Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Није баш да не постоји, места на том правцу - која су исто "између Београда и Новог Сада" - Тител, Шајкаш и цео тај потез, знатно заостају за сремским правцем (Инђија, Пазова). Улагање у пругу подигло би њихову атрактивност, побољшало социјалну структуру, итд. Ништа не би фалило возу Београд - Нови Сад преко Борче и Титела. Постојао би у у каквој развијеној земљи одавно.

Такође, још један аутопут Београд - Нови Сад је у плану и са те стране Дунава (преко Зрењанина). И то има смисла.
 
Hajde da prvo remontujemo i modernizujemo postojeće pruge pa da razmišljamo o novim prugama. Dokle god je Koridor 10 južno od Beograda u stanju u kakvom jeste, izlišno je govoriti o izgradnju alternativnih pravaca pravcima koji nisu ni blizu maksimuma svog kapaciteta. To o čemu pričate je ugrađivanje đakuzija u kupatilo, dok spavaća soba prokišnjava.
 
Da, sada bi nam dobro došla veza preko Kovina umesto što se ide ispod Vuka.

...u međuvremenu :
 
Od sutra će za Regio BG-NS karte biti po redovnoj ceni - 393 din u jednom smeru, 628 din povratna. Za IC i REX promotivna karta 400 din, bez popusta za povratnu. Mesečne karte samo za Regio važe. I dalje važi 5% popust na online karte za sve vozove. Na određenim polascima REX ide FLIRT, na određenim KISS.
 
Da, sada bi nam dobro došla veza preko Kovina umesto što se ide ispod Vuka.

...u međuvremenu :
Kakve veze ima Srbija Kargo sa dugovanjem IŽS prema EPS-u?

PS. Ustvari kad dobro razmislim i ima.
Pošto SK ne plaća korišćenje infrastrukturnih kapaciteta IŽS. I sad će to da prebijaju. Znači ode SK polako u "out".
 
Da. Umesto da ta mesta budu povezana vise nisu povezana.
Verovatno zbog toga sto autobuski lobi ima jake veze u SNS-u.

Jednostavno, kad ste u pogresnom vozu sve su stanice pogresne, a Srbija je vec 30 godina u pogresnom vozu.
Nivo razaranja, nivo nesrece eksponencijalno raste
Какве везе има аутобуски лоби са Бешком и Чортановцима?? Да ли ви уопште имате представу како та насеља изгледају?? За станице на северу не могу да коментаришем,
 
Ne mislim, nego znam. Po evropskim standardima na pruzi za 200 km/h ne mogu da postoje peroni na prolaznim kolosecima, dok na pruzi za 160 km/h mogu da postoje i postoje širom Evrope. Jedino su u Novoj Pazovi zbudžili ostrvski peron na prolaznim kolosecima gde je 200 km/h, ali on ima veliku širinu i ogradu.
Pa i nije tacno, Gotthard Basistunnel u Svajcarskoj je projektovan na 250 km/h, eksploatisan 230 km/h i mesovit je. Isto u Nemackoj npr. Minhen - Berlin (nova pruga od 2017 za brzine 250 km/h), Stuttgart - Ulm se gradi za mesoviti saobracaj (samo ga necu moci koristiti najteze tertnjake). Na prugama od 300 km/h nema mesovitog.
 
Od sutra će za Regio BG-NS karte biti po redovnoj ceni - 393 din u jednom smeru, 628 din povratna. Za IC i REX promotivna karta 400 din, bez popusta za povratnu. Mesečne karte samo za Regio važe. I dalje važi 5% popust na online karte za sve vozove. Na određenim polascima REX ide FLIRT, na određenim KISS.
U vezi mesečne pretplatne karte:
Dodaje se da je „Srbija voz“ obezbedio i posebne uslove za prevoz zaposlenih – cena mesečne pretplatne karte za Regio voz iznosiće 6.874 dinara, što je za 48 odsto niže za radnike koji koriste voz kao prevozno sredstvo u odnosu na ukupnu cenu pojedinačnih karata na mesečnom nivou koje su bile dostupne tokom promotivnog perioda.
 
Od sutra će za Regio BG-NS karte biti po redovnoj ceni - 393 din u jednom smeru, 628 din povratna. Za IC i REX promotivna karta 400 din, bez popusta za povratnu. Mesečne karte samo za Regio važe. I dalje važi 5% popust na online karte za sve vozove. Na određenim polascima REX ide FLIRT, na određenim KISS.
Kome ide razlika
532.png
 
Какве везе има аутобуски лоби са Бешком и Чортановцима?? Да ли ви уопште имате представу како та насеља изгледају?? За станице на северу не могу да коментаришем,
naravno. Vise puta sam boravio u Cortanovicma.
Zeleznicka veza do tog rel velikog sela je bila idealna.
 
Ovde se stavlja akcenat na trasu i pretpostavku da se jednog dana po potrebi povеćaju brzine na 300. Pruga za 200 je u osnovni spremna da uz manje izmene podrži i 300, što da je građeno za 160 ne bi bio slučaj. Ovo govorim u svetlu dalje budućnosti kad možda dođe do ukidanja avio saobraćaja na kraćim i srednjim relacijama (do 1500 km) ili njegovog svodjenja na neki minimum. Ono što je problem je što se sedan od uslova za stvarnu železnicu velikih brzina neophodno sa iste izbaciti teret, dakle neophodni su alternativni pravci.
Upravo to.

Ja sam ovo ponovio jedno 10 puta na ovoj temi.
Ovaj put me mrzelo da ponovim još jednom.
Ali to je suština i tu leži razlika izmedju 160 i 200. Nije fora tih 40km/h razlike već sto će u budućnosti moći da se podigne brzina na 230-250-300.
 
Pre ce biti da ce brzina da se spusti na 100-150 zbog neodrzavanja i otaljavanja...
@Shinkansen izabrao si kartu za 1. razred. Kao što rekoh, za Regio važe redovne cene od sutra, pa tako i za 1. razred.
1. razred 50% skuplji od 2. za prevoz koji putuje sat vremena i staje na 12 stanica, prepun putnika koji stoje?! Masala
 
naravno. Vise puta sam boravio u Cortanovicma.
Zeleznicka veza do tog rel velikog sela je bila idealna.
Нико не спори да је стара станица била на добром месту, него ми нисте одговорили на питање. Који аутобуски превозник лобира у Бешки и Чортановцима против железнице?
 
Нико не спори да је стара станица била на добром месту, него ми нисте одговорили на питање. Који аутобуски превозник лобира у Бешки и Чортановцима против железнице?
ne znam.
Medjutim neki sigurno da jer im to odgovara.
 
Upravo to.

Ja sam ovo ponovio jedno 10 puta na ovoj temi.
Ovaj put me mrzelo da ponovim još jednom.
Ali to je suština i tu leži razlika izmedju 160 i 200. Nije fora tih 40km/h razlike već sto će u budućnosti moći da se podigne brzina na 230-250-300.
sto je za nas nepotrebno
 
U vezi brzine, samo da podsetim da nas je dosta ovde na forumu bilo za 160km/h.
Zapravo najviše za 160, onda ovi za 200, pa minimalisti za oko 100 do maks 120, a bilo je bogami i par onih koji zagovaraju priču o 200+

Ja samo hoću da ukažem na činjenicu da su već postojala dva istorijska trenutka u kojima su sve glavne magistrale u Srbiji bile za 100km/h
Prvi je bio u deceniji pred Drugi svetski rat, a drugi od kraja pedesetih do sedamdesetih.
Kasnije su neki pravci podignuti na 120km/h dok sve nije počelo da se raspada.
 
Ne mislim, nego znam. Po evropskim standardima na pruzi za 200 km/h ne mogu da postoje peroni na prolaznim kolosecima, dok na pruzi za 160 km/h mogu da postoje i postoje širom Evrope. Jedino su u Novoj Pazovi zbudžili ostrvski peron na prolaznim kolosecima gde je 200 km/h, ali on ima veliku širinu i ogradu.
Šta kaže propis ako se na mestima gde se nalaze stajališta(a.k.a Čortanovci) uvede ograničena brzina od 160km/h?

I da... U Novoj Pazovi nije ništa zbudženo.

Наш Правилник, тачка 5.4 Прилога (http://demo.paragraf.rs/demo/combined/Old/t/t2012_10/t10_0286.htm) изричито забрањује пероне уз пролазне колосеке само за брзину преко 200 км/ч. За брзине од 160 до 200 км/ч може код реконструкције пруга уз одговарајуће мере за безбедност путника.
Perone treba projektovati uz preticajne koloseke. Peroni uz prolazne koloseke za brzinu V > 160 km/h se ne preporučuju, a za brzinu V > 200 km/h nisu dozvoljeni. Kod rekonstrukcija pruga za brzine V ≤ 200 km/h izuzetno se mogu primeniti uz odgovarajuće mere za bezbednost putnika.
@WLABmz, пошто ми не знамо европске стандарде, а ти знаш, можеш слободно да напишеш који стандард и који члан изричито забрањују перон уз главни колосек.

Иначе, и да је грађена пруга за 160 км/ч, станица Бешка би била у њиви. Нико не би за станицу у селу експроприсао гомилу парцела на којима су куће.


Od sutra će za Regio BG-NS karte biti po redovnoj ceni - 393 din u jednom smeru, 628 din povratna. Za IC i REX promotivna karta 400 din, bez popusta za povratnu. Mesečne karte samo za Regio važe. I dalje važi 5% popust na online karte za sve vozove. Na određenim polascima REX ide FLIRT, na određenim KISS.
У тарифе (https://w3.srbvoz.rs/TarifeJavne/Spt 05 PT DEO III - Cene na blagajni od 10-04-2021_3.pdf) су убацили и месечну карту за ИЦ, РЕкс и РЕ. Кошта 12 000 дин. за 2. разред, али је питање да ли важи. Рекао бих да не важи чим је не спомињу у саопштењима.

1. razred 50% skuplji od 2. za prevoz koji putuje sat vremena i staje na 12 stanica, prepun putnika koji stoje?! Masala
Нема то везе колико воз путује, увек је 1. разред 50% скупљи. Имаш на линку изнад таблице са ценама. Али ако имаш загарантовано место, то и није лоше. Знаш да нећеш стојати, а добијаш и удобније седиште. С друге стране, тај воз ни не служи да се возиш сат времена свих 12 станица. За то служи ИЦ.

ne znam.
Medjutim neki sigurno da jer im to odgovara.
Вероватно ЈГСП Нови Сад и Ласта. :ROFLMAO: Не зна се ко је у већем распаду. ЈГСП Нови Сад мотком терали да уводе линију за Чортановце кад је укинут воз у фебруару 2019.
 
Нема то везе колико воз путује, увек је 1. разред 50% скупљи. Имаш на линку изнад таблице са ценама. Али ако имаш загарантовано место, то и није лоше. Знаш да нећеш стојати, а добијаш и удобније седиште. С друге стране, тај воз ни не служи да се возиш сат времена свих 12 станица. За то служи ИЦ.
E jbg, pa nije valjda 1. razred za NBGD-Pazova. Nesto tu nema smisla, ili cena ili razredi ili broj stanica ili indijski mentalitet trpaj koliko moze putnika plus pilice i prasice
 
Vrh