mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.676
- Pohvaljen
- 10.730
Nisu.Zna li neko dali su ukinute lagane vožnje na šidskoj pruzi?
Nisu.Zna li neko dali su ukinute lagane vožnje na šidskoj pruzi?
Svi su putovali na toj relaciji putničkim vozom od 1880-tih pa sve do nastanka Niš Ekspresa u vreme FNRJ, jer druge alternative nisu ni imali. Mada je tada vreme putovanja na istoj relaciji bilo samo za nijansu duže nego danas, a svi vozovi su koristili mnogo slabiji parni pogon.
Zato što je vozna karta povoljnija od autobuske, ja sam na relaciji Beograd-Niš putovao Flirtom nekoliko puta, zadnji put pre nepunih mesec dana.
Pa drumskim prevozom uglavnom, do Beograda.Како ће Ниш, Крагујевац, Пожаревац, Ваљево, Суботица Сомбор, Зрењанин, Врање и дуги градови возим на Петроварадин?
Za Kragujevac, Požarevac, Suboticu, Sombor, Zrenjanin i Vranje će najveći iskorak biti ako jednog dana ponovo dobiju i voz do Beograda.Како ће Ниш, Крагујевац, Пожаревац, Ваљево, Суботица Сомбор, Зрењанин, Врање и дуги градови возим на Петроварадин?
Да неће да уведу градски аутобус од Прокопа до Зелењака?Pogledajte prilog 140156
Promocija je tu, verujem da će ove godine biti voz glavno prevozno sredstvo za Exitaše (Ja sam već uzeo karte za moje društvo od 8 ljudi). Voz će omogućiti da se nađe smeštaj u Beogradu i da se ide u Novi Sad (što će rasteretiti novosadske hotele). Svakako nas očekuje zanimljivih par dana za železnicu (u kojima verujem da će biti oboren rekord u broju prevezenih putnika)
... Šid...Za Kragujevac, Požarevac, Suboticu, Sombor, Zrenjanin i Vranje će najveći iskorak biti ako jednog dana ponovo dobiju i voz do Beograda.
Ima sa novog beograda 95, ali no, ne osporavam da je prokop loše povezan. Možda bi grad Beograd trebalo da razmisli o usklađenim noćnim autobusim od železničkih stancica za ExitašeДа неће да уведу градски аутобус од Прокопа до Зелењака?
Не знам како мисле да се регио експресом стигне за сат времена од Зелењака до Петроварадинске тврђаве. Чак је и ИЦ возом немогуће. Петроварадинска тврђава је 3-3,5 километра од железничке станице Нови Сад. Чак и без гужве у граду, треба 10-15 мин градским превозом, а за време Егзита много више. Једино ако не планирају неко привремено железничко стајалиште близу тврђаве (пруга је удаљена 600-700 метара од улаза на Егзит). На то треба додати и путовање од Зелењака до Прокопа/Новог Београда.Pogledajte prilog 140156
Promocija je tu, verujem da će ove godine biti voz glavno prevozno sredstvo za Exitaše (Ja sam već uzeo karte za moje društvo od 8 ljudi). Voz će omogućiti da se nađe smeštaj u Beogradu i da se ide u Novi Sad (što će rasteretiti novosadske hotele). Svakako nas očekuje zanimljivih par dana za železnicu (u kojima verujem da će biti oboren rekord u broju prevezenih putnika)
Чак ни у НС за време Егзита не уводе додатне поласке редовних линија пре 03:30 јер већина људи не креће кући пре тог времена, а ванредних линија до кампа и железничке станице не пре 02:00. Кад сам ишао на Егзит, углавном сам се враћао дневним линијама (у НС крећу у 04:30) Док посетиоци Егзита стигну до Београда, већ ће кренути дневне линије.Ima sa novog beograda 95, ali no, ne osporavam da je prokop loše povezan. Možda bi grad Beograd trebalo da razmisli o usklađenim noćnim autobusim od železničkih stancica za Exitaše
На Петроварадинску тврђаву или у Петроварадин се из Сомбора може возом. Из Ваљева је исто изводљиво. Из Суботице може преко Сомбора, али тешко да ико то ради. За остале градове, као и иначе. Као у претходних 10-20 година.Како ће Ниш, Крагујевац, Пожаревац, Ваљево, Суботица Сомбор, Зрењанин, Врање и дуги градови возим на Петроварадин?
Marketing, nisu mislili bukvalno mislili sat vremena. Isto kao što su promovisali 30 minuta Beograd-Novi Sad, i da li se neko žalio na to? Nije.Не знам како мисле да се регио експресом стигне за сат времена од Зелењака до Петроварадинске тврђаве. Чак је и ИЦ возом немогуће. Петроварадинска тврђава је 3-3,5 километра од железничке станице Нови Сад. Чак и без гужве у граду, треба 10-15 мин градским превозом, а за време Егзита много више. Једино ако не планирају неко привремено железничко стајалиште близу тврђаве (пруга је удаљена 600-700 метара од улаза на Егзит). На то треба додати и путовање од Зелењака до Прокопа/Новог Београда.
Чак ни у НС за време Егзита не уводе додатне поласке редовних линија пре 03:30 јер већина људи не креће кући пре тог времена, а ванредних линија до кампа и железничке станице не пре 02:00. Кад сам ишао на Егзит, углавном сам се враћао дневним линијама (у НС крећу у 04:30) Док посетиоци Егзита стигну до Београда, већ ће кренути дневне линије.
На Петроварадинску тврђаву или у Петроварадин се из Сомбора може возом. Из Ваљева је исто изводљиво. Из Суботице може преко Сомбора, али тешко да ико то ради. За остале градове, као и иначе. Као у претходних 10-20 година.
U ovom slučaju je pružni prelaz u kvaru, mašinovodja dobija nalog da stane pred njim što on mora i da učini. Nakon zaustavljanja, oglašava se sirenom i nastavlja put. Znak stop za drumska vozila je tu, svako drigmo vozilo MORA da propusti šinsko vozilo.Здраво свима.. као што знамо до недавно је обнављана жељезничка инфраструктура на прузи Београд-Младеновац (да је тако назовемо) . Често користим пружни прелаз у Врчину. Пуга пролази кроз насеље и аутомобили га свакодневно користе а изгледа као што се види на слици.. дакле рампа није у функцији, свјетлосна сигнализација не ради а возови саобраћају. Ја сам мислио да још не саобраћају па да је због тога тај прелаз у хаосу. Међутим прије неки дан сам се увјерио да није тако.. кад је фотографија снимљена наишао је теретни воз. Постоји знак СТОП за возила али се срећом воз понашао као да постоји знак СТОП и за њега па је и он стао на 5-6 секунди. Напомињем да тај прелаз и није тако прегледан јер је на узбрдици/низбрдици .. дакле опрез.. https://goo.gl/maps/EgBa3PraPuUqJvLWA
Marketing, nisu mislili bukvalno mislili sat vremena. Isto kao što su promovisali 30 minuta Beograd-Novi Sad, i da li se neko žalio na to? Nije.
Здраво свима.. као што знамо до недавно је обнављана жељезничка инфраструктура на прузи Београд-Младеновац (да је тако назовемо) . Често користим пружни прелаз у Врчину. Пуга пролази кроз насеље и аутомобили га свакодневно користе а изгледа као што се види на слици.. дакле рампа није у функцији, свјетлосна сигнализација не ради а возови саобраћају. Ја сам мислио да још не саобраћају па да је због тога тај прелаз у хаосу. Међутим прије неки дан сам се увјерио да није тако.. кад је фотографија снимљена наишао је теретни воз. Постоји знак СТОП за возила али се срећом воз понашао као да постоји знак СТОП и за њега па је и он стао на 5-6 секунди. Напомињем да тај прелаз и није тако прегледан јер је на узбрдици/низбрдици .. дакле опрез.. https://goo.gl/maps
На деоници ове пруге на прелазима у Белом Потоку, Врчину, Малом Пожаревцу, Дражњу, Умчарима и Живковцу нису још увек постављени полубраници и самим тим нису у функцији (ускоро се очекује регулисање тих прелаза) док су до сада обезбеђени путни прелази у Коларима (аутоматски и механички) и у Раљи (аутоматски)Здраво свима.. као што знамо до недавно је обнављана жељезничка инфраструктура на прузи Београд-Младеновац (да је тако назовемо) . Често користим пружни прелаз у Врчину. Пуга пролази кроз насеље и аутомобили га свакодневно користе а изгледа као што се види на слици.. дакле рампа није у функцији, свјетлосна сигнализација не ради а возови саобраћају. Ја сам мислио да још не саобраћају па да је због тога тај прелаз у хаосу. Међутим прије неки дан сам се увјерио да није тако.. кад је фотографија снимљена наишао је теретни воз. Постоји знак СТОП за возила али се срећом воз понашао као да постоји знак СТОП и за њега па је и он стао на 5-6 секунди. Напомињем да тај прелаз и није тако прегледан јер је на узбрдици/низбрдици .. дакле опрез.. https://goo.gl/maps/EgBa3PraPuUqJvLWA