Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Svi su putovali na toj relaciji putničkim vozom od 1880-tih pa sve do nastanka Niš Ekspresa u vreme FNRJ, jer druge alternative nisu ni imali. Mada je tada vreme putovanja na istoj relaciji bilo samo za nijansu duže nego danas, a svi vozovi su koristili mnogo slabiji parni pogon.

Zato što je vozna karta povoljnija od autobuske, ja sam na relaciji Beograd-Niš putovao Flirtom nekoliko puta, zadnji put pre nepunih mesec dana.

Ја сам путовао од Београда до Ниша возом у 7:35 и стигао сам у 13:15 тако некако је било. Путовање је било угодно. Воз се највише напуни од Младеновца.
 

Vozom na EXIT!

Pored više od 30 redovnih dnevnih polazaka na relaciјi Novi Sad – Beograd, koјi su putnicima dostupni od 5:30 do 23:00 sata, od 7. do 11. јula festivalskoј publici će biti na raspolaganju i speciјalni polasci.
Iz pravca Beograda prema Novom Sadu dodatni vozovi će kretati u 23:00, 00:00 i 01:00 čas sa stanice Beograd Centar, a iz pravca Novog Sada prema Beogradu u 01:30, 02:30, 03:30 i 04:30 časova.
Svi vozovi staјaće na železničkoј stanici Petrovaradin, u neposrednoј blizini Tvrđave, kao i na stanicama Novi Beograd, Zemun, Bataјnica, Nova Pazova, Stara Pazova, Inđiјa, Beška, Sremski Karlovci i Novi Sad, čime će dolazak i odlazak na festival vozom biti omogućen i za sve posetioce sa ovih lokaciјa.
 
vozom-na-exit-.jpg


Promocija je tu, verujem da će ove godine biti voz glavno prevozno sredstvo za Exitaše (Ja sam već uzeo karte za moje društvo od 8 ljudi). Voz će omogućiti da se nađe smeštaj u Beogradu i da se ide u Novi Sad (što će rasteretiti novosadske hotele). Svakako nas očekuje zanimljivih par dana za železnicu (u kojima verujem da će biti oboren rekord u broju prevezenih putnika)
 

Prilozi

  • WhatsApp Image 2022-06-29 at 1.17.31 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-06-29 at 1.17.31 PM.jpeg
    54,1 KB · Pregleda: 191
Како ће Ниш, Крагујевац, Пожаревац, Ваљево, Суботица Сомбор, Зрењанин, Врање и дуги градови возим на Петроварадин?
 
Како ће Ниш, Крагујевац, Пожаревац, Ваљево, Суботица Сомбор, Зрењанин, Врање и дуги градови возим на Петроварадин?
Za Kragujevac, Požarevac, Suboticu, Sombor, Zrenjanin i Vranje će najveći iskorak biti ako jednog dana ponovo dobiju i voz do Beograda.
 
Pogledajte prilog 140156

Promocija je tu, verujem da će ove godine biti voz glavno prevozno sredstvo za Exitaše (Ja sam već uzeo karte za moje društvo od 8 ljudi). Voz će omogućiti da se nađe smeštaj u Beogradu i da se ide u Novi Sad (što će rasteretiti novosadske hotele). Svakako nas očekuje zanimljivih par dana za železnicu (u kojima verujem da će biti oboren rekord u broju prevezenih putnika)
Да неће да уведу градски аутобус од Прокопа до Зелењака?
 
Да списак је повећи, градова који нису железницом повезани са Београдом...
 
Да неће да уведу градски аутобус од Прокопа до Зелењака?
Ima sa novog beograda 95, ali no, ne osporavam da je prokop loše povezan. Možda bi grad Beograd trebalo da razmisli o usklađenim noćnim autobusim od železničkih stancica za Exitaše
 
Jednom rečju cirkus. Pitam otpravnika kad stize iz Šida, on me zacudjeno pita, "Odakle!?" Kaže ja sam ovde tek 3-4 dana....
"Glas" najavljuje dolazak voza na 6 klosek, dolazi bg voz,posle 5 min dolazi šidski, al na5ti.
Otpravnik na to, " ova brljavi, nema pojma sta priča" :)
 
Pogledajte prilog 140156

Promocija je tu, verujem da će ove godine biti voz glavno prevozno sredstvo za Exitaše (Ja sam već uzeo karte za moje društvo od 8 ljudi). Voz će omogućiti da se nađe smeštaj u Beogradu i da se ide u Novi Sad (što će rasteretiti novosadske hotele). Svakako nas očekuje zanimljivih par dana za železnicu (u kojima verujem da će biti oboren rekord u broju prevezenih putnika)
Не знам како мисле да се регио експресом стигне за сат времена од Зелењака до Петроварадинске тврђаве. Чак је и ИЦ возом немогуће. Петроварадинска тврђава је 3-3,5 километра од железничке станице Нови Сад. Чак и без гужве у граду, треба 10-15 мин градским превозом, а за време Егзита много више. Једино ако не планирају неко привремено железничко стајалиште близу тврђаве (пруга је удаљена 600-700 метара од улаза на Егзит). На то треба додати и путовање од Зелењака до Прокопа/Новог Београда.

Ima sa novog beograda 95, ali no, ne osporavam da je prokop loše povezan. Možda bi grad Beograd trebalo da razmisli o usklađenim noćnim autobusim od železničkih stancica za Exitaše
Чак ни у НС за време Егзита не уводе додатне поласке редовних линија пре 03:30 јер већина људи не креће кући пре тог времена, а ванредних линија до кампа и железничке станице не пре 02:00. Кад сам ишао на Егзит, углавном сам се враћао дневним линијама (у НС крећу у 04:30) Док посетиоци Егзита стигну до Београда, већ ће кренути дневне линије.

Како ће Ниш, Крагујевац, Пожаревац, Ваљево, Суботица Сомбор, Зрењанин, Врање и дуги градови возим на Петроварадин?
На Петроварадинску тврђаву или у Петроварадин се из Сомбора може возом. Из Ваљева је исто изводљиво. Из Суботице може преко Сомбора, али тешко да ико то ради. За остале градове, као и иначе. Као у претходних 10-20 година.
 
Не знам како мисле да се регио експресом стигне за сат времена од Зелењака до Петроварадинске тврђаве. Чак је и ИЦ возом немогуће. Петроварадинска тврђава је 3-3,5 километра од железничке станице Нови Сад. Чак и без гужве у граду, треба 10-15 мин градским превозом, а за време Егзита много више. Једино ако не планирају неко привремено железничко стајалиште близу тврђаве (пруга је удаљена 600-700 метара од улаза на Егзит). На то треба додати и путовање од Зелењака до Прокопа/Новог Београда.


Чак ни у НС за време Егзита не уводе додатне поласке редовних линија пре 03:30 јер већина људи не креће кући пре тог времена, а ванредних линија до кампа и железничке станице не пре 02:00. Кад сам ишао на Егзит, углавном сам се враћао дневним линијама (у НС крећу у 04:30) Док посетиоци Егзита стигну до Београда, већ ће кренути дневне линије.


На Петроварадинску тврђаву или у Петроварадин се из Сомбора може возом. Из Ваљева је исто изводљиво. Из Суботице може преко Сомбора, али тешко да ико то ради. За остале градове, као и иначе. Као у претходних 10-20 година.
Marketing, nisu mislili bukvalno mislili sat vremena. Isto kao što su promovisali 30 minuta Beograd-Novi Sad, i da li se neko žalio na to? Nije.
 
Здраво свима.. као што знамо до недавно је обнављана жељезничка инфраструктура на прузи Београд-Младеновац (да је тако назовемо) . Често користим пружни прелаз у Врчину. Пуга пролази кроз насеље и аутомобили га свакодневно користе а изгледа као што се види на слици.. дакле рампа није у функцији, свјетлосна сигнализација не ради а возови саобраћају. Ја сам мислио да још не саобраћају па да је због тога тај прелаз у хаосу. Међутим прије неки дан сам се увјерио да није тако.. кад је фотографија снимљена наишао је теретни воз. Постоји знак СТОП за возила али се срећом воз понашао као да постоји знак СТОП и за њега па је и он стао на 5-6 секунди. Напомињем да тај прелаз и није тако прегледан јер је на узбрдици/низбрдици .. дакле опрез.. https://goo.gl/maps/EgBa3PraPuUqJvLWA
 

Prilozi

  • 20220626_103836.jpg
    20220626_103836.jpg
    154,4 KB · Pregleda: 200
Здраво свима.. као што знамо до недавно је обнављана жељезничка инфраструктура на прузи Београд-Младеновац (да је тако назовемо) . Често користим пружни прелаз у Врчину. Пуга пролази кроз насеље и аутомобили га свакодневно користе а изгледа као што се види на слици.. дакле рампа није у функцији, свјетлосна сигнализација не ради а возови саобраћају. Ја сам мислио да још не саобраћају па да је због тога тај прелаз у хаосу. Међутим прије неки дан сам се увјерио да није тако.. кад је фотографија снимљена наишао је теретни воз. Постоји знак СТОП за возила али се срећом воз понашао као да постоји знак СТОП и за њега па је и он стао на 5-6 секунди. Напомињем да тај прелаз и није тако прегледан јер је на узбрдици/низбрдици .. дакле опрез.. https://goo.gl/maps/EgBa3PraPuUqJvLWA
U ovom slučaju je pružni prelaz u kvaru, mašinovodja dobija nalog da stane pred njim što on mora i da učini. Nakon zaustavljanja, oglašava se sirenom i nastavlja put. Znak stop za drumska vozila je tu, svako drigmo vozilo MORA da propusti šinsko vozilo.
 
Marketing, nisu mislili bukvalno mislili sat vremena. Isto kao što su promovisali 30 minuta Beograd-Novi Sad, i da li se neko žalio na to? Nije.

Obmanjujuće oglašavanje
Član 11

Obmanjujuće oglašavanje je zabranjeno.

Obmanjujuće oglašavanje jeste svako oglašavanje koje na bilo koji način, uključujući način prikazivanja, obmanjuje ili je verovatno da će obmanuti primaoce oglasne poruke, koje zbog takve obmanjujuće prirode može da utiče na njihovo ekonomsko ponašanje ili koje zbog toga škodi ili je verovatno da će naškoditi konkurentu oglašivača.

Prilikom utvrđivanja da li je određeno oglašavanje obmanjujuće uzimaju se u obzir sve njegove karakteristike, a naročito svaka informacija koju to oglašavanje sadrži u vezi sa:

1) svojstvom robe ili usluge, kao što su: priroda, sastav, dostupnost, količina, specifikacija, način korišćenja, podobnost za upotrebu u određene svrhe, geografsko ili komercijalno poreklo, način i datum proizvodnje robe, način i vreme pružanja usluge, rezultati koji se mogu očekivati od korišćenja robe ili usluge, rezultati ili drugi pokazatelji testova ili provera sprovedenih na robi ili usluzi;

2) cenom ili načinom obračuna cene, kao i uslovima prodaje robe ili uslovima pružanja usluga;

3) poslovnim podacima, svojstvima i pravima oglašivača, kao što su njegov identitet i imovina, njegove kvalifikacije, komercijalna svojina ili pravo intelektualne svojine, nagrade i priznanja koja je dobio oglašivač.
 
Здраво свима.. као што знамо до недавно је обнављана жељезничка инфраструктура на прузи Београд-Младеновац (да је тако назовемо) . Често користим пружни прелаз у Врчину. Пуга пролази кроз насеље и аутомобили га свакодневно користе а изгледа као што се види на слици.. дакле рампа није у функцији, свјетлосна сигнализација не ради а возови саобраћају. Ја сам мислио да још не саобраћају па да је због тога тај прелаз у хаосу. Међутим прије неки дан сам се увјерио да није тако.. кад је фотографија снимљена наишао је теретни воз. Постоји знак СТОП за возила али се срећом воз понашао као да постоји знак СТОП и за њега па је и он стао на 5-6 секунди. Напомињем да тај прелаз и није тако прегледан јер је на узбрдици/низбрдици .. дакле опрез.. https://goo.gl/maps

Здраво свима.. као што знамо до недавно је обнављана жељезничка инфраструктура на прузи Београд-Младеновац (да је тако назовемо) . Често користим пружни прелаз у Врчину. Пуга пролази кроз насеље и аутомобили га свакодневно користе а изгледа као што се види на слици.. дакле рампа није у функцији, свјетлосна сигнализација не ради а возови саобраћају. Ја сам мислио да још не саобраћају па да је због тога тај прелаз у хаосу. Међутим прије неки дан сам се увјерио да није тако.. кад је фотографија снимљена наишао је теретни воз. Постоји знак СТОП за возила али се срећом воз понашао као да постоји знак СТОП и за њега па је и он стао на 5-6 секунди. Напомињем да тај прелаз и није тако прегледан јер је на узбрдици/низбрдици .. дакле опрез.. https://goo.gl/maps/EgBa3PraPuUqJvLWA
На деоници ове пруге на прелазима у Белом Потоку, Врчину, Малом Пожаревцу, Дражњу, Умчарима и Живковцу нису још увек постављени полубраници и самим тим нису у функцији (ускоро се очекује регулисање тих прелаза) док су до сада обезбеђени путни прелази у Коларима (аутоматски и механички) и у Раљи (аутоматски)
 
Vrh