Нисам неки стручњак за тему железница али ја бих овде уперио прст на лоби(сте) којима одговара уништавање железнице као конкурентог транспорта - аутобуским превозницима и самој држави која не убира кајмак од акциза на гориво ако људи масовно користе овај јефтинији вид превоза.
Јер ја тешко могу да поверујем да су држави везане руке, поготово за овако нешто. Јер она не мора да пође од самих починилаца, па у ери савремених технологија сигурно се врло лако може ући у траг трговине тим секундарним сировинама и ко се конкретно бави тиме, јер немогуће да се тиме бави тако велик број људи који се не могу пронаћи. Где људи пласирају те покрадене жице, ко откупљује то, где су им папири, фактуре... Све се може кад се хоће. Да не причам да је цела Србија под камерама и да је чак и на тај начин лако пронаћи учиниоце...