Зашто мора овакав ниво цинизма сваки пут кад се нешто око нове пруге спомене? Увек се врти прича зашто је тај део урађен а регионалне пруге попут ове за Пожаревац или ова за Врање нису? Уз дужно поштовање према Пожаревцу, Крагујевцу, Зрењанину и осталим градовима у провинцији, тај потез од БГ до НС је најразвијенији у Србији, екононмски и инфраструктурно. Наравно да ће прво тај део да се ради. Рачунајући БГ и НС тај потез има више од 2 милиона становника а не Врање до кога има скоро 500 км и 50.000 људи.
Malo smo mi cinični kakva je sutuacija, npr:
Kroz Vukov spomenik i dalje prolazi teretni saobraćaj i dizel lokomotive, tako da, bar što se bezbednosti i legalnosti tiče, napredak se nešto i ne vidi, bar iz mog ugla.
Pruga za NS je suštiniski puštena eksperimentalno. Nije završena i nije zvanično predata u eksplataciju. Nije završena stanica Novi Sad.
Ovo oko gradova jesi u pravu, ali samo ako pričamo o putničkom saobraćaju. Putnički potencijal jeste mali za železnicu. Uz napomenu da Vranje nije na regionalnoj pruzi već na koridoru X.
Део до Ваљева је урађен, Суботица се ради, траба и коридор до Ниша да се уради.
Do Valjeva uraĐen i pokraĐen što bi rekao Šojić. Iako možda najbolja rekonstrukcija (izuzimajući NS) daleko je od idealne.
Subotica kasni opasno, već je trebala da bude gotova. Za Niš se ne vidi naznaka da će skoro krenuti.
Шта би ви хтели? Да се све одради одједном после колико година никаквих улагања?
Ajd po 100x
Ciklus održavanja pruge podrazumeva kapitalni remont na nekih 20-25 godina. Kada se od ukupne kilometraže svih pruga u Srbiji oduzmu ove koje otpisuju i taj broj podeli sa 25 a onda pomnoži sa 10 godina ove vlasti treba da se dobije broj kilometara rekonstruisanih.
Izračunaj sam.
Na stranu što je jedino ulaganje sadašnje vlasti koje se vidi i koje deluje da će biti u redu pruga za NS. Sve ostalo je izfušareno. Za pruge oko Mladenovca, Ćuprije, ka Pančevu i još neke neko mora da robija, kao i za situaciju sa 711 (koje je kupila "prethodna vlast", da budemo pravični).
Drugo a po meni mnogo bitnije. Prethodne vlasti od sredine sedamdesetih (otprilike kad je završena barska pruga i otpočet novi BG čvor) su zanemarile železnicu. Manje je rađeno rekonstrukcija itd.
Ipak ovakav nemar, tokom poslednjih 10 godina, u redovnom održavanju pruga, koji obuhvata sitne popravke i saniranje laganih vožnji nije viđen u Srbiji od otvaranja pruge 1884.
Pojedine LV stoje godinama iako mogu da ih reše bukvalno za jedno prepodne.
I neko mene priča o napredku. Stanje na železnici je nikad gore, potpisujem i ne vidim napredak.
I to ne kao opozicija, nego kao neko ko voli železnicu, a eto pomalo se i razume. A i upućen sam u drevne veštine računa.