Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Potpisan je ugovor o kupovini uglja za EPS iz Pljevalja koji će se utovarati na železničkoj stanici Prijepolje Teretna i transportovati u Obrenovac. Nemam predstavu koliko dugo će taj transport trajati ali definitivno od rekonstrukcije Barske pruge nema ništa sve dok ugalj prolazi njom.
Zar si se nadao nekoj rekonstrukciji u narednih 3-5 godina?
 
Srbija voz je u red vožnje na sajtu uvrstio vozove Zemun-Bar (međutim ne i Bar-Zemun), nekih stvarno velikih nelogičnosti ima:
1) Voz 431 (koji je prema saopštenju od pre nedelju dana trebao da krene u 8:44 iz Zemuna) ne kreće tada već u 8:20! Iskorišćena je rupa od 20 minuta i tu je pušten ovaj voz, međutim ovo će prouzrokovati zadržavanje u Beograd Centru od 33 minuta! Evo kako izgleda red vožnje od 8-9 u smeru prokopa izeđu Zemuna (prvo vreme), NBGD (drugo vreme) i BG Centra (treće vreme)

BGvoz......8:09 --> 8:17 --> 8:21
RE 2405....8:30 --> 8:37 --> 8:40
IC 541.......8:39 --> 8:43 --> 8:46
BGvoz.......8:49 --> 8:57 --> 9:01
Vidi se da je moguće da se pusti voz u 8:44 (posebno jer je minimalni interval sleđenja 4 minuta na ovoj deonici), a voz iza je BGvoz koji će da staje na Tošinom

2) NIJEDAN OD VOZOVA 430/431/432/433 NE STAJE NA NOVOM BEOGRADU!!! Iskreno se nadam da je neko loše uneo u sistem (kao što znaju), ovo bi značilo da ignorišu stanicu Novi Beograd koja je mnogo bolje povezana od Prokopa i opslužuje opštinu veličine Novog Sada
 
Srbija voz je u red vožnje na sajtu uvrstio vozove Zemun-Bar (međutim ne i Bar-Zemun), nekih stvarno velikih nelogičnosti ima:
1) Voz 431 (koji je prema saopštenju od pre nedelju dana trebao da krene u 8:44 iz Zemuna) ne kreće tada već u 8:20! Iskorišćena je rupa od 20 minuta i tu je pušten ovaj voz, međutim ovo će prouzrokovati zadržavanje u Beograd Centru od 33 minuta! Evo kako izgleda red vožnje od 8-9 u smeru prokopa izeđu Zemuna (prvo vreme), NBGD (drugo vreme) i BG Centra (treće vreme)

BGvoz......8:09 --> 8:17 --> 8:21
RE 2405....8:30 --> 8:37 --> 8:40
IC 541.......8:39 --> 8:43 --> 8:46
BGvoz.......8:49 --> 8:57 --> 9:01
Vidi se da je moguće da se pusti voz u 8:44 (posebno jer je minimalni interval sleđenja 4 minuta na ovoj deonici), a voz iza je BGvoz koji će da staje na Tošinom

2) NIJEDAN OD VOZOVA 430/431/432/433 NE STAJE NA NOVOM BEOGRADU!!! Iskreno se nadam da je neko loše uneo u sistem (kao što znaju), ovo bi značilo da ignorišu stanicu Novi Beograd koja je mnogo bolje povezana od Prokopa i opslužuje opštinu veličine Novog Sada
Screenshot_2022-06-03-18-56-42-21_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Ima i vozova iz Bara.
 
Potpisan je ugovor o kupovini uglja za EPS iz Pljevalja koji će se utovarati na železničkoj stanici Prijepolje Teretna i transportovati u Obrenovac. Nemam predstavu koliko dugo će taj transport trajati ali definitivno od rekonstrukcije Barske pruge nema ništa sve dok ugalj prolazi njom.
Ne mora da se pruga kompletno zatvori dok traje rekonstrukcija. Ceo svet radi rekonstrukcije sa režimom zatvaranja i otvaranja pruge tokom dana uz povremena zatvaranja na par dana. I crnogorci su tako radili rekonstukciju barske pruge.

2) NIJEDAN OD VOZOVA 430/431/432/433 NE STAJE NA NOVOM BEOGRADU!!! Iskreno se nadam da je neko loše uneo u sistem (kao što znaju), ovo bi značilo da ignorišu stanicu Novi Beograd koja je mnogo bolje povezana od Prokopa i opslužuje opštinu veličine Novog Sada

Tačno sam znao da se niko u Srbija vozu neće setiti da bi taj voz trebalo da staje na Novom Beogradu. Sve genijalac do genijalca tamo...
 
Ne mora da se pruga kompletno zatvori dok traje rekonstrukcija. Ceo svet radi rekonstrukcije sa režimom zatvaranja i otvaranja pruge tokom dana uz povremena zatvaranja na par dana. I crnogorci su tako radili rekonstukciju barske pruge.



Tačno sam znao da se niko u Srbija vozu neće setiti da bi taj voz trebalo da staje na Novom Beogradu. Sve genijalac do genijalca tamo...
Voleo bih da vidim i to čudo kod nas.....
A nisam ulazio u detalje ali čini mi se da crnogorska rekonstrukcija i nike rekonstrukcija već neko investiciono održavanje. I dalje imaji lagane vožnje.
 
Данас у Немачкој велика железничка несрећа, четири особе погинуле, а има и доста несталих особа. Несрећа се десила близу Гармиш-Партенкирхена у Републици Бајерн (горњи Бајерн). У питању је "регио" воз са двоспратним вагонима.

Vier Tote bei Zugunglück nahe Garmisch-Partenkirchen – Mehrere Personen vermisst​

https://www.kreiszeitung.de/deutsch...chen-polizei-rettung-zr-91590288.html#idVAnk0
Видео снимак на https://video.glomex.com/nachrichte...stens-vier-tote-bei-zugunglueck-in-oberbayern

mindestens vier tote bei zugunglück in oberbayern.JPG

29029815-zahlreiche-einsatz-und-rettungskraefte-sind-nach-einem-schweren-zugunglueck-im-einsat...jpg

29032605-grosseinsatz-zug-entgleist-unglueck-bayern-verletzte-garmisch-partenkirchen-polizei-r...jpg
 
A nisam ulazio u detalje ali čini mi se da crnogorska rekonstrukcija i nike rekonstrukcija već neko investiciono održavanje. I dalje imaji lagane vožnje.

Nisu celu prugu rekonstruisali, ali delove koje su rekonstruisali su radili na način na koji sam opisao. Tako, da lagane vožnje su verovatno na nerekonstruisanim delovima. Uostalom, lagane vožnje su ograničenje brzine privremenog karaktera, tako da se mogu javiti i na rekonstruisanim delovima, što je izuzetno česta pojava u Srbiji.
 
Evo ovi Rusi putovali 15h do Bara, snimak danas izbacili, još se i zapalilo nešto :ROFLMAO:

 
Evo ovi Rusi putovali 15h do Bara, snimak danas izbacili, još se i zapalilo nešto :ROFLMAO:


Za Ruse je neverovatno da voz kasni uopšte, a kamo li 4 sata. U Rusiji su vozovi tačni kao sat.

Što se tiče ovog što se "zapalilo". Na slici se vidi da fali donji deo kočionog umetka, dok je gornji deo istrošen - zato se verovatno pregrejalo. Jezivo je šta se pušta u saobraćaj. I posle pričaju neki ovde kako su vagoni ispravni...

Screenshot (36).png
 
Poslednja izmena od urednika:
Za Ruse je neverovatno da voz kasni uopšte, a kamo li 4 sata. U Rusiji su vozovi tačni kao sat.

Što se tiče ovog što se "zapalilo". Na slici se vidi da fali donji deo kočionog umetka, dok je gornji deo istrošen - zato se verovatno pregrejalo. Jezivo je šta se pušta u saobraćaj. I posle pričaju neki ovde kako su vagoni ispravni...

Pogledajte prilog 137997
Gde ovde stoji da je kočioni umetak baš sa ovog vagona,ovog voza ili uopšte sa ovog kontinenta? Možda je lik našao random fotku na netu i editovao u klip.
Ovaj vagon na kojem je pokazivao obrtno postolje je Goša Z1 a on ima disk kočnice.
Ali dobro...
Čak i da je fotka oštećenog kočionog umetka baš sa ovog voza to ne mora ništa da znači. Voz je prešao skoro 500 kilometara,takve stvari se dešavaju. Kočioni umetak pukne čak i kada je nov. Ništa neobično.
Tvoja insinuacija da je krenuo sa neispravnim kočnicama je neutemeljena,pogrešna i krajnje maliciozna.
Gledajući kočioni umetak on je u dobrom stanju što se tiče istrošenosti.
Donja granica po propisima kada se on mora zameniti je 10mm. A ovde vidimo da je daleko od toga.
Tako da džaba tvoj pokušaj da okriviš SV da mu vagoni odlaze neispravni u saobraćaj.
 
Poslednja izmena:
Gde ovde stoji da je kočioni umetak baš sa ovog vagona,ovog voza ili uopšte sa ovog kontinenta? Možda je lik našao random fotku na netu i editovao u klip.
Ovaj vagon na kojem je pokazivao obrtno postolje je Goša Z1 a on ima disk kočnice.
Ali dobro...
Čak i da je fotka oštećenog kočionog umetka baš sa ovog voza to ne mora ništa da znači. Voz je prešao skoro 500 kilometara,takve stvari se dešavaju. Kočioni umetak pukne čak i kada je nov. Ništa neobično.

Hahahahah, neverovatno. Sad si još smislio teoriju da je lik tražio po netu random fotku i to baš sa slomljenim kočionim umetkom. Nije imao pametnija posla. Ok. Nije Z1 vagon, dakle onda je naš kušet ili crnogorski spavaći ili kušet.

P.S. možda ja preterujem sa tim kad kažem neispravni, ali često izbacivanje naših vagona iz kompozicija međunarodnih vozova u inostranstvu kao neispravnih (od strane mađarskih, hrvatskih, slovenačkih pregledača kola) dokazuje da je tolerancija na neispravnosti kod nas veća nego u ovim zemljama. Pritom je to sve bilo pre korone. Od tad ti vagoni nisu bili remontovani, te je stanje neminovno još gore nego tad.
 
Poslednja izmena od urednika:
Hahahahah, neverovatno. Sad si još smislio teoriju da je lik tražio po netu random fotku i to baš sa slomljenim kočionim umetkom. Nije imao pametnija posla. Ok. Nije Z1 vagon, dakle onda je naš kušet ili crnogorski spavaći ili kušet.
Ti me stvarno iznenađuješ i zasmeješ svaki put iznova i iznova. Ja nisam smislio nikakvu teoriju,već sam pitao ima li dokaza da je ova fotka uopšte sa ovog voza.
Tvoja posvećenost i opsesija da dokažeš da SV šalje kola sa neispravnom kočionim uređajima i sa isteklom revizijom je neverovatna.
To si pokušao i u tvom postu gore da uradiš ali na tvoju žalost nije ti prošlo.
Više sreće drugi put.
A ja ću biti tu da tvoje tvrdnje ovde potvrdim ili demantujem.
 
Više sreće drugi put.

Више среће Србија возу и његовим путницима да ти вагони успеју да уђу у Хрватску и Словенију, 1) да их прегледачи кола ХЖ и СЖ не олистају, 2) да им не поотпадају кочиони уметци до Шида.

...А не, нема више међународних возова ка западу, питам се зашто...
 
Више среће Србија возу и његовим путницима да ти вагони успеју да уђу у Хрватску и Словенију, 1) да их прегледачи кола ХЖ и СЖ не олистају, 2) да им не поотпадају кочиони уметци до Шида.

...А не, нема више међународних возова ка западу, питам се зашто...
I ja želim da SV već jednom uđe u priču sa modernizacijom postojeće količine vagona a ne krpačinom i nazovi remontima. Pa čak i kupovinom novi kola,što da ne. Svaki normalan čovek to želi.
A tebi želim više proverenih i istinitih tvrdnji u tvojim postovima,koji su proizvod tvoje netrpeljivosti i animoziteta prema SV-u i želje da ih prikažeš u što gorem svetlu.
Ja podržavam svaku iskrenu i dobronamernu kritiku ali laganje i pljuvačinu koja nije utemeljena na dokazima,to ne mogu da odobravam.
Zato sam ti i napisao "više sreće drugi put".
 
Štaviše, stanicu koja opslužuje potrebe grada od 50.000 stanovnika u ŽS i ne vide kao stanicu, već kao otvorenu prugu, a lokalna vlast obećava rešavanje ovog pitanja u narednih mesec i po dana.
 
Evo ipak su se malo organizovai, na Srbijavoz app je danas stigla notifikacija da garnitura Soko danas ne saobraća na određenim polascima.
 
A tebi želim više proverenih i istinitih tvrdnji u tvojim postovima,koji su proizvod tvoje netrpeljivosti i animoziteta prema SV-u i želje da ih prikažeš u što gorem svetlu

Jeste, ustvari potajno planiram da osnujem privatnog putničkog operatera pa želim da oblatim konkurenciju, uspum dam i koji crvenu novčanicu deci da kamenuju vozove...😁

Ne trebam ja SV-u da ih prikažem u lošem svetlu, dovoljni su oni sami sebi i njihovo neodržavanje voznih sredstava, zbog kojih se ukidaju vozovi. Svaka čast za BG-NS, ali i za to niko iz Srbija voza nije zaslužan, prugu i vozove su dobili. Jedina stvar koju su dobro uradili je što su promenili red vožnje BG-NS nakon dva meseca, o čemu sam pričao od prvog dana da treba da urade. Ali i za to očigledno imaju problem, da ne mogu da obezbede dovoljno SOKO garnitura. Mora da bude jedna garnitura u rezervi, inače će stalno imati zamenu garnitura što se već ustalilo u poslednjih 10-ak dana.
 
Jeste, ustvari potajno planiram da osnujem privatnog putničkog operatera pa želim da oblatim konkurenciju, uspum dam i koji crvenu novčanicu deci da kamenuju vozove...😁

Ne trebam ja SV-u da ih prikažem u lošem svetlu, dovoljni su oni sami sebi i njihovo neodržavanje voznih sredstava, zbog kojih se ukidaju vozovi. Svaka čast za BG-NS, ali i za to niko iz Srbija voza nije zaslužan, prugu i vozove su dobili. Jedina stvar koju su dobro uradili je što su promenili red vožnje BG-NS nakon dva meseca, o čemu sam pričao od prvog dana da treba da urade. Ali i za to očigledno imaju problem, da ne mogu da obezbede dovoljno SOKO garnitura. Mora da bude jedna garnitura u rezervi, inače će stalno imati zamenu garnitura što se već ustalilo u poslednjih 10-ak dana.
O5 mešaš babe i žabe.
Ja nigde nisam spomenuo loše održavanje a pogotovo ne branim isto. Već sam se svaki put osvrnuo na tvoje neistine u vezi stvari koje izmišljaš iz samo tebi znanih razloga.
 
Hoćeš reći da je neistina da je vagonu kome je otpao deo kočionog umetka neispravan?
 
Vrh