-u sto je to uopste prihvatio
 
nek neko meni objasni zašto se beko smatra poslovnim čovekom.


kojim se to on to poslom bavi???

marketinška agencija, član upravnog odbora zastave, na prevaru kupio luku beograd, posredovao u prodaji c marketa....


žao mi je što kostić nije izabran zato što se za razliku od beka kostić čovek iz posla. bavi se poljoprivredom, bankarstvom, hotelijerstvom, šećerom.......
 
CIRKUS U ŽELEZNICAMA Izabrali direktora pa ga smenili za par sati

Tanjug | 07. 08. 2014. - 14:46h izmena vesti 17:14h | Komentara: 0
Na preporuku Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, odbor direktora Železnica Srbije stavio je danas van snage svoju odluku o imenovanju Svetozara Ćapina za generalnog direktora tog javnog preduzeća.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4861 ... a-par-sati
 
Beko na čelu Železnica pro bono

Bojana Anđelić | 08. 08. 2014. - 12:05h izmena vesti 13:42h | Komentara: 3
Beogradski biznismen Milan Beko je na konferenciji za novinare rekao da, kad je reč o državi, "stoji na raspolaganju premijeru", i da je spreman da preuzme Železnice Srbije.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4863 ... a-pro-bono
 
За место директора јавне фирме... реално не знам ко би хтео да конкурише...

Милионери - милијардери свакако не.
Плата је вероватно у најбољем случају пар хиљада евра што је смешно за сваког милионера. То значи да би он то радио како би извукао паре на неки други начин.

Способни људи вишег средњег слоја
Опет не знам зашто би ту радили када је проблема превише, плата није огромна, можеш лако да будеш изложен политичком притиску па и хапшењу, а толико способни колико су нама потребни, немају разлога да не отворе своје фирме и лепо раде, што би се бактали државним фирмама.
 
Као и код нас, чека се да неко погине да би се реаговало :roll:
ŽPCG: Ovo je terorizam, požar na vozu je izazvan namjerno

"Nije nam jasan motiv ovog vandalskog ponašanja sem ako neko želi da se ukine putnički prevoz na pruzi Podgorica–Nikšić"

777553.jpg


Prasak i požar koji su se sinoć poslije 22.30 sati dogodili u podgoričkom naselju Zagorič, na vozu iz Nikšića, izazvani su namjerno, kako bi se izazvali šteta na vozu i uznemirili putnici, navode iz Željezničkog prevoza Crne Gore, nakon što su u saradnji sa policijom detaljno pregledali voz.

Iz Željezničkog prevoza navode da je na krovu voza pronađeno nekoliko ostataka izgorjele bodljikave žice koja je bila bačena na kontaktnu mrežu što je izazvalo prasak pri stvaranju kratkog spoja.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jm29Jo93h5w[/youtube]

777518.jpg


Na krovu je, kako se dodaje u izvještaju, pronađeno nekoliko ostataka izgorjele bodljikave žice, što prema tragovima, kako su kazali iz Željezničkog prevoza, "ukazuje da je tu došlo do prvog kontakta usijane žice i voza, ali i na činjenicu da je slučajno neko lice tuda prošlo stradalo bi na licu mjesta od strujnog udara".

Na prednjoj strani voza od kratkog spoja sa naponom od 25kV oštećeno je vjetrobransko staklo na upravljačnici što jasno ukazuju pronađeni tragovi.


777552.jpg


"Ovakav atak, koji nije prvi put, pored kamenovanja vozova u zoni naselja Zagorič, blizu trafostanice ocjenjujemo kao terorizam s obzirom na moguće posljedice na putnike voza, osoblje, slučajne prolaznike pored i preko pruge i sami voz. Upravo na ovom mjestu u proteklom periodu smo imali bacanje provodnika na visoko-naponsku mrežu i više kamenovanja čije su posljedice lomljenje vjetrobranskih i prozorskih stakala i vrata", kazali su u ŽPCG, dodajući da su ti događaji srećom protekli bez povrede putnika i željezničkog osoblja.

777519.jpg


Prema do sada utvrđenoj šteti i raspoloživim rezervnim djelovima u ŽPCG procjenjuju da će voz danas biti spreman za saobraćaj.

"Nije nam jasan motiv ovog vandalskog ponašanja sem ako neko želi da se ukine putnički prevoz na pruzi Podgorica–Nikšić, stoga ovakve pojave zaslužuju, osim Željeznice, angažovanje čitavog društva", kazali su u ŽPCG.


Вијести
 
Jutros na RTS-u neki njihov novinar sav oduševljen priča o 17-časovnom klackanju na relaciji Beograd-Bar. Kaže "stranci to vole", njima je to neka egzotika, tradicija, oldschool druženje i tako to.
Otprilike kao - j**eš neke tamo brze zapadnjačke vozove, let's party like it's 1899.

Kakva crna modernizacija, još će Železnice Srbije da naprave turističku atrakciju od raskantanih štrokavih vozova i iskrivljenih šina.
 
Klackanje je zato sto ide zaobilaznim putem, a lepu su reportazu napravili, bila je juce u dnevniku.
 
Vrh